Fresi Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #2641 Del Skrevet 5. juni 2009 Grøss. Jeg skal opp tidlig, få barn avgårde på eksamen og tentamen og jobbe tungt og lenge : Da må du legge deg! Denne pleier å virke på Aricia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 5. juni 2009 #2642 Del Skrevet 5. juni 2009 Que? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 5. juni 2009 #2643 Del Skrevet 5. juni 2009 Da må du legge deg! Denne pleier å virke på Aricia. Ikke på meg. Tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 5. juni 2009 #2644 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg trenger visst ikke piskes i natt, jeg virker helt av meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #2645 Del Skrevet 5. juni 2009 Nå må jeg snart piske meg selv. Virkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 5. juni 2009 #2646 Del Skrevet 5. juni 2009 Fellespisking ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 5. juni 2009 #2647 Del Skrevet 5. juni 2009 Fellespisking ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #2648 Del Skrevet 5. juni 2009 Fellespisking ? :pisk: Jeg pisker ikke deg siden du sikkert er på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 5. juni 2009 #2649 Del Skrevet 5. juni 2009 :pisk: Jeg pisker ikke deg siden du sikkert er på jobb. Han vil sikkert ikke piskes, bare se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 5. juni 2009 #2650 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg må nok piskes i seng av og til.. *glad i å sitte oppe lenge* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #2651 Del Skrevet 5. juni 2009 Når kommer egentlig B-menneskesamfunnet???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 5. juni 2009 #2652 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Si det Fresi.. Tenk hvordan det kunne blitt ! Istedet for nitimen på radio (hysterisk lystig radioprogram ) kunne vi hatt : Sen frokost m/ dempet musikk for god start på dagen. ..pisker seg i seng. Endret 5. juni 2009 av Toro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 5. juni 2009 #2653 Del Skrevet 5. juni 2009 Trøste og bære, som dere natterangler Jeg er forresten en natterangler av natur, men med en arbeidsdag som begynner veeldig tidlig, må jeg pent komme meg i seng i rett tid, helst før midnatt. Ikke alltid like lett, det skal jeg innrømme Håper du får en fin fredag, til tross for utstrakt rangling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 5. juni 2009 #2654 Del Skrevet 5. juni 2009 Skravlejenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 5. juni 2009 #2655 Del Skrevet 5. juni 2009 Jøye meg, som dere rangler! Nå angrer jeg på at jeg ikke like godt stod opp og slo meg sammen med dere, i stedet for å sove i 5-minuttersintervaller gjennom store deler av natten. Når kommer egentlig B-menneskesamfunnet????Dette vil jeg gjerne signere med ekstremt store bokstaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 5. juni 2009 #2656 Del Skrevet 5. juni 2009 Når kommer egentlig B-menneskesamfunnet???? Jeg er medlem. Men det virker ikke. Jeg må jo uansett på jobb i åttetida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 5. juni 2009 #2657 Del Skrevet 5. juni 2009 Når kommer egentlig B-menneskesamfunnet???? Og jeg har faktisk en italiensk groovy swing-versjon av Fader Jacob som vekkeklokkelyd nå. Jeg boogietwister meg inn i buksene (ja, jeg har et par) og håper inntitl videre jeg er ung nok til å oppleve Revolutionen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 5. juni 2009 #2658 Del Skrevet 5. juni 2009 Og forresten: Dere må jo bidra med underskrifter, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. juni 2009 #2659 Del Skrevet 5. juni 2009 Jøye meg, som dere rangler! Nå angrer jeg på at jeg ikke like godt stod opp og slo meg sammen med dere, i stedet for å sove i 5-minuttersintervaller gjennom store deler av natten. Flere som har sovet dårlig i natt, og som godt kunne tilbrakt natta foran skjermen ja. Var så redd for å forsove meg i dag tidlig at jeg ikke fikk sove... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 5. juni 2009 #2660 Del Skrevet 5. juni 2009 Her har jeg virkelig funnet min organisasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå