Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Gjest Fjodor D.
Begynte nesten å grine av gravid mamma med to-åring hos legen i dag.

Det så så KOSELIG ut! :grine: Jeg overhørte selvsagt alt snakket om bekkenløsning.

:rødme: Bekkenløsning.

Og så "damen med den fine jakken", da! Bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:rødme: Bekkenløsning.

Og så "damen med den fine jakken", da! Bilde?

:ler: Bekkenløsning er koselig, altså?

Ingen bilder finnes av jakke. Jeg er ikke en sånn som tar bilder. Den er ganske fin, og vedkommende stopper meg av og til for å snakke om den, men den er absolutt mest velegnet om sommeren. Det var sommer på lørdag. I dag er det jo vinter og ikke-så-fin-jakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjodor D.
:ler: Bekkenløsning er koselig, altså?

Ingen bilder finnes av jakke. Jeg er ikke en sånn som tar bilder. Den er ganske fin, og vedkommende stopper meg av og til for å snakke om den, men den er absolutt mest velegnet om sommeren. Det var sommer på lørdag. I dag er det jo vinter og ikke-så-fin-jakke.

Nei, det var en ironiske rødmesmiley. :sjarmor:

Du blir stoppet av en person både titt og ofte fordi denne personen vil snakke om jakken din? Tro meg, det har aldri hendt meg. Uansett klesplagg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var en ironiske rødmesmiley. :sjarmor:

Du blir stoppet av en person både titt og ofte fordi denne personen vil snakke om jakken din? Tro meg, det har aldri hendt meg. Uansett klesplagg.

Ah, ironi! Det er nok den uhorvelige mengden guffehormoner som gjorde at jeg ikke tok den.

Jakken er tre (fire?) år gammel fra Benetton, bare for å ikke skape noen vrangforestilinger. Men søt, søt. Den klarer seg. Opptil flere har stoppet meg på grunn av den, men altså, folk har ikke hemninger. En gang ble jeg stoppet på gaten i London på grunn av mine Biancostøvletter. Riktignok veldig fine, lyst, semsket skinn, høye hæler, men lovprisningen og skuffelsen da jeg sa de var "bought in Norway" var lissom litt bortkastet? Det var ikke Prada heller (selv om jeg faktisk har et par fine Pradastøvletter. :sjarmor:).

Likewise, jeg har spurt folk på de merkeligste steder hvor de har kjøpt de fantastiske skoene eller kåpene sine. Skuffende ofte er svaret bare "eBay".

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjodor D.

Jeg angrer den dag i dag på at jeg ikke spurte de to damene jeg så på henholdsvis flyet til London + på TopShop i Oxford Street som hadde grønne heklede sko hvor de hadde kjøpt dem. Jeg fant året etter en slags erstatning, men i en annen farge, og ikke så kule som jeg husket dem. Men jeg har brukt dem mye, da, det skal jeg ha. Men ingen har stoppet meg for å høre hvor jeg ha rkjøpt dem, så det er trolig ikke så mange andre enn meg som synes slikt er fancysmancy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen på butikken lurte på om jeg hadde glemt igjen en nikotinkort på lørdag. Det kunne jeg overhodet ikke huske. Hun hadde tatt ut kortet i ekte vare og tapet fast kvitteringen. Der sto det: Pils, sigg, appelsinjuice, Aftenposten. Bakpå hadde hun skrevet "Damen med den fine jakken".

Jepp, det var meg. :hoho:

Men hvordan kan det ha seg at jeg ikke savnet varen på lørdag? :klø:

Herlig! :ler:

Ellers: imponert over Dostojevskij-lesende tenåring (jeg har ikke lest noe av godeste Fjodor *ukulturell*) som også shiner hus. Og kudos for legebesøk! Håper du finner ut av hva dette er for noe. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg angrer den dag i dag på at jeg ikke spurte de to damene jeg så på henholdsvis flyet til London + på TopShop i Oxford Street som hadde grønne heklede sko hvor de hadde kjøpt dem. Jeg fant året etter en slags erstatning, men i en annen farge, og ikke så kule som jeg husket dem. Men jeg har brukt dem mye, da, det skal jeg ha. Men ingen har stoppet meg for å høre hvor jeg ha rkjøpt dem, så det er trolig ikke så mange andre enn meg som synes slikt er fancysmancy.

Jeg synes heklesko hørtes fancyschmancy ut. :sjenert:

Herlig! :ler:

Ellers: imponert over Dostojevskij-lesende tenåring (jeg har ikke lest noe av godeste Fjodor *ukulturell*) som også shiner hus. Og kudos for legebesøk! Håper du finner ut av hva dette er for noe. :klem:

Det er sikkert drittbihuler og sikkert ikke så innmari mye å gjøre med.

Og som sagt; hus-shinende, Fjodorlesende Tenåring har ikke forekommet før, derfor dokumentasjonstrangen. :fnise:

:hallo:

Hei Bettie! :hoppe: Lenge siden! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes heklesko hørtes fancyschmancy ut. :sjenert:

Det er sikkert drittbihuler og sikkert ikke så innmari mye å gjøre med.

Denne diagnosen får jeg alltid og uansett.

Så hva skal man til lege å gjøre - såpass kunne jeg funnet ut selv. :filer:

For øvrig: møkkafredag. Det hjelper ikke at det er to grader ute heller.

:troest:

*sender over en burger*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aricia: En del bihuler kan jo opereres, kan jo være kjekt å finne ut om man faller innenfor den kategorien eller ei?

Endret av Donpedro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar burgeren! Takk! :)

Jeg er ellers til allergiutredning og satt opp på CT og anbefales spraying, men ikke ekle tabletter som gal fastlege har gitt. Så får vi vel se. Jeg skal mase meg til operasjon tror jeg. Lobotomi faktisk.

Ja, drittlei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Ambra! :)

Jeg har ikke overskudd til å følge opp alle blogger og dagbøker nå. Sorry! Håper og tror jeg kommer sterkere tilbake.

I dag, for en mystisk dag. Den eneste ene som jeg ikke vil skal kontakte meg, som kontaktet meg, som hjalp meg. :overrasket: Den eneste ene som jeg vil skal kontakte meg, som gjorde det, men på elendig vis.

Endret av Fresi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Trenger du en hjelpende hånd Fresi ?

:klem:

Ja. :fnise:

Ser faktisk ut til at det er flere som vil hjelpe, nå også en tredje/fjerde person. Men må de ringe midt på natten? Jeg slo av telefonen femten ganger, men til slutt trodde jeg det var jobben og tok den. Klokken var 04 og jeg fikk panikk. Så på autopilot kleddde jeg på meg vinterjakke og sko og gikk på 7-11 og kjøpte en halvliter Solo.

:hoho:

Så nå er jeg upassende våken kan man si. :hallo: Og begynner å lure på dette med universet og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte litt på hvorfor du hadde skrevet i bloggen min klokka seks på morgenen ja :ler:. Håper du fikk sove etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...