Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Jeg skvetter hver gang jeg ser den smileyen. :fnise: Men jeg regner med at det betyr at curryen ble god?

Eller forsøker hun å fortelle oss noe, tro...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KG bare tøyser og tuller med meg, jeg har knapt orket å være innom i dag. :(

Helgen har vært lat, lat, lat. Jeg er mest fornøyd med at jeg klarte å huske å kjøpe smågodt i går, det må være mange måneder siden sist. Til gjengjeld kjøpte jeg innpå en kilo (helt sant), så det er fortsatt noen rester igjen. :sjarmor: Men: Mallorcablandingen var ikke så god. Der bør man nok satse på Malaco sine utmerkede poser (selv om løsvektvarianten ikke inneholdt lakris, detkan de få pluss for). Ellers har jeg lest ut en bok, begynt på og lest ut en annen og sett Unge mødre, Unge mødre 2 og halve Unge mødre 3 på nettet. :fnise: Gitt at boken jeg leste var en lettlest liten sak på 150 sider, er det dessverre ingen tvil om hva jeg har brukt mest tid på. Nå skal jeg se ferdig treern (så langt de er kommet, da).

Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Har også snopet i dag. Toffo og M. Og Haribo MegaRoll med colasmak. På deling selvsagt, og på kino. Olsenbanden jr.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG bare tøyser og tuller med meg, jeg har knapt orket å være innom i dag. :(

Helgen har vært lat, lat, lat. Jeg er mest fornøyd med at jeg klarte å huske å kjøpe smågodt i går, det må være mange måneder siden sist. Til gjengjeld kjøpte jeg innpå en kilo (helt sant), så det er fortsatt noen rester igjen. :sjarmor: Men: Mallorcablandingen var ikke så god. Der bør man nok satse på Malaco sine utmerkede poser (selv om løsvektvarianten ikke inneholdt lakris, detkan de få pluss for). Ellers har jeg lest ut en bok, begynt på og lest ut en annen og sett Unge mødre, Unge mødre 2 og halve Unge mødre 3 på nettet. :fnise: Gitt at boken jeg leste var en lettlest liten sak på 150 sider, er det dessverre ingen tvil om hva jeg har brukt mest tid på. Nå skal jeg se ferdig treern (så langt de er kommet, da).

Hm.

Høres ut som om det ble mye unge mødre for deg, ja. Når går du løs på Umge fedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

Jeg har flere ganger prøvd meg på en oppdateringsrunde, men har ikke mental kapasitet. Jeg prøvde også å se Beck, men plottet var for vanskelig å skjønne for min hvilende hjerne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Har også snopet i dag. Toffo og M. Og Haribo MegaRoll med colasmak. På deling selvsagt, og på kino. Olsenbanden jr.

Kino er det lenge siden jeg har vært på, gitt. Tenåringen har ikke tid. For øyeblikket ønsker vi oss Max manus pluss det Pinter-stykket som går for tiden (altså ikke på kino. :fnise:). Tviler på om vi får surret oss til det.

Høres ut som om det ble mye unge mødre for deg, ja. Når går du løs på Umge fedre?

Best å ta det i en eneste stor jafs! :fnise: Unge fedre skulle jeg gjerne ha gått løs på, men noe i den sjangeren er vel ikke produsert siden "Peters baby" på søttitallet?

Jeg synes egentlig "Unge mødre" er skuffende lite sjokkerende. Det er jo noen glitrende unntak, men stort sett ikke. Det er ikke serriøs trash, lissom. Bortsett fra hun som mente hun hadde palestinablondt hår og et par til, som sagt.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palestinablondt hår? :ler: Har ikke sett Unge mødre, men det høres ut som litt sært. Litt sånn: "Jeg er 14, men jeg er like moden som en 30-åring.", men hun tror at cola og potetgull er sunn kost. Eller noe.

Beck var bra, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palestinablondt hår? :ler: Har ikke sett Unge mødre, men det høres ut som litt sært. Litt sånn: "Jeg er 14, men jeg er like moden som en 30-åring.", men hun tror at cola og potetgull er sunn kost. Eller noe.

Beck var bra, forresten.

Jeg hadde aldri sett en episode før i går, jeg heller, men jeg er veldig glad i dritt-TV. så den kan så absolutt anbefales. Hun som tidligere hadde palestinablondt hår (og pleide å ha trillekoffert på skolen, det slår meg langt ned i støvlene) traff kjæresten sin på deiligst.no og bærer nå på en ny statsborger i magen. :fnise:

Boken jeg leste i går var forøvrig "En rekke avbrutte forsøk" av Selma Lønning Aarø. Morsom sak, kan anbefales hvis man vil slappe av og le og mimre litt om ungdomstiden.

Ellers har jeg slavedrevet en del i dag. Jeg angrer på at jeg ikke er så grei, alltid. Men jeg hadde virkelig ikke så lyst på besøk i dag. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere ganger prøvd meg på en oppdateringsrunde, men har ikke mental kapasitet. Jeg prøvde også å se Beck, men plottet var for vanskelig å skjønne for min hvilende hjerne :ler:

Huff, er du helt utslitt? Gikk det bra? Glemte å få det med meg, dessverre. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
Huff, er du helt utslitt? Gikk det bra? Glemte å få det med meg, dessverre. :sjenert:

Jepp, er temmelig utslitt, har jobbet i 15-18 timer i døgnet i en uke nå, og det merkes spesielt på hodet :ler:

Det gikk veldig bra både teknisk og arrangementsmessig sett. Det er forresten ikke noe å være sjenert for at du ikke fikk med deg, min manglende kunnskap om konseptet har vekket mangt et latterbrøl denne uken.

Forresten, hva er det med KG? Det er jo verre enn noen gang. Maskinen går i stein her, gang etter gang :klø:

Endret av nextlife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor og når går dette Unge mødre?

På kanal FEM; en kanal jeg ikke har (eller ikke har giddet å stille inn). Jeg har sett det på nettet, via noe podcastgreier i iTunes. Genialt (og lovlig)!

Men man skal være ganske glad i trash-TV for å kose seg med det, altså. *advarer*

Jepp, er temmelig utslitt, har jobbet i 15-18 timer i døgnet i en uke nå, og det merkes spesielt på hodet :ler:

Det gikk veldig bra både teknisk og arrangementsmessig sett. Det er forresten ikke noe å være sjenert for at du ikke fikk med deg, min manglende kunnskap om konseptet har vekket mangt et latterbrøl denne uken.

Forresten, hva er det med KG? Det er jo verre enn noen gang. Maskinen går i stein her, gang etter gang :klø:

KG er helt på trynet. Det går litt bedre i Safari hos meg nå, Firefox kunne jeg bare glemme.

Så fint at det gikk bra! Jeg så et par glimt, men tilstår at jeg ikke er så veldig inntrissert. :fnise: Antar likevel at det har krevd en god porsjon jobbing. Grattis! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peters baby var jo kul - hadde nesten glemt den, jeg!

Selma Lønning Aarø er flink. Likte godt En rekke avbrutte forsøk.

Det visste jeg. ;)

Jeg likte boken godt, dessuten lo jeg høyt flere steder. Jeg kommer sikkert til å bla gjennom den igjen, siden jeg har en lei uvane med å sluke bøker. Jeg leser altfor fort, på grensen til skumlesing noen ganger. :sjenert:

Peters baby (eller var det Peter får en baby?) satt dype spor i mitt tenåringssinn. Det var jo en egen serie (tror det har blitt debattert før) om traurige søttitallstenåringsliv, men den er faktisk den eneste tittelen jeg husker sånn nogenlunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den het "Peters baby". :)

Det er så digg å lese. Gleder meg til jeg blir pensjonist - da skal jeg bare lese og gjøre akkurat det jeg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg hadde aldri sett en episode før i går, jeg heller, men jeg er veldig glad i dritt-TV. så den kan så absolutt anbefales. Hun som tidligere hadde palestinablondt hår (og pleide å ha trillekoffert på skolen, det slår meg langt ned i støvlene) traff kjæresten sin på deiligst.no og bærer nå på en ny statsborger i magen. :fnise:

Det høres ehmm... unektelig litt spesielt ut. Nesten så jeg blir bittelitt fristet til å se på en episode eller to.

Men trillekoffert på skolen da gitt, er det virkelig noen som bruker det? :overrasket:

Boken jeg leste i går var forøvrig "En rekke avbrutte forsøk" av Selma Lønning Aarø. Morsom sak, kan anbefales hvis man vil slappe av og le og mimre litt om ungdomstiden.

Jeg har ikke lest noen av hennes bøker ennå, til tross for anbefalinger fra *Mim*. Nå må jeg snart få gjort noe med den saken.

Ellers er det godt å ha late helger sånn innimellom, du hadde helt sikkert behov for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sett Unge Mødre på podcast, min "favoritt" er hun fra Drammen.... Men episode 7 og utover får jeg ikke til å få på skjermen. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til gjengjeld kjøpte jeg innpå en kilo (helt sant), så det er fortsatt noen rester igjen. :sjarmor: Men: Mallorcablandingen var ikke så god. Der bør man nok satse på Malaco sine utmerkede poser (selv om løsvektvarianten ikke inneholdt lakris, detkan de få pluss for).

Jeg har også spist smågodt. Og sure føtter. Og sjoko-pops (litt sprøere og bedre enn Kina). Men noen ganger vingummien så hard i løsvekt! Man må ta klemmeprøve.

Det er ikke serriøs trash, lissom. Bortsett fra hun som mente hun hadde palestinablondt hår og et par til, som sagt.

:fnise:

:hoho:

Serriøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så "unge bruder" eller noe lignende på tv i går. Da ble jeg "serriøst" sjokkert. Det var fascinerende inntil det groteske. Engelske jenter som giftet seg i en alder av 16-18 år, og de var ikke spesielt modne for alderen. Ikke deres omgivelser heller. Det var så ille at det ikke var god underholdning engang :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...