Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Rosalind i svart. DNM med sigg i munnviken. Brukskunstmusikk. Jeg liker. Vestkantsfru'.

SÅ dere endte opp der! :hoho:

Dessuten var dere kjempefine alle sammen. Jeg likte de to bittesmå tusenfrydene på kjolen din! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ dere endte opp der! :hoho:

Takk og pris hadde jeg vett til å pelle meg hjem. Men det hadde nok vært veldig gøy å blitt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og pris hadde jeg vett til å pelle meg hjem. Men det hadde nok vært veldig gøy å blitt med.

:fnise:

Dere skulle blitt med. Vi sang Elvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har forledet meg med Elvis og misbrukt meg på det groveste.

Noen hadde også åpent hus og vin i fri flyt til klokken syv om morgenen. Nå går jeg og henger meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen hadde også åpent hus og vin i fri flyt til klokken syv om morgenen. Nå går jeg og henger meg.

Det er et hån mot småbarsmødre som må stå opp supertidlig at du ikke ligger under dyna og sover i dette øyeblikk.

Og jeg kjenner jeg er så glad for at jeg ikke deltok til siste sekund i går, det hadde nok ikke vært bra for helsa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fresi fikk O til å spille gamle svenske Grand Prix-låter på gitaren. Jeg likte spesielt den som kom nr. 3 i den innledende runden i 1985. Og sluttscenen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ble woken opplukket?

Ja! Den står på kjøkkenet. Og koppene også. Så fine! Tusen tusen takk, DP. O sier du er snill. Jeg er enig. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på mobil, så litt vanskelig å sitere. Kan opplyse om at jeg fortsatt ligger under dynen. Jeg venter på at noen skal komme med rekesmørbrød og øl og lurer voldsomt på mitt eget indre. Svensk grand prix faktisk. Det virket så genialt og riktig. Det virker så annerledes nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på mobil, så litt vanskelig å sitere. Kan opplyse om at jeg fortsatt ligger under dynen. Jeg venter på at noen skal komme med rekesmørbrød og øl og lurer voldsomt på mitt eget indre. Svensk grand prix faktisk. Det virket så genialt og riktig. Det virker så annerledes nå.

:fnise:

Helt sikker på at ditt indre er i den skjønneste orden, Fresi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan opplyse om at jeg fortsatt ligger under dynen.

Puh, det var da enda godt å høre. Den øllen derimot tror jeg at jeg hadde stått over gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...