Skravla Skrevet 16. mars 2009 #1721 Del Skrevet 16. mars 2009 Dere er gale. Å lene seg over kanten er aldri moro noe sted. Hadde jeg vært tilstede da hadde jeg måttet hyle til deg også. Jeg hylte ikke, men jeg klamret meg til setet mitt. Og ba instendig om at de sluttet med sånne hasardiøse forehavender..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. mars 2009 #1722 Del Skrevet 16. mars 2009 Nå har dere fått meg til å få lyst på vafler. Og jeg har ikke melk eller egg. Har ikke engang Toro vaffelpose... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 16. mars 2009 #1723 Del Skrevet 16. mars 2009 Det finnes da butikker som selger denslags. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. mars 2009 #1724 Del Skrevet 16. mars 2009 Det finnes da butikker som selger denslags. Joda, men det er mange kilometer herfra, og jeg er for syk til å gå ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambra Skrevet 16. mars 2009 #1725 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg har sittet på første rad på tredje balkong, og det var skikkelig skummelt. Festet blikket på scenen og nektet å se ned. Kvalm og svimmel var jeg og, dessuten hadde jeg med tenåringene Fryktelig var det. Aldri mer første rad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 16. mars 2009 #1726 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg har sittet på første rad på tredje balkong, og det var skikkelig skummelt. Festet blikket på scenen og nektet å se ned. Kvalm og svimmel var jeg og, dessuten hadde jeg med tenåringene Fryktelig var det. Aldri mer første rad You and me..... men jeg skal aldri si aldri. Om det er et stykke jeg vil se og 3. balkong - 1.rad er eneste mulighet, så er jeg der igjen. Når lyset slukkes og det skjer noe på scenen så merker jeg ikke høyden uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambra Skrevet 16. mars 2009 #1727 Del Skrevet 16. mars 2009 Er forsåvidt enig i det! *modig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 16. mars 2009 #1728 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg blir kvalm og får vondt i bena (som paralysert) av å gå på kaikanten eller stå på et båtdekk, og skal altså holde meg unna operaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. mars 2009 #1729 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg blir kvalm og får vondt i bena (som paralysert) av å gå på kaikanten eller stå på et båtdekk, og skal altså holde meg unna operaen Men man er da vel ikke nødt til å kjøpe billetter på balkongen om man vil i operaen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 16. mars 2009 #1730 Del Skrevet 16. mars 2009 Men man er da vel ikke nødt til å kjøpe billetter på balkongen om man vil i operaen? Neivel Men etter skrekkrapportene om balkonger med ankellave gjerder og uteområder der man seiler rett til sjøs tror jeg operaen får klare seg uten meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #1731 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg lurer på om mine forsøk på å være morsom har slått litt uheldig ut her. Jeg liker å overdrive en smule for å illustrere ting, og skrev derfor om Operaen som en dødsfelle som en slags alternativ anmeldelse av den. Litt som Skråblikk, lissom. Men jeg aksepterer at alle ikke synes jeg er like morsom. Bare ikke ta det som blir sagt her så alvorlig, alltid. Når det er sagt, jeg har virkelig alvorlig høydeskrekk. En gang da Tenåringen ennå ikke var blitt tenåring var jeg på tur. Noen foreslo å ta en liten snarvei over en fjellknaus og det var jo litt greit. Midtveis i den fjellhyllen fikk jeg helt panikk og ble bare sittende og hyle av skrekk for ungen min, meg selv og tredjepersonen. Jeg kom meg hverken opp eller ned og var hysterisk redd for Barnet. Barnet og Noen bare lo og klatret som geiter. Jeg husker ikke hvordan jeg kom meg videre, men så vidt jeg husker var det i alle fall ikke helikopter involvert. Og det er sant at jeg ikke tåler å se folk som lener seg over kanter eller som sitter på kanter og dingler med bena. Det gjør de på Operaen. Gærninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 16. mars 2009 #1732 Del Skrevet 16. mars 2009 Du bør nok aldri ta deg en tur til toppen av Trollstigen. Da vi bodde i 8. etasje hadde vi balkong og fritt fall helt ned til parkeringsplassen på framsiden av blokka. Det var mange meter, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #1733 Del Skrevet 16. mars 2009 Neivel Men etter skrekkrapportene om balkonger med ankellave gjerder og uteområder der man seiler rett til sjøs tror jeg operaen får klare seg uten meg Seiler rett til sjøs. Jeg så som sagt for meg fallende pensjonister og druknede toåringer en masse. Og da var det jo passe hårreisende at det ikke en gang var noen trapper opp fra vannet, ikke en livbøye, ikke så mye som en redningsskøyte. Serriøst livsfarlig sted hvor folk som ikke vet sitt eget beste dingler på kanten. Balkongene har jeg ikke sett selv. Jeg satser på fjellklatringsutstyr med sikring når jeg en eller annen gang skal dit. Sikkerhetsline. Forresten var det betryggende å høre at vi er flere i samme båt, eventuelt manglende båt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambra Skrevet 16. mars 2009 #1734 Del Skrevet 16. mars 2009 Neivel Men etter skrekkrapportene om balkonger med ankellave gjerder og uteområder der man seiler rett til sjøs tror jeg operaen får klare seg uten meg Hold deg på parketten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #1735 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg har sittet på første rad på tredje balkong, og det var skikkelig skummelt. Festet blikket på scenen og nektet å se ned. Kvalm og svimmel var jeg og, dessuten hadde jeg med tenåringene Fryktelig var det. Aldri mer første rad Jøje meg. Jeg tenker mer og mer på Aricias innlegg om funksjonalisme. Ikke noe for meg, det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #1736 Del Skrevet 16. mars 2009 Du bør nok aldri ta deg en tur til toppen av Trollstigen. Da vi bodde i 8. etasje hadde vi balkong og fritt fall helt ned til parkeringsplassen på framsiden av blokka. Det var mange meter, det! Jeg har vært på toppen av Plaza noen ganger. Det går, for der er man inne i en bygning. Jeg har sittet på verandaen hos en bekjent i tiende, det går. Trollstigen er jeg ikke i nærheten av å vurdere, for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 16. mars 2009 #1737 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg mangler høydeskrekk, jeg. Dvs. så lenge jeg slipper å klatre i vaklevorne stiger, spesielt ned igjen. Kanskje jeg var katt i et tidligere liv, og måtte hentes ned fra toppen av trær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 16. mars 2009 #1738 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg var døden nær tre trinn opp i en stige fram til jeg fikk barn nr 2. Nå jobber jeg på hustaket uten problemer. Denne mirakelkuren anbefales på det sterkeste og er grunnen til at jeg ikke tør å få flere barn. Jeg kan jo få tilbake høydeskrekken. At jeg ikke lenger takler å se skrekkfilmer, trillere, splatterfilmer og alt som inneholder (overdreven) vold er en annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 16. mars 2009 #1739 Del Skrevet 16. mars 2009 Trollstigen var "spennende". Vil gjerne kjøre den en gang jeg ikke har høydeskrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 16. mars 2009 #1740 Del Skrevet 16. mars 2009 Bare å få etpar unger det Skravla så er høydeskrekken borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå