Gjest nextlife Skrevet 21. juni 2009 #2881 Del Skrevet 21. juni 2009 Vel overstått helg Nå er det vel striskjorta og havrelefsa igjen, altså natterangling, lite søvn og trette morgener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjodor D. Skrevet 22. juni 2009 #2882 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg leser også This Charming Man for øyeblikket. Går litt tregt, men den er svært fornøyelig, som det meste annet av Marian Keyes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 22. juni 2009 #2883 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg har kjøpt denne, som visstnok er lettelest og bra, håper det: Shantaram ?Å, den har jeg hatt lyst på en stund! Vil gjerne høre hva du synes når du har lest den. For øvrig er jeg så sær at jeg nekter å lese chicklit av rent prinsipp. Britisk (selvsagt!) krim er min favoritt-hvile-hjernen-litteratur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. juni 2009 #2884 Del Skrevet 22. juni 2009 *noterer boktips* Skal på lang togtur torsdag, og må ha en ny bok til turen. Har noen uleste bøker liggende her hjemme, men ingen av dem er i pocketformat. Og jeg må ha noe som tar lite plass i veska og som ikke veier mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 22. juni 2009 #2885 Del Skrevet 22. juni 2009 Tadaaam! Her er hva jeg leser for tiden, tro det eller ei: https://www.aschehoug.no/fakta/historie/kat...roductId=865756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjodor D. Skrevet 22. juni 2009 #2886 Del Skrevet 22. juni 2009 Å, den har jeg hatt lyst på en stund! Vil gjerne høre hva du synes når du har lest den. For øvrig er jeg så sær at jeg nekter å lese chicklit av rent prinsipp. Britisk (selvsagt!) krim er min favoritt-hvile-hjernen-litteratur. Du gjør vel det. (Men MK anbefales, jeg spyr generelt av chiclit, men MK går veldig fint an, dessuten har jeg lest en bok som het Bookends, den gikk også an. Men ellers er jeg vanskelig å overbevise, har Shopaholic-bøker i bokhylla, men klarer ikke starte på dem.) Har du lest Wire in the blood-bøkene? TV-serien er jo en av tidenes beste krimserier, kanskje slått av Dexter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 22. juni 2009 #2887 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Tadaaam! Her er hva jeg leser for tiden, tro det eller ei: https://www.aschehoug.no/fakta/historie/kat...roductId=865756 Jeg gleder meg til memoarene kommer. Der han utbroderer disse timene med Tina Turner under pleddet. You're Simply the Best? Endret 22. juni 2009 av Rosalind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 26. juni 2009 #2888 Del Skrevet 26. juni 2009 Har hørt rykter. Legger igjen en pakke Paracet, kald klut, junk-food og en flaske Il Mimo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #2889 Del Skrevet 28. juni 2009 Puh, varmt! Varmtvarmtvarmt! Helgeresymé: Innledet helgen på torsdag som seg hør og bør, traff en gjeng søte og veldig skravlete gærninger etter jobb som tvang i meg flaske på flaske med Il Mimo, endte relativt utagerende og kom hjem sånn i passe tid (femtiden?) etter å ha drukket jevnt og trutt i tolv sammenhengende timer. Antall sigaretter orker jeg ikke å tenke på siden store deler av kvelden foregikk utendørs. Fredag var jeg jo noe redusert, men formen steg enormt da jeg omsider fikk plassert legemet på en ny bryggekant, fikk ny sjømatservering og ny vin i kroppen. Fantastisk. Fortsatte videre til fin hytte med mange hyggelige mennesker og mye vin. Veldig mye vin. Plutselig la jeg meg. Lørdag opprant med strålende form (helt sant) og årspremiere for Fresi I Bikini, Fresi På Svaberg og Fresi I Vann. Aldeles fullstendig fantastisk. Øl og sigg og chick-lit på svaberg. Superdupert. Badet tre ganger. Etter noen omveier i butikker var det atter klart for samme hytte med enda flere mennesker enn dagen før, denne gangen var menyen Mojito til forrett, reker og hvitvin til annen forrett, diverse grillmat og vin i alle kulører til hovedrett, de samme vinene pluss prosecco til dessert. Antall sigaretter høyst uvisst, men helt sikkert enormt. I dag har jeg vært på stranden/svabergene, denne gangen uten øl og bare med ett bad, inntatt pizza og øl på bryggekant og deretter reist hjem. Nå er jeg kokt, helt usannsynlig flekkete i ansiktet og lever med vissheten om at jeg sikkert har forkortet livet mitt