Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Grøss. Jeg skal opp tidlig, få barn avgårde på eksamen og tentamen og jobbe tungt og lenge ::sukk:

Da må du legge deg! :pisk:

Denne pleier å virke på Aricia. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Fellespisking ? :fnise:

:pisk: :pisk: :pisk:

:popcorn:

:vinke:

Jeg pisker ikke deg siden du sikkert er på jobb. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det Fresi..

Tenk hvordan det kunne blitt ! Istedet for nitimen på radio (hysterisk lystig radioprogram ) kunne vi hatt : Sen frokost m/ dempet musikk for god start på dagen.

..pisker seg i seng. :natti:

Endret av Toro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøste og bære, som dere natterangler :sjokk:

Jeg er forresten en natterangler av natur, men med en arbeidsdag som begynner veeldig tidlig, må jeg pent komme meg i seng i rett tid, helst før midnatt. Ikke alltid like lett, det skal jeg innrømme :sjenert:

Håper du får en fin fredag, til tross for utstrakt rangling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøye meg, som dere rangler! :fnise: Nå angrer jeg på at jeg ikke like godt stod opp og slo meg sammen med dere, i stedet for å sove i 5-minuttersintervaller gjennom store deler av natten. :sprettoy:

:rope: Når kommer egentlig B-menneskesamfunnet????
Dette vil jeg gjerne signere med ekstremt store bokstaver.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:rope: Når kommer egentlig B-menneskesamfunnet????

Og jeg har faktisk en italiensk groovy swing-versjon av Fader Jacob som vekkeklokkelyd nå. Jeg boogietwister meg inn i buksene (ja, jeg har et par) og håper inntitl videre jeg er ung nok til å oppleve Revolutionen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøye meg, som dere rangler! :fnise: Nå angrer jeg på at jeg ikke like godt stod opp og slo meg sammen med dere, i stedet for å sove i 5-minuttersintervaller gjennom store deler av natten. :sprettoy:

Flere som har sovet dårlig i natt, og som godt kunne tilbrakt natta foran skjermen ja. Var så redd for å forsove meg i dag tidlig at jeg ikke fikk sove... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...