Honesty Skrevet 4. mars 2009 #1321 Del Skrevet 4. mars 2009 Er livet ellers bedre? Jeg vurderer også frisørtime, men så sparer jeg litt i tillegg. Samtidig trenger lugg og nakke en klipp snart, dvs. innenfor et tidsrom på tre uker, vil jeg anslå. Luksusproblemer, men så enkle og ukompliserte å fokusere på i forhold til visse andre ting i livet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 4. mars 2009 #1322 Del Skrevet 4. mars 2009 Måtte frisørtimen bli vellykket og ukomplisert, i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 4. mars 2009 #1323 Del Skrevet 4. mars 2009 Fresi-søte, kom dansa med mig! Alla: nu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 4. mars 2009 #1324 Del Skrevet 4. mars 2009 Fresi-søte, kom dansa med mig! Alla: nu. Så kuul! *heterikkefresimengirblankeogdanserfordet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 5. mars 2009 #1325 Del Skrevet 5. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 5. mars 2009 #1326 Del Skrevet 5. mars 2009 Nå tuller de med dokurver helt av seg selv inne på bryllup! Noen har visst skapt en kultur for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #1327 Del Skrevet 5. mars 2009 Måtte frisørtimen bli vellykket og ukomplisert, i alle fall! Den ble ikke det. Teite dama fikk beskjed av overfrisørinnen å bruke masse, masse farge siden det ikke tok godt nok sist. Så nå har jeg svart hår. Jeg kler ikke svart hår, jeg blir likblek, jeg kler mitt vanlige, ubestemmelige brune hår. Dessuten er det bare ti-femten centimeter som er svart, resten er det vanlige. Det ser dust ut. Oppturen var en tredje frisør, kjempesøt og med yrkesstolthet og iver og interesse. Hun fønet håret mitt i 45 minutter (no kidding) og jeg fikk feiende flott glamourhår ala amerikansk TV-stjerne. Dessverre ikke noe som varer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 5. mars 2009 #1328 Del Skrevet 5. mars 2009 Iik. Jeg er nok en gang glad jeg driver med selvfarging, enn så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #1329 Del Skrevet 5. mars 2009 Fresi-søte, kom dansa med mig! Alla: nu. Fantastisk! Og tenk, jeg har jo faktisk danset med deg. Nå tuller de med dokurver helt av seg selv inne på bryllup! Noen har visst skapt en kultur for det. Haha, jeg så det. Jeg føler meg stolt. Dessuten har jeg vært med på å etablere et helt eget begrep i tillegg til å gjøre dokurvtulling til en helt legitim sak, mye takket være Elastica og bryllupsgjest såklart. Og jeg kan avsløre en hemmelighet: jeg varslet Elastica på diskret vis om den opprinnelige dokurvtråden dengang da. Hun lot seg lokke. Resten er historie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #1330 Del Skrevet 5. mars 2009 Iik. Jeg er nok en gang glad jeg driver med selvfarging, enn så lenge. Så nå må jeg kanskje stripe det? :klø: Hvor utrolig vanskelig er det egentlig å farge brunt hår? Jeg bare spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 5. mars 2009 #1331 Del Skrevet 5. mars 2009 Ikke tør du vel å pøse på med rensesjampo/zalo e.l., heller? Det tar jo endel av overskuddsfargen, men faren er jo at håret ellers blekner. Jeg tror jeg vil utdele et aldri så lite "inkompetent"-stempel, jeg. En GOD frisør ville forpigmentert etterveksten før innfarging i riktig farge, i stedet for å gjøre som din frisør dessverre gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. mars 2009 #1332 Del Skrevet 5. mars 2009 mot teit frisør. Jeg tror nok jeg trygt kan si at jeg ikke har hatt noen fargeproblemer hos frisør. En og annen gang har fargen på striper blitt litt skarp, men det er ofte fordi håret mitt trekker til seg rødfarge som en alkoholiker drikker sprit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #1333 Del Skrevet 5. mars 2009 Ikke tør du vel å pøse på med rensesjampo/zalo e.l., heller? Det tar jo endel av overskuddsfargen, men faren er jo at håret ellers blekner. Jeg tror jeg vil utdele et aldri så lite "inkompetent"-stempel, jeg. En GOD frisør ville forpigmentert etterveksten før innfarging i riktig farge, i stedet for å gjøre som din frisør dessverre gjorde. Hmhmhm, jeg tror jeg tør. Zalo? Og forpigmentering? Aldri hørt om. Men ordet "beis" ble nevnt som et tiltak neste gang. Det tror jeg i alle fall ikke at jeg tør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #1334 Del Skrevet 5. mars 2009 mot teit frisør. Jeg tror nok jeg trygt kan si at jeg ikke har hatt noen fargeproblemer hos frisør. En og annen gang har fargen på striper blitt litt skarp, men det er ofte fordi håret mitt trekker til seg rødfarge som en alkoholiker drikker sprit. Du er veldig heldig. Håret mitt er mørkemørkebrunt nå, nestensvart. Hadde det enda vært ordentlig svart sånn som Honesty sitt, det er jo fint. Mitt ser bare dødt og elendig ut. Vel. Det finnes antakelig verre ting. Som trøst har jeg kjøpt foundation på eBay, en utgått sak som jeg plutselig kom på at jeg likte for tre-fire år siden. Jeg har altså kjøpt gammel, ekkel foundation. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 5. mars 2009 #1335 Del Skrevet 5. mars 2009 "Beis" er sannsynligvis det samme som forpigmentering; de tilsetter den typen pigmenter håret mangler (på mørkt hår ofte rødt) for å unngå misfarging, og for å unngå at fargen ikke dekker godt nok. Zalo funker som juling! Zalo i tørt hår, la virke litt, skyll, og pøs på med hårkur eller balsam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. mars 2009 #1336 Del Skrevet 5. mars 2009 Hjemmefarging? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #1337 Del Skrevet 5. mars 2009 "Beis" er sannsynligvis det samme som forpigmentering; de tilsetter den typen pigmenter håret mangler (på mørkt hår ofte rødt) for å unngå misfarging, og for å unngå at fargen ikke dekker godt nok. Zalo funker som juling! Zalo i tørt hår, la virke litt, skyll, og pøs på med hårkur eller balsam. Da er kveldens planer lagt! Først lage carbonara (på oppfordring), deretter sette håret inn med zalo. Tusen takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #1338 Del Skrevet 5. mars 2009 Hjemmefarging? Det ser faktisk litt sånn ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 5. mars 2009 #1339 Del Skrevet 5. mars 2009 Beis. *fornyer medlemskapet i huldreklubben* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 5. mars 2009 #1340 Del Skrevet 5. mars 2009 Frisøren min beiser håret mitt hver gang jeg farger det. for dustefrisørdag. Det er skikkelig kjipt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå