ashera Skrevet 19. februar 2009 #981 Del Skrevet 19. februar 2009 Ja, og nå har Cecilie Kjensli overtatt markedet. Jeg har en diger rosa en. Sikkert arvet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 19. februar 2009 #982 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Du er ikke sann. Hva er galt med brukskunst? Edit: Jeg ventet forresten bare på at noen skulle legge merke til den Kjensli-henvisningen. Det måtte jo bli deg. Endret 19. februar 2009 av Rosalind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 19. februar 2009 #983 Del Skrevet 19. februar 2009 Er det mulig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 19. februar 2009 #984 Del Skrevet 19. februar 2009 Hva er galt med brukskunst? Nei, som så mange andre designartefakter til 1000 kroner kan den doble som minnerik pynt på peishylla og bruksgjenstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 20. februar 2009 #985 Del Skrevet 20. februar 2009 Nei, som så mange andre designartefakter til 1000 kroner kan den doble som minnerik pynt på peishylla og bruksgjenstand. Nettopp. Kitsch-begrepet (det opprinnelige) får jo en helt ny betydning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 20. februar 2009 #986 Del Skrevet 20. februar 2009 Nå er Bruaset hos Grosvold! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 20. februar 2009 #987 Del Skrevet 20. februar 2009 Det vae en skuffende kort opptreden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #988 Del Skrevet 20. februar 2009 En mann var så frekk å ringe meg midt i Grosvold, så jeg fikk nok ikke sett det. Gikk jeg glipp av noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #989 Del Skrevet 20. februar 2009 Ellers takker jeg for alle plastinnspill. Når dte gjelder bakebolle vil jeg gjerne ha en litt lav og vid en, ikke sånn rørebolleformet (i utgangspunktet, vel og merke). Retsen kan dere ha for dere selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #990 Del Skrevet 20. februar 2009 Det er faktisk sant at Kjensli tok over markedet. Jeg takker høyere makter for at den naboen jeg ville være grei mot holdt seg til trauste Tupper, samt at jeg flyttet rett etterpå. Homeparties med plastinnslag er ikke helt meg, ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 20. februar 2009 #991 Del Skrevet 20. februar 2009 Ellers takker jeg for alle plastinnspill. Når dte gjelder bakebolle vil jeg gjerne ha en litt lav og vid en, ikke sånn rørebolleformet (i utgangspunktet, vel og merke). Retsen kan dere ha for dere selv. Hva med en sånn, så kan bollen være litt høyere, også? http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_filer.gif' alt=':filer:'> Eller du kan iføre deg sånne ved kjøkkenbenken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #992 Del Skrevet 20. februar 2009 Hva med en sånn, så kan bollen være litt høyere, også? Eller du kan iføre deg ved kjøkkenbenken? For ordens skyld: bolleønsket var mer i retning finne en som ligner den jeg har. Etter som tiden går merker jeg forresten at jeg gir mer og mer beng i den bollen. Ender vel opp med en fra Nille, tenker jeg. Og skyhøye sko er jeg selvsagt alltid iført når jeg kokkelerer og stuller rundt på kjøkkenet. Gardintrapp er oppe til vurdering. Helsikes overskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 20. februar 2009 #993 Del Skrevet 20. februar 2009 Det er faktisk sant at Kjensli tok over markedet. Jeg takker høyere makter for at den naboen jeg ville være grei mot holdt seg til trauste Tupper, samt at jeg flyttet rett etterpå. Homeparties med plastinnslag er ikke helt meg, ass. Jeg har vært på plasttinghomeparty alla Kjensli. Jeg har fortsatt traumer. Hva med en sånn, så kan bollen være litt høyere, også? Eller du kan iføre deg ved kjøkkenbenken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 20. februar 2009 #994 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Øverst i overskapene står alle de tingene som egentlig burde vært kastet; brødformer, kjevle, kjøkkenvekt og slikt. (neida). Men det er noe herk å nå opp, og vi har nesten takhøyde på overskapene. Men du får faktisk kjøpt sånne små gardintrapper med to trinn, og de koster maks. 200 kroner. For å gi et litt mer seriøst tips. Hva med å lete etter en liten balje/vaskefat til bakebolle? Tipper du finner det på for eksempel Obs? Jeg tror jeg må være miljøskadet. Da jeg så overskriften "Dolly" i bryllupsforumet tenkte jeg at det var noen som tullet, og som ville diskutere pizza fra Dolly Dimple's som bryllupsmiddag. Endret 20. februar 2009 av Deception Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #995 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg har vært på plasttinghomeparty alla Kjensli. Jeg har fortsatt traumer. Jeg har blitt mast på noen ganger. Jeg blånektet. Øverst i overskapene står alle de tingene som egentlig burde vært kastet; brødformer, kjevle, kjøkkenvekt og slikt. (neida). Men det er noe herk å nå opp, og vi har nesten takhøyde på overskapene. Men du får faktisk kjøpt sånne små gardintrapper med to trinn, og de koster maks. 200 kroner. For å gi et litt mer seriøst tips. Hva med å lete etter en liten balje/vaskefat til bakebolle? Tipper du finner det på for eksempel Obs? Jeg tror jeg må være miljøskadet. Da jeg så overskriften "Dolly" i bryllupsforumet tenkte jeg at det var noen som tullet, og som ville diskutere pizza fra Dolly Dimple's som bryllupsmiddag. Jeg finner nok en bolle, jeg bare nekter å begi meg ut på shopping med det som eneste mål. Jeg plukker med meg en når jeg finner en, tenker jeg, men Obs var bra tips altså! Den jeg hadde var ikke så stor og det satt både skapene mine og jeg pris på. Hva bryllupsmiddag angår: jeg er på avenning fra et visst forum. Ikke led meg ut i fristelse, pliis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 20. februar 2009 #996 Del Skrevet 20. februar 2009 Også nå som de snakket om Asti derinne og alttingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 20. februar 2009 #997 Del Skrevet 20. februar 2009 Værsågod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #998 Del Skrevet 20. februar 2009 Hehe. Nå er dere to som har linket til den tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 20. februar 2009 #999 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg har også heldigvis sluppet unna plastparties. Og nå er jeg rett og slett for gammel og forutinntatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 20. februar 2009 #1000 Del Skrevet 20. februar 2009 Åssenkanrehaseiatruikkebiterpåa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå