Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Jeg melder meg til veskeholde-gjengen. Men jeg liker likevel Tusenfryd. Mest fordi jeg føler en barnslig fryd (pun intended) over å tilbringe tid i konkurranse-bodene :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg melder meg til veskeholde-gjengen. Men jeg liker likevel Tusenfryd. Mest fordi jeg føler en barnslig fryd (pun intended) over å tilbringe tid i konkurranse-bodene :sjenert:

JA! Det er moro det. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd her da? :klø: Fra opera til Tusenfryd?

Kulturens uransakelige veier... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd her da? :klø: Fra opera til Tusenfryd?

Spør du meg så spør jeg deg. :fnise:

Jeg kan skrive litt om tivoli etterpå. Nå må jeg lage mat. Og rydde. :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er kvinnefiendtlige tråder i gang igjen. Denne gangen handler det om omskårede vaginaer. Det er til å bli kvalm av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det en favoritt, Rosalind?

:sjarmor:

Jepp. Skulle ønske han aldri fant sæ' sjæl. På søttitallet var han like søkende og fresk som Øystein Sunde og Banjo-Kari, og det er da jeg ønsker at jeg var med i bildet. Fniis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjokk:

Hæ? Hører du, Eilan?

Pøbelprinsessen har elsket ham siden hun knapt kunne synge rent, hun. :digge: Jeg har fått frukt når sola renner - jeg har fått frukt igjen... :digge: Originalteksten er forøvrig :digge: Jeg er på flukt når sola renner, jeg er på flukt igjen... :digge:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøbelprinsessen har elsket ham siden hun knapt kunne synge rent, hun. :digge: Jeg har fått frukt når sola renner - jeg har fått frukt igjen... :digge: Originalteksten er forøvrig :digge: Jeg er på flukt når sola renner, jeg er på flukt igjen... :digge:

:fnise:

Søta.

Jeg har også elsket ham. Og blitt ertet for det. Fnis, eller kanskje var det Aune Sand (men han har jeg trukket tilbake). :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Kudos for heftig engelskuttale!

Men Miami; still-bilder? Dette blir jo som Sangen om den røde rubin, å regne (bla fort gjennom for goodies). :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte du deg litt snytt? :ler:

Begynner å lure på om vi har skremt bort Fresi. *bekymret*

Litt. :fnise: Men takk for bilder (jeg har fortsatt i min egen bok). Jeg visste forresten ikke at han hadde menga seg med ABBA.

@ Fresi: Kom ut, kom ut! (Jeg tror hun er litt skremt fra før...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...