med ti år bare i løpet av denne helgen alene. Jeg har det i det minste fint så lenge det varer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 28. juni 2009 #2890 Del Skrevet 28. juni 2009 Flotte beskrivelser, som alltid. Og jeg misunner deg staminaen mtp. alkoholinntak. Min hemmelighet (til vanlig, ikke i gravid tilstand) er nok at jeg åpner opp strupen og heller innpå så fort gravitasjonen tillater det. Og da går det som det må gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 28. juni 2009 #2891 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg har det i det minste fint så lenge det varer. Strålende helg, Fresi! Min lignet veldig på din (minus hytte og reker), og jeg var utrolig nok også i strålende form alle dagene. Det må være varmen. O sier vi svetter ut alkoholen (og drikker hvitvin som saft ). Deilig. Og jeg er så glad for å vite at du kom deg trygt hjem på torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 28. juni 2009 #2892 Del Skrevet 28. juni 2009 Min hemmelighet (til vanlig, ikke i gravid tilstand) er nok at jeg åpner opp strupen og heller innpå så fort gravitasjonen tillater det. Kremt, er ikke det Fresis hemmelighet også? Hun er laget av noe helt spesielt, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #2893 Del Skrevet 28. juni 2009 Flotte beskrivelser, som alltid. Og jeg misunner deg staminaen mtp. alkoholinntak. Min hemmelighet (til vanlig, ikke i gravid tilstand) er nok at jeg åpner opp strupen og heller innpå så fort gravitasjonen tillater det. Og da går det som det må gå. Det går som det må gå med meg også, så jeg vurderer å roe det hele en smule. Jeg er bare så uendelig lett å lede og plutselig har jeg lissom fått litt mye. Sånn var jeg faktisk aldri før, er det alderen? Men dårlig blir jeg heldigvis ikke. Strålende helg, Fresi! Min lignet veldig på din (minus hytte og reker), og jeg var utrolig nok også i strålende form alle dagene. Det må være varmen. O sier vi svetter ut alkoholen (og drikker hvitvin som saft ). Deilig. Og jeg er så glad for å vite at du kom deg trygt hjem på torsdag. Varmen altså. Beklager manglende melding fra meg, jeg var bare ikke helt i SMS-form på hjemveien, jeg hadde nok med å vurdere situasjonen med hensyn til eventuell fare, kostnad og rett vei, så jeg satt og fulgte med som en smed og ga leksjoner og direksjoner (og snakket om Kashmirkonflikten) hele veien hjem. Taxisjåføren sa jeg var en veldig snill jente (Jeg ble nemlig veldig opptatt av at han også skulle finne veien hjem etterpå. ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 28. juni 2009 #2894 Del Skrevet 28. juni 2009 Taxisjåføren sa jeg var en veldig snill jente (Jeg ble nemlig veldig opptatt av at han også skulle finne veien hjem etterpå. ). Etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #2895 Del Skrevet 28. juni 2009 Kremt, er ikke det Fresis hemmelighet også? Hun er laget av noe helt spesielt, tror jeg. Det kjedelige med meg er at jeg aldri vet helt hvilken form jeg er i. Før hadde jeg en fast grense (fem øl på vorspiel), nå flyter det helt fra dag til dag. Men det går jo som regel overraskende bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 28. juni 2009 #2896 Del Skrevet 28. juni 2009 Det kjedelige med meg er at jeg aldri vet helt hvilken form jeg er i. Før hadde jeg en fast grense (fem øl på vorspiel), nå flyter det helt fra dag til dag. Men det går jo som regel overraskende bra. Jeg hører du sier det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #2897 Del Skrevet 28. juni 2009 Etterpå? :slåss: Han var av den greie og sømmelige sorten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #2898 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg hører du sier det. "Bra" betyr i denne sammenhengen at jeg ikke dør, sånn cirka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 28. juni 2009 #2899 Del Skrevet 28. juni 2009 "Bra" betyr i denne sammenhengen at jeg ikke dør, sånn cirka. Men spyr? Er det med i regnestykket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 28. juni 2009 #2900 Del Skrevet 28. juni 2009 Å du Fresi, du Fresi! Jeg orket ikke å drikke en gang i dag jeg, enda vi hadde Proseccoen klar og alt. Så det ble med det ene glasset Sancerre til lunchen. Bare vi kommer oss vestover, så skal det nok bli andre boller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå