Gjest nextlife Skrevet 10. februar 2009 #741 Del Skrevet 10. februar 2009 Hehe. Hvis HA har en karibisk avdeling har jeg visse kontakter og kan pusse dem på blomsterhandleren. Gjør det. Alt den planlegginga, så ble det ikke blomster engang ja, ja, vi fikk formidlet våre tanker til brudeparet i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #742 Del Skrevet 10. februar 2009 We have met, såvidt det er. Good. Var det et hyggelig bekjentskap, eller ble det bare kluss? En gang traff jeg Julia Kristeva (et kortvarig treff) og nevnte det i en fotnote, det ble litt kluss. Men det var mest hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #743 Del Skrevet 10. februar 2009 Gjør det. Alt den planlegginga, så ble det ikke blomster engang ja, ja, vi fikk formidlet våre tanker til brudeparet i alle fall. Det er faktisk tanken som teller. Men ærlig talt: Dumt! :trampeibakken: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 10. februar 2009 #744 Del Skrevet 10. februar 2009 Det er faktisk tanken som teller. Men ærlig talt: Dumt! :trampeibakken: Kjempedumt. Rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #745 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg kontakter bikerne i morgen den dag. Nå skal jeg sikle litt på de Stillehavsøyene og utforske mitt nyvunne Spotifybekjentskap. Parallellt skal jeg forfatte diverse hatmailer. Én skal gå til Apple for møkkaprodukter, det er sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 10. februar 2009 #746 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg kontakter bikerne i morgen den dag. Nå skal jeg sikle litt på de Stillehavsøyene og utforske mitt nyvunne Spotifybekjentskap. Parallellt skal jeg forfatte diverse hatmailer. Én skal gå til Apple for møkkaprodukter, det er sikkert. Hva??? Du er jo epledronningen, jo? (Jeg har hatt et sånt mangeårig prinsipp mot apple og hele industrien deres, men etter at de har snudd litt på politikken sin i det siste har jeg blitt litt mer positiv). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #747 Del Skrevet 10. februar 2009 Hva??? Du er jo epledronningen, jo? (Jeg har hatt et sånt mangeårig prinsipp mot apple og hele industrien deres, men etter at de har snudd litt på politikken sin i det siste har jeg blitt litt mer positiv). Jeg er veldig glad i Vidunderet, Vidunderet er pen og lett å bruke. men Vidunderet har begynt å få skavanker etter bare et drøyt år i mine hender, og det burde ikke være mulig. Bråker og bærer seg og sprekker opp på de utroligste steder, mangler utholdenhet og har dessuten blitt helt skjev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 10. februar 2009 #748 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg er veldig glad i Vidunderet, Vidunderet er pen og lett å bruke. men Vidunderet har begynt å få skavanker etter bare et drøyt år i mine hender, og det burde ikke være mulig. Bråker og bærer seg og sprekker opp på de utroligste steder, mangler utholdenhet og har dessuten blitt helt skjev. Eldstejenta fikk sitt vidunder rett før jul, og har allerede oppdaget en sprekk i den. Send hatmail, du, og hils fra oss også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 10. februar 2009 #749 Del Skrevet 10. februar 2009 Hils, og ta et kjeks for runkerullen til Kashmir. Hun er festlig. For ikke å snakke om hvor deilig Jan Erik Johnsen er ift Teisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #750 Del Skrevet 10. februar 2009 Eldstejenta fikk sitt vidunder rett før jul, og har allerede oppdaget en sprekk i den. Send hatmail, du, og hils fra oss også Jeg skal hilse og knurre. Hils, og ta et kjeks for runkerullen til Kashmir. Hun er festlig. For ikke å snakke om hvor deilig Jan Erik Johnsen er ift Teisen. Gulp. Jeg tviler på om Apple kjenner til meteorologproblematikken, men jeg kan jo alltids prøve meg på en hilsen fra dem også. Drittmaskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 11. februar 2009 #751 Del Skrevet 11. februar 2009 Skal jeg fortelle om min MAC, kanskje? Trøbbel fra ende til annen, er stikkordet. Først gikk batteriet heden, etter to måneder (tok ikke lading), og det var å få tak i nytt. Deretter kræsjet harddisken totalt, og da fikk jeg også nytt tastatur og deksel, men svenskene satte på dansk tastatur, så det måtte byttes igjen. Nå er det sprekker på alle bauger og kanter, og jeg tror det blir det som blir dens bane til slutt. Nyeste versjon har deksel og tastatur i aluminium, så vidt jeg har hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 11. februar 2009 #752 Del Skrevet 11. februar 2009 Minn meg igjen på grunnen til at dere er så begeistret for disse macene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 11. februar 2009 #753 Del Skrevet 11. februar 2009 Sånn type lynrask, ingen virus og fint brukergrensesnitt. Men begeistringen gjelder definitivt ikke den fysiske kvaliteten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 11. februar 2009 #754 Del Skrevet 11. februar 2009 Amen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kashmir Skrevet 11. februar 2009 #755 Del Skrevet 11. februar 2009 Amen! Amen, Gud er pen, ligner på en stankelben. Jeg kom på dette verset som min Tenåringsslampen fremsa i hjemmegruppe hos ei jente i klassen da han var sånn ca 8-9 år. Det ble månelyst, og gutten fikk streng beskjed av jentas prestefar om å aldri mer misbruke Guds navn. Han var en slamp allerede den gang, og tok det slett ikke til seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #756 Del Skrevet 11. februar 2009 Skal jeg fortelle om min MAC, kanskje? Trøbbel fra ende til annen, er stikkordet. Først gikk batteriet heden, etter to måneder (tok ikke lading), og det var å få tak i nytt. Deretter kræsjet harddisken totalt, og da fikk jeg også nytt tastatur og deksel, men svenskene satte på dansk tastatur, så det måtte byttes igjen. Nå er det sprekker på alle bauger og kanter, og jeg tror det blir det som blir dens bane til slutt. Nyeste versjon har deksel og tastatur i aluminium, så vidt jeg har hørt. Huff, for en skrekkhistorie! Tenåringen har akkurat fått den nye versjonen og jeg er dødsmisunnelig. Den er tynnere og lettere også. Og lekker! Ellers sliter jeg med viften min og masse sprekker og tull. Jeg tror ikke plast er oe særlig bra datamaskinmateriale. Men jeg skal prøve å få det byttet ut. Jeg bare gruer meg så voldsomt til å være uten maskin. Minn meg igjen på grunnen til at dere er så begeistret for disse macene? De er jo så peeeene! Amen, Gud er pen, ligner på en stankelben. Jeg kom på dette verset som min Tenåringsslampen fremsa i hjemmegruppe hos ei jente i klassen da han var sånn ca 8-9 år. Det ble månelyst, og gutten fikk streng beskjed av jentas prestefar om å aldri mer misbruke Guds navn. Han var en slamp allerede den gang, og tok det slett ikke til seg. Jøss. Forresten husker jeg det verset selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 11. februar 2009 #757 Del Skrevet 11. februar 2009 Amen, Gud er pen, ligner på en stankelben. Jeg kom på dette verset som min Tenåringsslampen fremsa i hjemmegruppe hos ei jente i klassen da han var sånn ca 8-9 år. Det ble månelyst, og gutten fikk streng beskjed av jentas prestefar om å aldri mer misbruke Guds navn. Han var en slamp allerede den gang, og tok det slett ikke til seg. Den var ny! Dessuten, det er jo prestungene som er verst på det feltet.... det er et kjent fenomen, har to selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #758 Del Skrevet 11. februar 2009 Kan en viss slettet bruker vennligst melde seg? Jeg har oppdaget at meldinger jeg trodde var sendt, ikke har blitt sendt, og nå er inngående meldinger slettet og jeg husker ikke helt hva jeg opprinnelig skrev og har dessuten ingen å sende nye til og i det hele tatt. Kom tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 11. februar 2009 #759 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Endret 11. februar 2009 av Bodillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 11. februar 2009 #760 Del Skrevet 11. februar 2009 :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå