Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Det må testes ut. Ungene fikk servert taco av barnevakten lørdag. Jeg ryddet restene dagen etter. Det er nok til å for all fremtid unngå Santa Maria. Jeg må nok lete meg frem i en viss blogg.

:hoho: Det tenkte jeg også på.

Selv har jeg veldig høydeskrekk, og synes det høres sprøtt ut med det lave rekkverket. Jeg har lest om det, så det er åpenbart ikke bare Fresi som reagerer. Én ting er dersom det bare er voksne tilstede, noe annet er det med barn. Mine tre er rimelig viltre, og nå vet jeg ikke om jeg tør å gå på Oprea-utflukt. :(

Forresten ble jeg litt nysgjerrig på unevnelig aktivitet. :lur:

Unevnelig aktivitet i bil? :lur:

Det vanlige.

Det var massevis av foreldre med barnevogner på operautflukt, så det går sikkert bra. Jeg tror kanskje det bare er meg som betrakter Operaen som en dødsfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det lave rekkverket inne rakk meg omtrent til livet, så du skal være mer enn middels ustø for å tippe over kanten. Og utvendig er strengt tatt ikke farlige enn Frognerparken (bratte steintrinn) elller Aker Brygge (kort vei til vannet).

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er gale. Å lene seg over kanten er aldri moro noe sted.

Jo, på første rad på tredje balkong i Operaen er det veldig moro. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du vært på ferde nå, da?

Hvis du kjeder deg, kan du komme hit og være min sekretær. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor har du vært på ferde nå, da?

Hvis du kjeder deg, kan du komme hit og være min sekretær. :sjarmor:

Ingen steder, det er vel det som er problemet. :fnise:

Sekretæroppgaver hater jeg, så det må dessverre utgå. :sjarmor:

Jeg har allerede brukt en halv dag for å få koblet meg til en skriver. Uten hell. :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica
Det var massevis av foreldre med barnevogner på operautflukt, så det går sikkert bra. Jeg tror kanskje det bare er meg som betrakter Operaen som en dødsfelle.

Dessverre er vi over barnevognnivå. Hadde vi enda kunne puttet dem i en vogn. Jeg fikk forresten nesten sammenbrudd da jeg var med på uteklatring med ungene i fjor vår. Det var veldig seriøst, med skikkelig sikring og instruktører som hjalp til hele tiden. Problemet var at ungene mine heller ville klatre andre steder enn der det var sikret. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yihaa

Fresi: Du har min fulle støtte! Jeg får også nervesammenbrudd, ukontrollerte utrop til andre og elveblest av slike dødsfeller!!! *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan komme til nextlifeheimen å bake boller sammen med meg :nigo:

Jeg vil! :hoppe:

Ikke minst spise. Her hadde noen takket nei til vaffel under møte (det er alltid noen som er på lavkarbo), og dét var veldig koselig for meg. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil! :hoppe:

Ikke minst spise. Her hadde noen takket nei til vaffel under møte (det er alltid noen som er på lavkarbo), og dét var veldig koselig for meg. :sjarmor:

Vi har mandagsvafler, vi. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemme hos meg finnes også den slags, for interesserte. Da med laktoseredusert melk, samt stort sett speltbasert, man er da seg selv. :nigo:

Jeg er ikke noe særlig til kakemenneske, men vafler. :sikle:

Da lurer jeg mer på hva jeg skal servere til den Nådige Fruen som snart kommer på besøk. :klø:

Ordet vaffelgalt finnes ikke. :sur: Bare vaffelglimrende, eventuelt vaffelfantastisk. :)

Endret av Honesty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Da lurer jeg mer på hva jeg skal servere til den Nådige Fruen som snart kommer på besøk. :klø:

Poll! :hoppe:

Edit: Det går vaffelgalt tilslutt om man faller for det vaffelfantastiske hver gang lysten melder seg. Som er hele tiden, nesten.

Endret av Aricia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har mandagsvafler, vi. :nigo:

Nam. :hjerte:

Jeg skal på yogatrim og håper noen stimulerer det der sultpunktet mitt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...