Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva går jeg ikke glipp av her inne ved å jobbe?

Du må slutte med slikt. :fnise: Jeg har forresten både jobbet og vært her samtidig, men noen av oss har jo en viss simultankapasitet. Så lenge det ikke dreier seg om å lytte til musikk og jobbe samtidig. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt jobbseminar i hele dag, vi måtte sitte på småbord i summegrupper, og diskret KG-lesning var dermed umulig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ss, jeg har operert litt i det stille. Jeg tror det bare er Honesty som har fått det med seg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica
Ss, jeg har operert litt i det stille. Jeg tror det bare er Honesty som har fått det med seg. :fnise:

Noen burde dele på godene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen burde dele på godene.

Glemte meg bort. :sjenert:

Dessuten må jeg ha noe å gjøre i lunsjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmfr! :sur: Jeg har også gått glipp av både det ene og det andre. Nytter ikke å KG-henge under veiledning, akkurat. Og da går man glipp av bryllupsmeninger og påfølgende modereringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En rask titt innom viser at det som var en morsom tråd med god tone nå har blitt til krangling og bråk etter modereringen. :fnise: Det er vel det man vil ha, da.

Lunsjene mine går fint, forresten. De er bare så sjedelie at bryllup på KG frister mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har stemningen i tråden blitt skikkelig ufyselig. Lurer på om det var hensikten? Ta bort det humoristiske for å fremheve drittslenging? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har stemningen i tråden blitt skikkelig ufyselig. Lurer på om det var hensikten? Ta bort det humoristiske for å fremheve drittslenging? :vetikke:

Jupp. Det har du rett i. De ønsker sikkert å fremheve hvor alvorlig dette med bryllup og ekteskap er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, huff. :fnise: Noen har akkurat vært gift i to måneder uten at det så mye som ble nevnt av den andre hovedpersonen. Er det grunn til å tilkalle krisehjelp, tro? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Hvis du kan sende den PMen på nytt var det fint. Jeg slettet den da jeg skule takkesvare :eeeh:

Sånt skjer meg hele tiden. :fnise: T'øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En rask titt innom viser at det som var en morsom tråd med god tone nå har blitt til krangling og bråk etter modereringen. :fnise: Det er vel det man vil ha, da.

Lunsjene mine går fint, forresten. De er bare så sjedelie at bryllup på KG frister mer.

Jeg får svare dere her siden det er her dere diskuterer modereringen til moderatorene. :)

Vi har både humor og ironi, men når du gang på gang går inn og ødelegger tråder med avsporinger så ser vi ikke på om det ligger humor eller ironi bak, da blir trådene ryddet for avsporinger slik at det opprinnelige teamet blir debattert. Denne ryddingen skaper mye unødvendig tid for moderatorene. Tull i forumet som skaper unødvendig arbeids mengde, slår vi hardt ned på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...