Donpedro Skrevet 28. februar 2009 #1261 Del Skrevet 28. februar 2009 Ja! Den står på kjøkkenet. Og koppene også. Så fine! Tusen tusen takk, DP. O sier du er snill. Jeg er enig. De rien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #1262 Del Skrevet 28. februar 2009 Har spist laks og eggerøre, kaffe, appelsinjuice og aviser. Funnet ut at vi har sovet to og en halv time. Nå sier han andre at det bare er norge og slovakia på hele kloden som har økonomisk vekst. Det kan jeg rett og slett ikke forholde meg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 28. februar 2009 #1263 Del Skrevet 28. februar 2009 Du Fresi, du Fresi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 28. februar 2009 #1264 Del Skrevet 28. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 28. februar 2009 #1265 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg sov hele fem timer. Edel mann gikk ut for å handle til frokost. Snill sønn laget omelett. Så leste jeg aviser, før festen fortsatte hos pappas fetter i totida. Med tapas og vin. Nå har forresten mannen overgått deg, Fresi, tror du ikke han tok de åpne, helfulle rieslingflaskene han fant, satte på skrukorken og dro dem med hjem og vacuvinet dem. Enda servitøren sa at han egentlig ikke fikk lov. Jaja, vi har jo fått Chablis før i dag, så det er bare å jobbe seg oppover Europakartet.... og de må jo drikkes raskt. Fiskesuppe til uka? Det blir i alle fall lett middag. Har kjøpt fersk pasta, vårløk, søte små tomater og krepsehaler. Ungene skal avspises med pannekaker og legges. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 28. februar 2009 #1266 Del Skrevet 28. februar 2009 Har sansen for mannen din. Klart man burde få lov til å ta de, man har jo betalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 28. februar 2009 #1267 Del Skrevet 28. februar 2009 Har sansen for mannen din. Klart man burde få lov til å ta de, man har jo betalt. Sier du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 28. februar 2009 #1268 Del Skrevet 28. februar 2009 Sier du... Jaja. Betalt schmetalt. Moralsk sett er de deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. februar 2009 #1269 Del Skrevet 28. februar 2009 Ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 28. februar 2009 #1270 Del Skrevet 28. februar 2009 Jaja. Betalt schmetalt. Moralsk sett er de deres. Du er en etiker etter mitt hjerte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 1. mars 2009 #1271 Del Skrevet 1. mars 2009 Sier du... Konto-nr er formidlet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 1. mars 2009 #1272 Del Skrevet 1. mars 2009 Er du klar for en ny uke nå, da? Jeg er ikke det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 1. mars 2009 #1273 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg er - for jeg har vinterferie! Om halvannen time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 1. mars 2009 #1274 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg er - for jeg har vinterferie! Om halvannen time. Det er URETTFERDIG!!! (fritt etter en viss sjuåring!) Jeg har to uker jobb igjen, og da er det strengt tatt snart påske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 1. mars 2009 #1275 Del Skrevet 1. mars 2009 Det er URETTFERDIG!!! (fritt etter en viss sjuåring!) Jeg har to uker jobb igjen, og da er det strengt tatt snart påske. Pfft, noen skal vel om ikke så alt for lenge ha mer jobbfri i strekk enn de fleste andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 1. mars 2009 #1276 Del Skrevet 1. mars 2009 Det spørs om det regnes som en velsignelse eller forbannelse. Hvis man skal dømme fra visse tråder i forumet, heller jeg mer i sistnevnte retning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 1. mars 2009 #1277 Del Skrevet 1. mars 2009 Det spørs om det regnes som en velsignelse eller forbannelse. Hvis man skal dømme fra visse tråder i forumet, heller jeg mer i sistnevnte retning. Det blir som det blir. Jeg hadde det fint (hvis man ser bort fra visse fysiske og psykiske helsegreier, men det hadde jo ikke endret seg om jeg var i jobb). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 1. mars 2009 #1278 Del Skrevet 1. mars 2009 Det er URETTFERDIG!!! (fritt etter en viss sjuåring!) Jeg har to uker jobb igjen, og da er det strengt tatt snart påske. Ikke så veldig, for jeg har (uten overdrivelse) jobbet i ETT siden tre timer før frokost og til akkurat nuh. Kun avbrutt av middag og lunsj. :dåne: Nå har jeg mest lyst til å tylle i meg den første vinslanten jeg finner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 1. mars 2009 #1279 Del Skrevet 1. mars 2009 Nå har jeg mest lyst til å tylle i meg den første vinslanten jeg finner. Og jeg har drukket nesten en hel flaske hvitvin som var til overs etter i går. Og imorgen skal jeg ha spinningtime klokken ni. Hikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 1. mars 2009 #1280 Del Skrevet 1. mars 2009 Lykke til! Jeg skal ligge musestille under et pledd i morgen, tror jeg. Hvis jeg orker såpass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå