Skravla Skrevet 26. februar 2009 #1221 Del Skrevet 26. februar 2009 Og for at Marius ikke er mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 26. februar 2009 #1222 Del Skrevet 26. februar 2009 O herrlige barndom. Vi samlet alle barna i nabolaget og sang Sammen for livet. Med altfor store t-skjorter, mellomsveis og imaginært videokamera. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. februar 2009 #1223 Del Skrevet 26. februar 2009 Og for at Marius ikke er mer! :grine: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #1224 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg kan opplyse om at innboksen min fortsatt er tom for rojale e-poster, men nextlife har vært så elskverdig å fylle den opp litt. Jeg vet dessuten fortsatt ikke hva jeg skal ha på meg i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 26. februar 2009 #1225 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg kan opplyse om at innboksen min fortsatt er tom for rojale e-poster, men nextlife har vært så elskverdig å fylle den opp litt. Jeg vet dessuten fortsatt ikke hva jeg skal ha på meg i morgen. Jeg kan sende en av mine kort-kjoler med bedriftspakke over natt, så får du deg sjikkli sikjol Slenger med noen av skoene mine også, så har du flytebrygger for eventuelt dårlig føre på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 26. februar 2009 #1226 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg vet dessuten fortsatt ikke hva jeg skal ha på meg i morgen. Ikke jeg heller. Klærne mine er på rommet til Junior, så jeg får bestemme meg i morgen ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #1227 Del Skrevet 26. februar 2009 Ikke jeg heller. Klærne mine er på rommet til Junior, så jeg får bestemme meg i morgen ettermiddag. Det samme gjør jeg, det gjør jeg jo alltid uansett. Man får prøve å slappe av, vi skal tross alt ikke i bryllup heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 26. februar 2009 #1228 Del Skrevet 26. februar 2009 Gjør sånn som jeg: Planlegg antrekk, og så tar du noe annet i siste liten. Funker alltid, spesielt hvis man forsover seg og knapt har tid til å sminke seg etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #1229 Del Skrevet 26. februar 2009 Gjør sånn som jeg: Planlegg antrekk, og så tar du noe annet i siste liten. Funker alltid, spesielt hvis man forsover seg og knapt har tid til å sminke seg etterpå. Det er en annen variant jeg kjenner jeg igjen. Min favoritt er nok å slenge flere mulige antrekk bagen (jeg skal på overnatting) for så å gi fullstendig opp etter dusjen, slenge meg i sofaen og åpne en flaske vin og tilslutt velge den som er lettest å få på seg, sminke meg på trikken og håpe på at håret lufttørker litt raskt i luftdraget som oppstår når jeg løper for ikke å komme mer enn tyve minutter for sent. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #1230 Del Skrevet 26. februar 2009 Det er samtidig å håpe at den halvvåte kjolen også tørker i løpet av løpeturen, for den har jeg selvsagt ikke klart å skylle opp før natten før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 26. februar 2009 #1231 Del Skrevet 26. februar 2009 Det er samtidig å håpe at den halvvåte kjolen også tørker i løpet av løpeturen, for den har jeg selvsagt ikke klart å skylle opp før natten før. På en eller annen måte liker jeg sånne løsninger best, selv om jeg gjerne planlegger ting vel og lenge oppi hodet. For å forkaste dem i siste øyeblikk. Akkurat som med den forseggjorte sminken. :lat: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yihaa Skrevet 26. februar 2009 #1232 Del Skrevet 26. februar 2009 Oj, det glade 80-tall! Den var det lenge siden jeg har sett! Maaange her jeg ikke aner hvem er. Hvem er han überkule påsan med Ray Ban nederst til høyre, freksempel? Er det han ene i den duoen som het.... Øh... Hva het den? Flikk Flakk... Nei, jeg veeet det ikke var det altzå, men det var liksom noe i den stilen. Og jammen så jeg ikke et glimt av Beranek omtrent 03.00. Og litt ekle Creation (jeg digget New Drama, må vite!) Når ble denne spilt inn? Sent på 80-tallet (kanskje krøpet over til 90-tallet) var jeg på et litt heftig nachspiel med Lage Fossheim. Og litt tidligere på kvelden på fest med Jahn Teigen. Akk ja, dengang man var ungdom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yihaa Skrevet 26. februar 2009 #1233 Del Skrevet 26. februar 2009 Det er en annen variant jeg kjenner jeg igjen. Min favoritt er nok å slenge flere mulige antrekk bagen (jeg skal på overnatting) for så å gi fullstendig opp etter dusjen, slenge meg i sofaen og åpne en flaske vin og tilslutt velge den som er lettest å få på seg, sminke meg på trikken og håpe på at håret lufttørker litt raskt i luftdraget som oppstår når jeg løper for ikke å komme mer enn tyve minutter for sent. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 26. februar 2009 #1234 Del Skrevet 26. februar 2009 Det er en annen variant jeg kjenner jeg igjen. Min favoritt er nok å slenge flere mulige antrekk bagen (jeg skal på overnatting) for så å gi fullstendig opp etter dusjen, slenge meg i sofaen og åpne en flaske vin og tilslutt velge den som er lettest å få på seg, sminke meg på trikken og håpe på at håret lufttørker litt raskt i luftdraget som oppstår når jeg løper for ikke å komme mer enn tyve minutter for sent. . Var engentlig bare innom for å oppdatere meg i skjul slik jeg pleier, men nå tror jeg jammen jeg må legge igjen "et spor" siden jeg kjente meg så godt igjen i beskrivelsen Reiser på ferie på mandag og er litt usikker på om jeg skal satse på å vaske klær før jeg reiser (Og tørke klærne ombord i flyet...) eller sjekke inn en plastsekk med skittentøy (Been there, done that...). Alternativet er selvfølgelig å vaske klær i løpet av helgen og pakke dem pent og pyntelig ned etter hvert som de tørker, men det tror jeg, som vanlig, er uaktuellt. Rekorden i dårlig forberedt satte jeg vel for øvrig da jeg ga opp hele pakkingen og reiste til USA med to tomme kofferter. Akkurat den dagen bestemte bagasjehåndteringssystemet på Gardermoen seg for å ikke virke, så jeg fikk en del kjeft for det... I ettertid viste det seg at de to tomme koffertene var gode å ha! Unnskyld Fresi! Nå tuller jeg i din dagbok og slikt skal naturligvis ikke skje! Til din orientering så har jeg giftet meg to ganger uten en gang å vite at dokurver fantes. (Men så gikk det jo til helvete også da...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 26. februar 2009 #1235 Del Skrevet 26. februar 2009 Unnskyld Fresi! Nå tuller jeg i din dagbok og slikt skal naturligvis ikke skje! tULLING ER DJEVELENS VERK, OG BURDE VÆRT FRBUDT VED LOV. (Ups, caps lock. Men gidder jeg å rette opp? Nei) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 26. februar 2009 #1236 Del Skrevet 26. februar 2009 Kjenner godt til varianten å putte noe i en liten overnattingskoffert, for å bytte det ut i siste liten. Men har da noen ganger glemt strømper som passer, og utvalget på bensistasjoner er ganske begrenset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 26. februar 2009 #1237 Del Skrevet 26. februar 2009 tULLING ER DJEVELENS VERK, OG BURDE VÆRT FRBUDT VED LOV. (Ups, caps lock. Men gidder jeg å rette opp? Nei) Tulling er da stort sett forbudt ved lov! Det må i det minste du vite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 26. februar 2009 #1238 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg kan opplyse om at innboksen min fortsatt er tom for rojale e-poster, men nextlife har vært så elskverdig å fylle den opp litt. Jeg vet dessuten fortsatt ikke hva jeg skal ha på meg i morgen. Jeg har har hatt visning for venninnen som bor her denne uka, og vi har konkludert at jeg stiller i den dyplilla kjolen jeg fikk i luftbro fra London like før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 26. februar 2009 #1239 Del Skrevet 26. februar 2009 Men har da noen ganger glemt strømper som passer, og utvalget på bensistasjoner er ganske begrenset. Trikset er å venne seg til utvalget som bensinstasjonene faktisk fører og tilpasse alle eventuelle antrekk etter det! Jeg har gjentatte ganger kjøpt lekre strømper fra f.eks. Vouge til 150 - 200 kroner paret, og alltid i "bulk", d.v.s 2 - 3 par, men før jeg er fremme på bestemmelsesstedet har de alltid vært offer for hunde- og katteklør, fliser etc. tilsvarende antall ganger. Da jeg "hastekjøpte" strømper sist (Jfr. pkt. 1), solgte de imidlertid ut "restlageret" til 10 kroner paret. Jeg kjøpte like godt 40 par og kan nå i nærmeste fremtid kanskje bli observert i en eller annen selskapelig anledning iført hele strømper så og si hele kvelden... (Forutsatt at jeg bytter ofte nok og har stor nok veske selvfølGelig ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 26. februar 2009 #1240 Del Skrevet 26. februar 2009 tULLING ER DJEVELENS VERK, OG BURDE VÆRT FRBUDT VED LOV. (Ups, caps lock. Men gidder jeg å rette opp? Nei) Donpedro! Nåde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå