Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoho:

Du er ikke sann.

Hva er galt med brukskunst? :rosaengel:

Edit: Jeg ventet forresten bare på at noen skulle legge merke til den Kjensli-henvisningen. Det måtte jo bli deg. :fnise:

Endret av Rosalind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med brukskunst? :rosaengel:

Nei, som så mange andre designartefakter til 1000 kroner kan den doble som minnerik pynt på peishylla og bruksgjenstand. :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, som så mange andre designartefakter til 1000 kroner kan den doble som minnerik pynt på peishylla og bruksgjenstand. :rosaengel:

Nettopp. Kitsch-begrepet (det opprinnelige) får jo en helt ny betydning. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En mann var så frekk å ringe meg midt i Grosvold, så jeg fikk nok ikke sett det. Gikk jeg glipp av noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers takker jeg for alle plastinnspill. Når dte gjelder bakebolle vil jeg gjerne ha en litt lav og vid en, ikke sånn rørebolleformet (i utgangspunktet, vel og merke). Retsen kan dere ha for dere selv. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk sant at Kjensli tok over markedet. Jeg takker høyere makter for at den naboen jeg ville være grei mot holdt seg til trauste Tupper, samt at jeg flyttet rett etterpå. Homeparties med plastinnslag er ikke helt meg, ass. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception
Ellers takker jeg for alle plastinnspill. Når dte gjelder bakebolle vil jeg gjerne ha en litt lav og vid en, ikke sånn rørebolleformet (i utgangspunktet, vel og merke). Retsen kan dere ha for dere selv. :fnise:

Hva med en sånn, så kan bollen være litt høyere, også? <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_filer.gif' alt=':filer:'> Eller du kan iføre deg sånne ved kjøkkenbenken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en sånn, så kan bollen være litt høyere, også? :filer: Eller du kan iføre deg ved kjøkkenbenken?

:hoho:

For ordens skyld: bolleønsket var mer i retning finne en som ligner den jeg har. :fnise: Etter som tiden går merker jeg forresten at jeg gir mer og mer beng i den bollen. Ender vel opp med en fra Nille, tenker jeg.

Og skyhøye sko er jeg selvsagt alltid iført når jeg kokkelerer og stuller rundt på kjøkkenet. :filer: Gardintrapp er oppe til vurdering. Helsikes overskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk sant at Kjensli tok over markedet. Jeg takker høyere makter for at den naboen jeg ville være grei mot holdt seg til trauste Tupper, samt at jeg flyttet rett etterpå. Homeparties med plastinnslag er ikke helt meg, ass. :filer:

Jeg har vært på plasttinghomeparty alla Kjensli. Jeg har fortsatt traumer. :sprettoy:

Hva med en sånn, så kan bollen være litt høyere, også? :filer: Eller du kan iføre deg ved kjøkkenbenken?

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Deception

Øverst i overskapene står alle de tingene som egentlig burde vært kastet; brødformer, kjevle, kjøkkenvekt og slikt. (neida). Men det er noe herk å nå opp, og vi har nesten takhøyde på overskapene. Men du får faktisk kjøpt sånne små gardintrapper med to trinn, og de koster maks. 200 kroner. :)

For å gi et litt mer seriøst tips. Hva med å lete etter en liten balje/vaskefat til bakebolle? Tipper du finner det på for eksempel Obs?

Jeg tror jeg må være miljøskadet. Da jeg så overskriften "Dolly" i bryllupsforumet tenkte jeg at det var noen :lur: som tullet, og som ville diskutere pizza fra Dolly Dimple's som bryllupsmiddag.

Endret av Deception
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på plasttinghomeparty alla Kjensli. Jeg har fortsatt traumer. :sprettoy:

Jeg har blitt mast på noen ganger. Jeg blånektet.

Øverst i overskapene står alle de tingene som egentlig burde vært kastet; brødformer, kjevle, kjøkkenvekt og slikt. (neida). Men det er noe herk å nå opp, og vi har nesten takhøyde på overskapene. Men du får faktisk kjøpt sånne små gardintrapper med to trinn, og de koster maks. 200 kroner. :)

For å gi et litt mer seriøst tips. Hva med å lete etter en liten balje/vaskefat til bakebolle? Tipper du finner det på for eksempel Obs?

Jeg tror jeg må være miljøskadet. Da jeg så overskriften "Dolly" i bryllupsforumet tenkte jeg at det var noen :lur: som tullet, og som ville diskutere pizza fra Dolly Dimple's som bryllupsmiddag.

Jeg finner nok en bolle, jeg bare nekter å begi meg ut på shopping med det som eneste mål. Jeg plukker med meg en når jeg finner en, tenker jeg, men Obs var bra tips altså! Den jeg hadde var ikke så stor og det satt både skapene mine og jeg pris på.

Hva bryllupsmiddag angår: jeg er på avenning fra et visst forum. Ikke led meg ut i fristelse, pliis. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...