Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Heisann, der fikk man jo svaret servert på et sølvfat - tilogmed uten å spørre. Det var ekstrasørrvis får'n si! Antar at moderatorene nå har mindre å gjøre, siden de kan oppsøke brukere direkte uten å ha blitt tilkalt. Det var fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spesielle synes jeg er når de sletter ting fra visse brukere selv om det helt klart ikke er tull, men seriøse svar. Trist utvikling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mette! :)

Det er klart at det ble litt jobb for moderatorene i den aktuelle tråden. Og moderer meg gjerne på nytt, men: Den aktuelle tråden er en tulletråd i utgangspunktet. Det er jeg 99% sikker på, og dermed var nok ikke avsporingene nødvendigvis å ødelegge tråden. Ikke var det vel avsporing i ordets rette forstand heller - i alle fall ikke de første innleggene mine. Det var dumt at det ble mye ekstrajobb for moderatorene, samtidig er jeg temmelig uenig i noe av den modereringen som ble gjort. Noe av det som ble tatt bort var en helt grei respons på trådstarters spørsmål.

Jeg kan ikke love å slutte å tulle, men jeg skal prøve å holde meg i skinnet i alle fall ut dagen. :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke love å slutte å tulle, men jeg skal prøve å holde meg i skinnet i alle fall ut dagen. :engel:

Ikke oversanstreng deg da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den aktuelle tråden er en tulletråd i utgangspunktet. Det er jeg 99% sikker på

Du skal aldri si aldri, har faktisk blitt invitert i et slikt bryllup selv, på toppen av det hele var det et vegetarbryllup på en sær resturant uten noe særlig god mat. Og de hadde en god del gjester, merkelig nok sa over halvparten nei :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal aldri si aldri, har faktisk blitt invitert i et slikt bryllup selv, på toppen av det hele var det et vegetarbryllup på en sær resturant uten noe særlig god mat. Og de hadde en god del gjester, merkelig nok sa over halvparten nei :tongue:

Ups. :fnise:

Det var spesielt.

Mine antakelser skyldes måten å ordlegge seg på i tillegg til innholdet, forresten. Men nå skal jeg være snill pike en stund. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i tillegg kommer det at trådstarter bare forsvant etter de første svarene. :lur:

Et ikke ukjent tegn på tant og fjas. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et ikke ukjent tegn på tant og fjas. :fnise:

Vel, ikke når det gjelder dine bidrag, da. :Hehe: Du er flink til å følge opp der du slapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ikke når det gjelder dine bidrag, da. :Hehe: Du er flink til å følge opp der du slapp.

Vel og merke er jeg aldri TS. Men du har rett i at jeg liker å følge opp. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei Ambra! Jeg har lett etter deg. :)

Dgens mat: burgere. Den øvrige ukens mat: Husker overhodet ikke. Vi må ha hatt middag mandag, tirsdag og onsdag, men jeg er ikke i stand til å huske mandagen og tirsdagen. I dag var det en som ønsket seg burgere, og det fikk hun :sjenert: Superenkelt tilbehør: salat, rødløkringer og gode tomater, aïoli (hjemmelaget. :sjarmor:), grove hamburgerbrød (ikke hjemmelaget) og gode poteter stekt i båter med salt og rosmarin.

Og ketchup. :fnise:

Mett.

Jeg lager alltid helt bortkastede mengder mat. Jeg orket bare en hamburger og litt poteter, og aïolien ser nærmest urørt ut (siden Noen som hadde ønsket seg det, ikke rørte den noe særlig likevel. :frustrert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aïoli holder seg vel ganske bra, så du kan jo feks lage deilige sandwicher med den i flere dager framover. :) Eller bruke den til reker, blåskjell eller fisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den blir for sterk/hvitløksdominert, kan du eventuelt tilsette litt vann for å mildne smaken litt.

Jeg har planer om å lage en stor forsyning hummus en av dagene, for det egner seg også til frysing, og er i grunnen godt til det meste. Faktisk er det godt til dip på rå gulrøtter. Normalt sett er jeg ingen diptilhenger, men akkurat denne varianten er god. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...