Gjest Deception Skrevet 6. februar 2009 #641 Del Skrevet 6. februar 2009 De kan sikkert i det minste gjøre bæsj til gull. Sikkert også motsatt, hvis noen skulle ønske det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 6. februar 2009 #642 Del Skrevet 6. februar 2009 Sikkert også motsatt, hvis noen skulle ønske det. Det er mange galninger der ute, så hvem vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 6. februar 2009 #643 Del Skrevet 6. februar 2009 Vi er forresten mange som kan stå oppført som medforfattere på den derre etnografien din, Pøbelsara. Vi bør jo kryssjekke om det står like ille til i alle landets storbyer. Og innføre medforfattersjuka i humaniora og samfunnsvitenskap samtidig. Åffer skal medisinerne ha all den moroa? Lzm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 6. februar 2009 #644 Del Skrevet 6. februar 2009 Vi er forresten mange som kan stå oppført som medforfattere på den derre etnografien din, Pøbelsara. Vi bør jo kryssjekke om det står like ille til i alle landets storbyer. Og innføre medforfattersjuka i humaniora og samfunnsvitenskap samtidig. Åffer skal medisinerne ha all den moroa? Lzm? Det kunne blitt tidenes forskningsprosjekt. Selv sliter jeg med noe greier her nå som jeg tror både Fresi, eilan og pøblis kunne bidratt betraktelig til. *litt lei* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 6. februar 2009 #645 Del Skrevet 6. februar 2009 Det kunne blitt tidenes forskningsprosjekt. Selv sliter jeg med noe greier her nå som jeg tror både Fresi, eilan og pøblis kunne bidratt betraktelig til. *litt lei* *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #646 Del Skrevet 6. februar 2009 Det kunne blitt tidenes forskningsprosjekt. Selv sliter jeg med noe greier her nå som jeg tror både Fresi, eilan og pøblis kunne bidratt betraktelig til. *litt lei* Bare send det over, så skal jeg lage en fin, liten oversikt til deg. Eller er du en sånn en som er veldig opptatt av nyanser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 6. februar 2009 #647 Del Skrevet 6. februar 2009 Bare send det over, så skal jeg lage en fin, liten oversikt til deg. Eller er du en sånn en som er veldig opptatt av nyanser? Littegrann. *bombe* Av og til jobber man jo med saker og ting som toucher innom andres fagfelt, og akkurat i dag slo det meg bare at både den ene og den andre kunne hatt mye å bidratt med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 6. februar 2009 #648 Del Skrevet 6. februar 2009 Artig! Jeg driver også med slikt, blant annet i Opuset. Med brukbart resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. februar 2009 #649 Del Skrevet 7. februar 2009 Det kunne blitt tidenes forskningsprosjekt. Selv sliter jeg med noe greier her nå som jeg tror både Fresi, eilan og pøblis kunne bidratt betraktelig til. *litt lei* Jeg melder meg, selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 7. februar 2009 #650 Del Skrevet 7. februar 2009 Er det meg dere skal forske på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 7. februar 2009 #651 Del Skrevet 7. februar 2009 Tem. Hva skjer med usedvanlig oppegående kvinne når moderskapet inntrer? Nå havner vi midt opp i debatten om incentiver til informanter, dere. For hun må jo få premie dersom hun stiller opp som forskningsobjekt? Eller? Ulltøy av riktig merke og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 7. februar 2009 #652 Del Skrevet 7. februar 2009 Gavekort på kafé. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 8. februar 2009 #653 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Endret 8. februar 2009 av eilan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #654 Del Skrevet 8. februar 2009 Etter en tvers i gjenom pill råtten, fæl uke har jeg hatt en så fin helg! Jeg har spist masse god mat, drukket mengder med vin (og champagne ), vært oppe til lyse morgen, klint med DNM og sovet i hotellseng. Det kan anbefales på det varmeste. Nå sitter vi huløyde, trette, men fornøyde på kafé. Jeg er ikke skodd etter forholdene, nemlig, så lang tur måtte utgå. Så trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #655 Del Skrevet 8. februar 2009 Hehe. Hvem i huleste ifører seg skyhøye, semskede støvletter når selv det å forsere sentrumsgater ligner en Nordpolekspedisjon? Jeg er ikke noe særlig praktisk altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 8. februar 2009 #656 Del Skrevet 8. februar 2009 Så deilig helgen din hørtes ut! Det høres også ut som den var vel fortjent og meget betimelig. Noen Nordpolsekspedisjon på en tidlig søndags ettermiddag er det vel ellers ingen som er intriserte i. Kafé med stilige støvletter hørtes atskillig mer forlokkende ut, forutsatt at dere får sitte der uten forstyrrende uhygieniske aktiviteter i umiddelbar nærhet. Skulle ønske jeg kunne sagt noe liknende om min helg, egentlig. Her skinner det gnistrende sol... og jeg sitter inne og jobber. Og i avisen i dag leste jeg at forskere har funnet ut at man blir dummere og dummere jo mer man jobber overtid. Rett og slett uintelligent og lite kreativ blir man av denslags etterhvert. Synes jeg kjenner det sige på, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 8. februar 2009 #657 Del Skrevet 8. februar 2009 Fin helgebeskrivelse! Skulle ønske jeg kunne sagt noe liknende om min helg, egentlig. Her skinner det gnistrende sol... og jeg sitter inne og jobber. Og i avisen i dag leste jeg at forskere har funnet ut at man blir dummere og dummere jo mer man jobber overtid. Rett og slett uintelligent og lite kreativ blir man av denslags etterhvert. Synes jeg kjenner det sige på, jeg. Forskerne i avisen er dumme selv. Jeg tror jeg skal på nordpolekspedisjon forresten, nærmere bestemt til en søndagsåpen innvandrerbutikk. Både Ultra, Ica Maxi og innvandrerbutikken jeg bruker mest har sluttet å selge grønne splitterter. Hvorfor det? De har både hele gule og grønne erter og gule splitterter, men grønne splitterter ser ut til å være helt umulig å oppdrive! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 8. februar 2009 #658 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg har nektet å foreta slike ekspedisjoner, og klarer meg med de Halvdelen foretar seg. I morgen, derimot, da er det ut i dette hvite, men jeg velger nok ikke mine semskede støvletter med høy hæl. Godt du hadde en fin helg. Man trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 8. februar 2009 #659 Del Skrevet 8. februar 2009 Så bra med fin helg, spesielt siden uken ikke var noe særlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #660 Del Skrevet 9. februar 2009 Så deilig helgen din hørtes ut! Det høres også ut som den var vel fortjent og meget betimelig. Noen Nordpolsekspedisjon på en tidlig søndags ettermiddag er det vel ellers ingen som er intriserte i. Kafé med stilige støvletter hørtes atskillig mer forlokkende ut, forutsatt at dere får sitte der uten forstyrrende uhygieniske aktiviteter i umiddelbar nærhet. Skulle ønske jeg kunne sagt noe liknende om min helg, egentlig. Her skinner det gnistrende sol... og jeg sitter inne og jobber. Og i avisen i dag leste jeg at forskere har funnet ut at man blir dummere og dummere jo mer man jobber overtid. Rett og slett uintelligent og lite kreativ blir man av denslags etterhvert. Synes jeg kjenner det sige på, jeg. Det var i grunnen verre Nordpolekspedisjon natterstid, det snødde og det snødde og ingen gjorde noe med det. Dagen i dag har nærmest i sin helhet vært på kafé, ingen uhygiene å spore Fin kafé med blandingsklientell, alt fra babyer til nittiåringer. Det er ikke ofte. Jeg har vært luksusdyr hele helgen og spist alle måltider ute. Fantastisk. Selv om jeg må tilstå at hovedretten på fredag (del av femretters) var skuffende. Vi ble enig om at den mest smakte sodd med medisterpølse, og det var kanskje ikke meningen. Siden jeg mest har skummet avisene grunnet et visst søvnunderskudd: Hvor i alle dager sto det at forskere ble dumme? :klø: Var det bare forskere som ble dumme av overtid, eller gjelder det overtid generelt, eller froskere generelt? Jeg merker jeg har lite tiltro til den forskningen. Håper du i det minste har klart å skaffe deg god mat i løpet av helgen! Fin helgebeskrivelse! Forskerne i avisen er dumme selv. Jeg tror jeg skal på nordpolekspedisjon forresten, nærmere bestemt til en søndagsåpen innvandrerbutikk. Både Ultra, Ica Maxi og innvandrerbutikken jeg bruker mest har sluttet å selge grønne splitterter. Hvorfor det? De har både hele gule og grønne erter og gule splitterter, men grønne splitterter ser ut til å være helt umulig å oppdrive! Hm. Jeg tilstår at jeg ennå ikke har brukt splitterter. Derimot kan jeg opplyse at min nærmeste butikk nå også har sluttet å selge kikerter på boks. Kikerter uten boks har de aldri hatt. Så nå er visst både kikerter og matyoghurt ansett som uinteressante og eksotiske og uselgelige ting. Til gjengjeld hadde de plutselig en dag minst seks potter koriander og fem sorter hermetisk mais. Hermetisk mais, lzm. Jeg har nektet å foreta slike ekspedisjoner, og klarer meg med de Halvdelen foretar seg. I morgen, derimot, da er det ut i dette hvite, men jeg velger nok ikke mine semskede støvletter med høy hæl. Godt du hadde en fin helg. Man trenger det. Jeg skal definitivt velge annet fottøy i morgen. Jeg er innesnødd og kom meg knapt hjem i kveld grunnet ekstree forhold () og skotøy som ikke var særlig egnet. Datt på stumpen sikkert fem ganger. Så bra med fin helg, spesielt siden uken ikke var noe særlig Uken hadde noen fæle elementer, så det var godt vi ble enige om å ta en time-out- helg. Jeg merker at jeg ikke blir lei av restaurantmiddager, barbesøk og prosecco på hotellseng i det hele tatt. Og da jeg kom hjem hadde Tenåringen kakaoen klar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå