Daria Skrevet 19. mars 2009 #1821 Del Skrevet 19. mars 2009 Flinke-Fresi Hvis du får litt inspirasjon og arbeidslyst til overs når du er ferdig, tar jeg gjerne imot, her trengs en innsats... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 20. mars 2009 #1822 Del Skrevet 20. mars 2009 Kjære kjellerryddeFresi! Nextlife er vel på vei i vår retning nå .... Skal vi konspirere med de andre som bor i vår del av landet i forhold til et møte med og på et dertil egnet sted litt utpå dagen i morgen? mvh latsabbpøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 20. mars 2009 #1823 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Kjære kjellerryddeFresi! Nextlife er vel på vei i vår retning nå .... Skal vi konspirere med de andre som bor i vår del av landet i forhold til et møte med og på et dertil egnet sted litt utpå dagen i morgen? mvh latsabbpøbelsara Nå er jeg her Nydelig vær i denne delene av landet, fint hotellrom og alt er i grunnen bare stas. Endret 20. mars 2009 av nextlife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 20. mars 2009 #1824 Del Skrevet 20. mars 2009 Heldige du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 20. mars 2009 #1825 Del Skrevet 20. mars 2009 Nå er jeg her Nydelig vær i denne delene av landet, fint hotellrom og alt er i grunnen bare stas. Jeg er kanskje med! Kan man ikke melde om tidspunkt og sted og sånn, så ser jeg hvor jeg er i løypa? Og Fresi: O ser på Showbiz og fikk nettopp flashback da en av damene sang "Bra vibrationer!. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 20. mars 2009 #1826 Del Skrevet 20. mars 2009 Er det den store ryddetiden? Synes jeg leser og ser rydding over alt, jeg. Kanskje det er smittsomt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 20. mars 2009 #1827 Del Skrevet 20. mars 2009 Det er vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #1828 Del Skrevet 20. mars 2009 Kjære kjellerryddeFresi! Nextlife er vel på vei i vår retning nå .... Skal vi konspirere med de andre som bor i vår del av landet i forhold til et møte med og på et dertil egnet sted litt utpå dagen i morgen? mvh latsabbpøbelsara I utgangspunktet mer enn gjerne, men nå har det kommet på noe uforutsett. Jeg må se i morgen tidlig, rett og slett. Nå er jeg her Nydelig vær i denne delene av landet, fint hotellrom og alt er i grunnen bare stas. Så bra! Som beskrevet over er det ikke helt sikkert at jeg kan få til møte. Men kanskje! Været er supert, men det er fortsatt litt kaldt. Kos deg masse! Jeg er kanskje med! Kan man ikke melde om tidspunkt og sted og sånn, så ser jeg hvor jeg er i løypa? Og Fresi: O ser på Showbiz og fikk nettopp flashback da en av damene sang "Bra vibrationer!. Jøje meg. Var nå svensk grand prix med gitar en god idé etter fjorten flasker vin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #1829 Del Skrevet 20. mars 2009 Er det den store ryddetiden? Synes jeg leser og ser rydding over alt, jeg. Kanskje det er smittsomt? Jeg rydder bare annenhvert år, så nå måtte jeg. Etter denne store sjauen kan jeg kanske gå over til normal rydding, håper jeg. Nå er jeg på klesskapet. Igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #1830 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg har altså avslått kjæresteinvitasjon for å rydde, til tross for at vi bare treffes en gang i uken eller hver 14. dag. Jeg må være syk. Kanskje jeg kan kompensere med å invitere til male-arbeidsrom-dugnad? Jeg har glemt å skrive opp hvilke middager jeg har laget, og nå har jeg såklart glemt dem. Det var lissom grunnen til at jeg skulle skrive dem opp. Mandag lagde jeg god kylling, fylt med kremost, frisk basilikum og soltørkede tomater, amandinepoteter i ovn, små tomater i ovnen (de som Honesty pleier å kjøpe), grønn salat med sennepsvinaigrette. Veldig godt. Dessverre fikk jeg for meg at jeg skulle lage hvitvinsbasert saus, og den ble aldeles uspiselig (og var også helt overflødig, heldigvis). Tirsdag: husker ikke. Onsdag fullkornspasta med hjemmelaget pesto, bacon, de små, gode tomatene og sukkererter pluss oliven. Husket til og med å ta med meg restene til lunsj på torsdag. I går: Middag servert av andre. I dag: Ferske reker pluss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #1831 Del Skrevet 20. mars 2009 Den arkeologiske utgravingen av mitt tidligere arbeidsrom har ført med seg et gjensyn med uendelig antall eksamensoppgaver og barnetegninger. Jeg kjemper mot trangen til å opprette arkiv. Jeg er en sjikkeli dårlig kaster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 20. mars 2009 #1832 Del Skrevet 20. mars 2009 Kanskje kjæresten kan inviteres for å kaste det du sliter med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #1833 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg må kaste selv. Hvem andre enn meg kan vite om morsdagskortet fra 1995 kan kastes eller beholdes? Men jeg har blitt ubarmhjertig underveis. Serviettringer av filt, artikler, tegninger og gamle selvangivelser har gått i søpla sammen med klær og sko og magasiner og tidsskrifter og keramikkfigurer fra barnehagen. Hittil åtte søplesekker. Det er ganske deilig, tross alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 20. mars 2009 #1834 Del Skrevet 20. mars 2009 Altså; hvis morsdagskortene ikke betyr mer enn at de har støvet ned til nå, i en hittill ukjent haug, så kan du like gjerne kaste. Med GOD samvittighet. *streng* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #1835 Del Skrevet 20. mars 2009 Altså; hvis morsdagskortene ikke betyr mer enn at de har støvet ned til nå, i en hittill ukjent haug, så kan du like gjerne kaste. Med GOD samvittighet. *streng* De er kastet. Det eneste jeg har tatt vare på er en gul lapp på skrivebordet hvor det står KOS MÆJ (fra hovedoppgavetiden). Og en skrivebok skrevet før barnet kunne lese, likevel med lange historier, konsekvent uten bruk av vokaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 20. mars 2009 #1836 Del Skrevet 20. mars 2009 DEt er derimott søtt og lov til å spare på. Du får M+. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #1837 Del Skrevet 20. mars 2009 DEt er derimott søtt og lov til å spare på. Du får M+. Det meste er det deilig å bli kvitt, altså. Jeg har bare litt dårlig samvittighet for at jeg aldri satt alle tegninger pent i perm og sånt. Nå er de fleste i kastestand uansett. Samvittighet delvis betinget av egen mor som har stort hus med loft og kjeller og som fortsatt har alle mine kort, tentamener og tegninger fra år null. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 20. mars 2009 #1838 Del Skrevet 20. mars 2009 Fresi, du er skremmende lik meg. Alt du har skrevet på denne siden, kan jeg signere. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 20. mars 2009 #1839 Del Skrevet 20. mars 2009 Ja, ja, ikke bokstavelig talt ALT, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 20. mars 2009 #1840 Del Skrevet 20. mars 2009 Samvittighet delvis betinget av egen mor som har stort hus med loft og kjeller og som fortsatt har alle mine kort, tentamener og tegninger fra år null. Det har mine foreldre også hatt, men i høst fikk jeg servert alt på et fat, med beskjed om å ta det jeg ville ha og kaste resten. Mye artige gjensyn, men jeg var hard og kastet det aller meste. Tilogmed Pusurdagbøkene fra ungdomsskolen. Kanskje litt dumt, men jeg tøffet meg opp og gjorde det. Veldig koselig å bla i før jeg kastet. Og mye annet var rett og slett søppel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå