Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt. :fnise: Men takk for bilder (jeg har fortsatt i min egen bok). Jeg visste forresten ikke at han hadde menga seg med ABBA.

@ Fresi: Kom ut, kom ut! (Jeg tror hun er litt skremt fra før...)

Han er visstnok kompis med Benny. :lur:

Derfor han også fikk skrive tekst til "Trøstevise", den kan synger sammen med Cajsa-Stina Åkerström.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor han også fikk skrive tekst til "Trøstevise", den kan synger sammen med Cajsa-Stina Åkerström.

Cajsa-Stina hørte jeg her om dagen. Jeg liker faren.

Men Fresi; rydde??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rydde, kaste, rydde, kaste, rydde, kaste.

Tenåringen spurte om alle hjem har inneholdt like mye ræl som vårt. :forvirret: Hun er en kaster, jeg er en samler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Jeg er også en samler. Men hva er dette for tidspunkt å hive ræl på? Vi hører jo på Finn Kalvik og alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må holde på jevnt og trutt i dagesvis hvis jeg skal se gulvene igjen. Og gulvene skal og må vaskes, sammen med resten. Derfor går jeg glipp av alt, bortsett fra en ny tråd på Skråblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke gå inn på Skråblikk mer - har satt hele rommet på ignorering. Får jeg ikke si hei der kan det være det samme. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke gå inn på Skråblikk mer - har satt hele rommet på ignorering. Får jeg ikke si hei der kan det være det samme. :jolie:

Jeg pleier aldri å lese der, jeg heller. Men nå måtte jeg svare en gjest som snakker om kvinner og bøtter i seksuell sammenheng. Jeg skrev at det var synd på ham hvis han har så liten tiss. :sjenert: Skal bli sjikkeli spennende å se om det blir stående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier aldri å lese der, jeg heller. Men nå måtte jeg svare en gjest som snakker om kvinner og bøtter i seksuell sammenheng. Jeg skrev at det var synd på ham hvis han har så liten tiss. :sjenert: Skal bli sjikkeli spennende å se om det blir stående.

Jeg så det - den var på Snikk-snakk. :tommelsmil::fnise:

Flyttet, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ryddet og fikset så fint i går, men tror du ikke jeg fant en vaffelbit på gulvet som hunden hadde glemt. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det - den var på Snikk-snakk. :tommelsmil::fnise:

Flyttet, kanskje?

Jeg blander alltid sammen de to forumene uansett.

Her er ingen vafler på gulvene, men interessant mye annet. Et rom er dessuten så fullt av papirer at det må ha gått med en del regnskoger. I morgen skal det saneres sammen med klesskapet. Puh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, jeg kjenner meg igjen. Her saneres det også om dagen, og vi donerer stygge gaver til Fretex med rund hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele huset er jo en dynge. :(

Men det er veldig befriende å kaste, kaste. Rene renselsen for sinnet i tillegg til huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
Jeg er her, men jeg er travel. :(

Jeg rydder! :sjokk::grine:

:sjokk:

Jeg har vært barnevakt for to gutter (Lillemors barnevaktjobb, men jeg måtte vikariere for den syke) i sin beste bråkealder :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...