Fresi Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #1201 Del Skrevet 25. februar 2009 Pytt pytt. Jeg bare sendte førsteutkastet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #1202 Del Skrevet 25. februar 2009 Litt dustete standardmelding: "Tack för ditt meddelande! Din meddelande har nu skickats till vår webbredaktion. Vi har tyvärr inte möjlighet att besvara all e-post. Om du vill vara säker på att få ditt meddelande besvarat ber vi dig att istället kontakta oss per brev av arkiveringsskäl." Øh. Må jeg sende brev också? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 25. februar 2009 #1203 Del Skrevet 25. februar 2009 Pytt pytt. Jeg bare sendte førsteutkastet jeg. Litt dustete standardmelding: "Tack för ditt meddelande! Din meddelande har nu skickats till vår webbredaktion. Vi har tyvärr inte möjlighet att besvara all e-post. Om du vill vara säker på att få ditt meddelande besvarat ber vi dig att istället kontakta oss per brev av arkiveringsskäl." Øh. Må jeg sende brev också? Tviler vel litt på om du får noe svar uansett - men... brev! Varför inte? Åtminstone av arkiveringsskäl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #1204 Del Skrevet 25. februar 2009 Brev skal bli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 25. februar 2009 #1205 Del Skrevet 25. februar 2009 (egentlig spiser jeg Green&Black's-sjokolade ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 25. februar 2009 #1206 Del Skrevet 25. februar 2009 OK, jeg skylder deg en flaske Noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 25. februar 2009 #1207 Del Skrevet 25. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #1208 Del Skrevet 25. februar 2009 (egentlig spiser jeg Green&Black's-sjokolade ) Høres godt ut. Jeg er fornærmet. Jeg opprettet ny e-postadresse i anledning saken og alt, og nå vil de bare ha vanlig brev? Jeg gir deg denne, Vicky: kiwL_Q3uugA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #1209 Del Skrevet 25. februar 2009 OK, jeg skylder deg en flaske Noe. Vi kan ta den på sikt, eller du kan sende den til fantastikafresiattgemeildottkomm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #1210 Del Skrevet 25. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 25. februar 2009 #1211 Del Skrevet 25. februar 2009 Vi kan ta den på sikt, eller du kan sende den til fantastikafresiattgemeildottkomm. Nå fikk jeg en ny forretningsidé, sånn helt av meg selv: man skulle kunne sendt vinbud på døren til folk, akkurat som blomsterbud, med en liten flytende oppmerksomhet. Gjerne overlevert med en liten sang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belladona Skrevet 25. februar 2009 #1212 Del Skrevet 25. februar 2009 Haha, akkurat nå står står det i forumtittel-lista Fresifjas får aldri orgasme og nederst fylla har skylda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambra Skrevet 25. februar 2009 #1213 Del Skrevet 25. februar 2009 Fantastiske Fresi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 25. februar 2009 #1214 Del Skrevet 25. februar 2009 Værsågod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. februar 2009 #1215 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg har bare en kommentar til det hele (inkluderer mail, taco og "kul tråd") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 25. februar 2009 #1216 Del Skrevet 25. februar 2009 Litt dustete standardmelding: "Tack för ditt meddelande! Din meddelande har nu skickats till vår webbredaktion. Vi har tyvärr inte möjlighet att besvara all e-post. Om du vill vara säker på att få ditt meddelande besvarat ber vi dig att istället kontakta oss per brev av arkiveringsskäl." Øh. Må jeg sende brev också? Hva f...? Vi får så mange mail at vi svarer bare på de 7 brevene vi får i året heller, lzm Eller kanskje de ikke har printere i nabolandet? Eller kanskje de ikke vet at de kan skrive ut mail med et enkelt tastetrykk ? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #1217 Del Skrevet 26. februar 2009 Må svare senere. Akkurat nå er jeg hekta på musikalske støtteaksjoner: Til rette vedkommende: "Med bønn om hjælp, med bønn om hjælp" "Tenk at det kan nytte, tenk at det kan nytte, med sang" zsQOU77F7IQ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 26. februar 2009 #1218 Del Skrevet 26. februar 2009 Alex sin uttale av "nytte" er ubetalelig! Jeg har forresten sett Alex live, på Ålesundsmessa 1980. Hun framførte "Univers". Dagen etter måtte jeg lage Alexhår på lillesøsteren min (da 9) og sy Alextights av en gammel silkepolo til henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 26. februar 2009 #1219 Del Skrevet 26. februar 2009 Og så har jeg sett Ole I'Dole på en annen messe. Han var tynn, han. I trange jeans og med teip oppover leggene. Jeg danset forøvrig jazzballettoppvisning på samme scene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 26. februar 2009 #1220 Del Skrevet 26. februar 2009 Og for at Marius ikke er mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå