Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

:hoho:

Hjelpe meg, Fresi.

Litt nøling mellom De og Du, kanskje? Eller følte du deg så husvarm og nær i ånden der på slutten at det simpelthen bare var naturlig å bli dus der og da, rett og slett? :Hehe:

Takk for innspill! Det er bare et førsteutkast rablet ned i all hast, så det er nok litt inkonsekvens og noen skrivefeil ute og går. Hvor er Deception når man trenger språkvask? Jeg føler det ganske naturlig å være dus med Vicky, men synes lissom man bør ha en litt kongelig schwung også. Eller hva sier du med din førstehåndserfaring?

Skal vi ha kaklehønetreff med tiaraer og I Borboni når de gifter seg? Du Fresi, du kan jo skrive at du kjenner noen som er himla bra på välsigningar? Skal øve meg i pinsa og alt. :lur: Skit i svenska ärkbiskopen. Her må det kvinns til.

Jah, det må med! Supert, da har jeg liksom en totalløsning å servere, ikke bare dokurver. Jeg tror jeg skal bake inn noe med flanellograf også, i tillegg til at jeg skal foreslå å løse Bohuslänspørsmålet på en litt smidig måte. Kan sikkert lure han der Daniel til å overdra det til sine rettmessige eiere for noen glass I borboni på Stureplan.

Treff på bryllupsdagen må vi ha! :hoppe: Jeg vil ha slør! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får et kvartsvensk barn, teller det? :hoppe: Jeg vil også være med!!!

Når jeg tenker meg om blir det jo også født et prosentsvensk barn i år som kan være yndig lite brudebarn. Har sikkert lært seg både å gå og snakke flere språk til den tid, med tanke på den genetiske arv fra mora.

To sjeler, en tanke. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal bake inn noe med flanellograf også, i tillegg til at jeg skal foreslå å løse Bohuslänspørsmålet på en litt smidig måte. Kan sikkert lure han der Daniel til å overdra det til sine rettmessige eiere for noen glass I borboni på Stureplan.

Under slagordet aldri mer 1685!

Når Harry gifter seg borte i England i en eller annen framtid, tar vi samme taktikken mht. Shetland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: Jeg vil også være med! Jeg er jo så lita at jeg kan nesten gå for å være et barn om jeg bare... etellerannet. Er tross alt bare et år siden sist jeg viste leg på polet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har också kvartsvenska fruntimmer som kan koka i brøllopet, forstås :filer:

Du er med! Jeg har verdens beste brudepakke!

Jeg får et kvartsvensk barn, teller det? :hoppe: Jeg vil også være med!!!

Du er med, du er med! :hoppe: Og barnet, förstås!

Ved nærmere ettertanke skal jeg legge frem forslag om Bohuslän som taxfreeområde. Det er ingen som har noe å tjene på at det blir norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nextlife
Ved nærmere ettertanke skal jeg legge frem forslag om Bohuslän som taxfreeområde. Det er ingen som har noe å tjene på at det blir norsk.

:rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
Og hva med Jämtland og Härjedalen eller hvor nå disse tødlene skal være?

la svenskene beholde det, vi må jo ha en plass å flykte dersom det blir krig igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under slagordet aldri mer 1685!

Når Harry gifter seg borte i England i en eller annen framtid, tar vi samme taktikken mht. Shetland.

han Harry tror jeg vi kan få til litt av hvert med. :lur:

Men du som vet alt: Man ble aldri helt enige om Bohuslän, vel? Det foreligger ikke noen årntli avtale? De bare rappa det?

:opplyser: Jeg vil også være med! Jeg er jo så lita at jeg kan nesten gå for å være et barn om jeg bare... etellerannet. Er tross alt bare et år siden sist jeg viste leg på polet.

Du er med! Du kan sette franske etiketter på dokurvene! Med lydskrift for ungdommen. Tross alt fransk slekt dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er med! Jeg har verdens beste brudepakke!

Broren til oldefaren min drev med slektsforskning for ca. 100 år siden. Da han kom borti noen svenske omreisende krøtterhandlere rundt 1820 ble det brått stopp, og ingen hørte med om den saken. Mannen har forresten litt svensk omstreiferblod i seg, så jeg foreslår at vi lanserer ungene mine som pasjer, de kan bære ringputene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva med Jämtland og Härjedalen eller hvor nå disse tødlene skal være?

la svenskene beholde det, vi må jo ha en plass å flykte dersom det blir krig igjen.

Ja, akkurat de fraflyttede skogene kan de bare beholde. Gläsbygden er vi ikke inntrisert i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Deception

Nja, jeg hadde tenkt å være Dårlig Mor og forlate barnet hos far eller besteforeldre. :filer:

Bohuslän som taxfreeområde høres bra ut, men for enkelte nordmenn (de som ikke har bodd der) fortoner hele Sverige seg som et eneste stort taxfreeområde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du som vet alt: Man ble aldri helt enige om Bohuslän, vel? Det foreligger ikke noen årntli avtale? De bare rappa det?

Du er med! Du kan sette franske etiketter på dokurvene! Med lydskrift for ungdommen. Tross alt fransk slekt dette her.

Roskildefreden! Det var visst avtale.

Shetland derimot, ble pantsatt og aldri innløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det er sånn berusende konvoluttlim på etikettene så er jeg "in" jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Broren til oldefaren min drev med slektsforskning for ca. 100 år siden. Da han kom borti noen svenske omreisende krøtterhandlere rundt 1820 ble det brått stopp, og ingen hørte med om den saken. Mannen har forresten litt svensk omstreiferblod i seg, så jeg foreslår at vi lanserer ungene mine som pasjer, de kan bære ringputene.

Fantastisk. :fnise:

Vi trenger fortsatt både hoffnarrer og dverger, pust pes, det er mye å gjøre plutselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trenger fortsatt både hoffnarrer og dverger, pust pes, det er mye å gjøre plutselig.

Er det så vanskelig å finne her, da? :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speaking of, hvor er Rosalind i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...