Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det høres ehmm... unektelig litt spesielt ut. Nesten så jeg blir bittelitt fristet til å se på en episode eller to.

Men trillekoffert på skolen da gitt, er det virkelig noen som bruker det? :overrasket:

Jeg har ikke lest noen av hennes bøker ennå, til tross for anbefalinger fra *Mim*. Nå må jeg snart få gjort noe med den saken.

Ellers er det godt å ha late helger sånn innimellom, du hadde helt sikkert behov for det :)

Helgen var behagelig! Jeg har ofte sånne helger med Tenåringen, hun har stort behov for å slappe av selv, og vi koser oss i sofakroken, late som vi begge er.

Jeg trodde heller ikke det var noen som gikk med trillekoffert på skolen, men hva vet vel jeg. :fnise: Vedkommende beskrev i alle fall sitt premoderlige liv som en med "palestinablondt hår, trillekoffert og høye hæler på skolen". Nå venter hun barn nr to som nittenåring, men har alt i orden, kjekk man og fint hus. Legger stor vekt på å gi sønnen alt han vil ha av leker.

Hm.

Jeg har også sett Unge Mødre på podcast, min "favoritt" er hun fra Drammen.... Men episode 7 og utover får jeg ikke til å få på skjermen. :sur:

Hun fra Drammen er ikke til å tro! :fnise: Jeg har faktisk aldri sett maken.

Jeg hadde også noe problemer med en episode eller to, men jeg fikk sett de to siste, mener jeg? Prøv igjen! :sjarmor:

Jeg har også spist smågodt. Og sure føtter. Og sjoko-pops (litt sprøere og bedre enn Kina). Men noen ganger vingummien så hard i løsvekt! Man må ta klemmeprøve.

:hoho:

Serriøst?

Sure føtter hadde de ikke. :sur:

Jeg så "unge bruder" eller noe lignende på tv i går. Da ble jeg "serriøst" sjokkert. Det var fascinerende inntil det groteske. Engelske jenter som giftet seg i en alder av 16-18 år, og de var ikke spesielt modne for alderen. Ikke deres omgivelser heller. Det var så ille at det ikke var god underholdning engang :sjokk:

Jeg lurer på om jeg har sett noe lignende en gang? Det var i alle fall en ung brud av romanislekt som skulle gifte seg, og det var jammen meg noe av det særeste jeg har sett. Eller leste jeg det i avisen? :klø:

Sånn ellers er det ikke mye å rapportere fra denne dagen. :(

Har spist lapskausrester fra i går, jeg klare ikke en gang å varme den skikkelig opp. Har drukket brus. TV-en er helt føkka opp, kanaler i hytt og pine og ca 20 kanaler borte. Umulig å fikse pga manglende fjernkontroll. Æsj. Masse ting å ordne opp i i morgen, inkludert lang tur til et hittegodskontor. :sur:

Nå skal jeg lese gamle ukeblader på sengen, tror jeg. Gave fra mor som har fått dem av naboen som har fått dem av en venninne som har fått dem av en i syklubben som igen har fått dem av sin svigerinne. Eller noe, jeg datt av lasset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trillekoffert på skolen må jo være skrekkelig praktisk sammelikna med de skulderveskene som er moderne nå om dagen. I alle fall om man faktisk skal en del skolebøker i dem. Eller om bjutibæggen til gymtimen er for tung til å bære :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen var behagelig! Jeg har ofte sånne helger med Tenåringen, hun har stort behov for å slappe av selv, og vi koser oss i sofakroken, late som vi begge er.

Jeg trodde heller ikke det var noen som gikk med trillekoffert på skolen, men hva vet vel jeg. :fnise: Vedkommende beskrev i alle fall sitt premoderlige liv som en med "palestinablondt hår, trillekoffert og høye hæler på skolen". Nå venter hun barn nr to som nittenåring, men har alt i orden, kjekk man og fint hus. Legger stor vekt på å gi sønnen alt han vil ha av leker.

Hm.

Hun fra Drammen er ikke til å tro! :fnise: Jeg har faktisk aldri sett maken.

Jeg hadde også noe problemer med en episode eller to, men jeg fikk sett de to siste, mener jeg? Prøv igjen! :sjarmor:

Sure føtter hadde de ikke. :sur:

Jeg lurer på om jeg har sett noe lignende en gang? Det var i alle fall en ung brud av romanislekt som skulle gifte seg, og det var jammen meg noe av det særeste jeg har sett. Eller leste jeg det i avisen? :klø:

Sånn ellers er det ikke mye å rapportere fra denne dagen. :(

Har spist lapskausrester fra i går, jeg klare ikke en gang å varme den skikkelig opp. Har drukket brus. TV-en er helt føkka opp, kanaler i hytt og pine og ca 20 kanaler borte. Umulig å fikse pga manglende fjernkontroll. Æsj. Masse ting å ordne opp i i morgen, inkludert lang tur til et hittegodskontor. :sur:

Nå skal jeg lese gamle ukeblader på sengen, tror jeg. Gave fra mor som har fått dem av naboen som har fått dem av en venninne som har fått dem av en i syklubben som igen har fått dem av sin svigerinne. Eller noe, jeg datt av lasset.

Hun med den kjolen? :ler: Den såg eg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg litt overrasket. Som regel når jeg roter meg inn hit så er det minst 3 sider å oppdatere seg på og selv om jeg har lyst til å kommentere alt så gir jeg helt opp og ender opp med en "enig i alt, godt sagt". :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Deception

Var det du som nevnte ordet "gullbæsj" for første gang? :fnise:

Jeg har ellers her haugevis med dokumenter jeg gjerne skulle hatt lettfattelige sammendrag av. Melder du deg frivillig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike

Nei, det var en bruker i den aktuelle tråden som har ordet som en del av sitt daglige vokabular. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det var en av dine yndlingsbrukere her inne. :engel:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ellers her haugevis med dokumenter jeg gjerne skulle hatt lettfattelige sammendrag av. Melder du deg frivillig?

1) Niks, det var et en bruker som gjorde, i ramme alvor. Det kom ingenting ekkelt ut av hennes lille gull, nemlig. Gullbæsj er dessuten luktfri i følge den samme bruker. Vel. Jeg er sterkt uenig.

2) Melder meg så absolutt frivillig, men hvis det er formler involvert vil jeg ikke ta noe særlig ansvar for resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er definitivt marked for Fresis fantastiske fralangttilkortpånullkommavsvisj-tjenester på mitt fagfelt. Sier jeg bare.

Gullbæsjens Reader's' Digest (sic!), nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...