Gjest Ambra Skrevet 10. februar 2009 #721 Del Skrevet 10. februar 2009 Åffer er min bok blitt en brudetoppbok når jeg er den eneste her som aldri har vært gift og desuten ikke har slike skumle planer i det hele tatt? Kanskje nettopp derfor? Fantastisk tema! Jeg som ikke hadde konfirmasjonstopp på tenåringenes konfirmasjonskake en gang. Håper de selv tar ansvaret for brudekakene sine når den tid kommer. Mulig jeg kommer til å reise til en Stillehavsøy og bare dukke opp til brudefesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 10. februar 2009 #722 Del Skrevet 10. februar 2009 Kaketopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kashmir Skrevet 10. februar 2009 #723 Del Skrevet 10. februar 2009 Hællemåne, sier jeg bare! Vi hadde brudekake i 3 etasjer, med marsipanlokk, gullbånd, roser og standard døll kaketopp. Toppen gikk nok i søpla sammen med kakerestene og brudebuketten, gett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 10. februar 2009 #724 Del Skrevet 10. februar 2009 La oss ikke snakke om buketter. Jeg har sett en som faktisk har buketten sin (fra tidlig 90-tall) montert i en glass-sak på stueveggen. Min ble først satt i vann, og deretter kastet ut på verandaen siden hele hotellrommet stinket liljer. Der fikk den ligge og råtne i fred. Blomstermishandling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 10. februar 2009 #725 Del Skrevet 10. februar 2009 ...og jeg gadd ikke å ha brudebukett engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kashmir Skrevet 10. februar 2009 #726 Del Skrevet 10. februar 2009 ...og jeg gadd ikke å ha brudebukett engang Hadde neppe giddet jeg heller, hadde det ikke vært for at jeg har en supersnill blomsterhandlersvigerinne som laget en nydelig til meg - helt gratis! Men den står altså ikke i glassmonter på hedersplassen i stua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 10. februar 2009 #727 Del Skrevet 10. februar 2009 Men den står altså ikke i glassmonter på hedersplassen i stua. Står den på soverommet slik at den kan beskues fra elskovsredet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kashmir Skrevet 10. februar 2009 #728 Del Skrevet 10. februar 2009 Står den på soverommet slik at den kan beskues fra elskovsredet? Nei, der står dokurvene, med alt det nødvendige utstyret innen rekkevidde fra ektesengen. Hællemåne, sier jeg bare! Vi hadde brudekake i 3 etasjer, med marsipanlokk, gullbånd, roser og standard døll kaketopp. Toppen gikk nok i søpla sammen med kakerestene og brudebuketten, gett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambra Skrevet 10. februar 2009 #729 Del Skrevet 10. februar 2009 ...og jeg gadd ikke å ha brudebukett engang :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 10. februar 2009 #730 Del Skrevet 10. februar 2009 Et eget brudeskap! Prydet med brudetopp, brudebukett, brudekrone, brudestrømpebånd, brudekort og mange, mange brudebilder! Det skulle ikke forundre meg om dette kan slå an. På den annen side skulle det heller ikke forundre meg om det ikke allerede er et etablert brudeprodukt. Svigerinnen min hadde noe i den retning en stund, før de pusset opp stua. Og for den som ikke vil ha skap, kan det sikkert bygges et alter, komplett med rød løper som leder opp til det? En av mine seksårige brudepiker bygde alter med stein, lys og blomster rundt brudebildet vårt. Helt sant. Det sto i to år. Heldigvis ikke i vår, men foreldrenes stue. La oss ikke snakke om buketter. Jeg har sett en som faktisk har buketten sin (fra tidlig 90-tall) montert i en glass-sak på stueveggen. Min ble først satt i vann, og deretter kastet ut på verandaen siden hele hotellrommet stinket liljer. Der fikk den ligge og råtne i fred. Blomstermishandling. Stinket våre liljer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 10. februar 2009 #731 Del Skrevet 10. februar 2009 Stinket våre liljer? :klø: Fra dere fikk jeg kort, men ingen blomster? Brudebuketten var hvite liljer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 10. februar 2009 #732 Del Skrevet 10. februar 2009 Nei, der står dokurvene, med alt det nødvendige utstyret innen rekkevidde fra ektesengen. Runkerull? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 10. februar 2009 #733 Del Skrevet 10. februar 2009 :klø: Fra dere fikk jeg kort, men ingen blomster? Brudebuketten var hvite liljer. :klø: Aha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 10. februar 2009 #734 Del Skrevet 10. februar 2009 Nei, der står dokurvene, med alt det nødvendige utstyret innen rekkevidde fra ektesengen. Fornuftig. Det er en mer praktisk-kynisk holdning som jeg kan like. Hvem vet når omgangssyken kan inntreffe, lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 10. februar 2009 #735 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Hvis man er opptatt av litt spenstig teori om Mennesket, kan jeg anbefale Melanie Klein, sånn for øvrig. Hun bruker ordet "kannibalistisk" rett som det er. We have met, såvidt det er. Endret 10. februar 2009 av Eurydike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 10. februar 2009 #736 Del Skrevet 10. februar 2009 :klø: Fra dere fikk jeg kort, men ingen blomster? Brudebuketten var hvite liljer. Da sitter det altså en blomsterhandler på giftestedet deres som har tatt seg betalt men ikke levert. Faen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #737 Del Skrevet 10. februar 2009 Og for den som ikke vil ha skap, kan det sikkert bygges et alter, komplett med rød løper som leder opp til det? Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke er mer snakk om røde løpere på det forumet? ...og jeg gadd ikke å ha brudebukett engang Hm. Jeg tror jeg ville ha hatt svinedyr kjole, sko og blomster og denne reisen. Eller øl og reker i Oslofjorden. :klø: Fra dere fikk jeg kort, men ingen blomster? Brudebuketten var hvite liljer. Da sitter det altså en blomsterhandler på giftestedet deres som har tatt seg betalt men ikke levert. Faen. Ups da. Dumt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #738 Del Skrevet 10. februar 2009 pst nextlife, du mener vel brudestedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 10. februar 2009 #739 Del Skrevet 10. februar 2009 pst nextlife, du mener vel brudestedet? Egentlig skrev jeg brudestedet, men i fare for å få evig stempel som Bridezilla skrev jeg det korrekte *snusfornuftig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #740 Del Skrevet 10. februar 2009 Egentlig skrev jeg brudestedet, men i fare for å få evig stempel som Bridezilla skrev jeg det korrekte *snusfornuftig* Hehe. Hvis HA har en karibisk avdeling har jeg visse kontakter og kan pusse dem på blomsterhandleren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå