Rosalind Skrevet 29. januar 2009 #501 Del Skrevet 29. januar 2009 Det står under trappa. Men jeg har passet på å sette det fram til spott og spe når vi har hatt besøk. Så får jeg virkelig gnidd ordentlig inn hvor stygt det er og hvilket vanvittig teit kjøp han har gjort. Jeg er slem. Var det fra samme person som kjøkkenradioen? *ler hjertelig av tanken på at det finnes mer håpløse nettshoppere enn meg selv* Slikt som dette gjør at jeg går på en røykesmell igjen når som helst alstå. *fristet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 29. januar 2009 #502 Del Skrevet 29. januar 2009 Vurdere å begynne å røyke, bare for å få røkebord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kashmir Skrevet 29. januar 2009 #503 Del Skrevet 29. januar 2009 Var det fra samme person som kjøkkenradioen? *ler hjertelig av tanken på at det finnes mer håpløse nettshoppere enn meg selv* Det var det, gitt. Den forsvant forresten på mystisk vis. Jeg tror han mumlet noe om en kompis som var i mangel av en radio. Han kan jo sjekke om noen tilfeldigvis er i mangel av et lekkert vedstativ også. En av kompisene med 50 tommers flatskjerm på hedersplass i stua. De liker nok sånne vedstativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kashmir Skrevet 29. januar 2009 #504 Del Skrevet 29. januar 2009 Vurdere å begynne å røyke, bare for å få røkebord. Faren min hadde ei jakke han kalte røkejakke, husker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 29. januar 2009 #505 Del Skrevet 29. januar 2009 Det var det, gitt. Den forsvant forresten på mystisk vis. Jeg tror han mumlet noe om en kompis som var i mangel av en radio. Han kan jo sjekke om noen tilfeldigvis er i mangel av et lekkert vedstativ også. En av kompisene med 50 tommers flatskjerm på hedersplass i stua. De liker nok sånne vedstativ. Han minner meg en smule om stefaren min. Han har til og med et fiffig nøkkelknippe med lommelykt på. Sånn i tilfelle. Heldigvis er han ikke nettkyndig nok til å bestille fra nett enda. Og så er han innimellom overbevist over at han fått datavirus. Den trojanske hesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 29. januar 2009 #506 Del Skrevet 29. januar 2009 Faren min hadde ei jakke han kalte røkejakke, husker jeg. De er snasne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #507 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg ler og ler og ler av dere. Foreksempel: Det står under trappa. Men jeg har passet på å sette det fram til spott og spe når vi har hatt besøk. Så får jeg virkelig gnidd ordentlig inn hvor stygt det er og hvilket vanvittig teit kjøp han har gjort. Jeg er slem. Dette ser jeg faktisk ganske levende for meg. Men funker det? Altså, er det brukandes? Tror du må ta et helt friår for å få unnagjort den touren, Fresi. Friår er ikke noe problem. Mye bedre enn folkehøyskole som jeg vurderte forrige uke. Sosialt, men uten all brukskunsten og den kleine gitarklimpringen, håper jeg. Et unntak er muligens hos Rosalind, men der er de jo kompetente musikere, så det blir nok fint. Hvit også! Og Bernaise fra bunnen... (vel, jeg har greid det et par ganger, i hvert fall, selv om jeg følte det krevde i overkant mye av meg) Jøss! Svært imponert. Herzlich willkommen! Men sørg for å legge det på slutten av runden. Her er ingen matservering. Til gjengjeld er det døgnåpent, champagnenaboer og ja; røkebord. Jeg avslutter hos deg. Da er jeg nok fetet opp inntil det groteske og ugjenkjennelige og har ikke det minste behov for mat. Rødvin og røkebord og spionering via teaterkikkert er mitt forslag. Det var det, gitt. Den forsvant forresten på mystisk vis. Jeg tror han mumlet noe om en kompis som var i mangel av en radio. Han kan jo sjekke om noen tilfeldigvis er i mangel av et lekkert vedstativ også. En av kompisene med 50 tommers flatskjerm på hedersplass i stua. De liker nok sånne vedstativ. Som sagt. Morodamer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 29. januar 2009 #508 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Friår er ikke noe problem. Mye bedre enn folkehøyskole som jeg vurderte forrige uke. Sosialt, men uten all brukskunsten og den kleine gitarklimpringen, håper jeg. Et unntak er muligens hos Rosalind, men der er de jo kompetente musikere, så det blir nok fint. Nå vet jeg det: Du kan legge inn et par ukers stopp på Moslid! Så får du bonderomantikk, selvdyrket mat (kanskje, kanskje), nydelig folkemusikk (NB!) og kroppsarbeid så det holder, slik at du får brent litt av alle kaloriene vi andre har påført deg. Og så er du lzm med å redde jorda littegrann. Endret 29. januar 2009 av Eurydike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #509 Del Skrevet 29. januar 2009 Vurdere å begynne å røyke, bare for å få røkebord. Mim! Det synes jeg ikke du skal. Men jeg har jo glemt deg. Hos deg får jeg nok femretters, skiterreng og en baby å kose med, i tillegg til alle kakene. Det blir muligens et langvarig opphold. Han minner meg en smule om stefaren min. Han har til og med et fiffig nøkkelknippe med lommelykt på. Sånn i tilfelle. Heldigvis er han ikke nettkyndig nok til å bestille fra nett enda. Og så er han innimellom overbevist over at han fått datavirus. Den trojanske hesten. Den trojanske hesten. Nå har jeg akkurat fortalt DNM om kjøkkenkatastrofen. Jeg burde nok ha holdt munn rent taktisk sett, men pytt. Det fører nok bare til at jeg fortsatt slipper å lage mat i hans nærvær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 29. januar 2009 #510 Del Skrevet 29. januar 2009 Faren min hadde ei jakke han kalte røkejakke, husker jeg. Røkejakke! spionering via teaterkikkert er mitt forslag. Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hva dere skal spionere å altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 29. januar 2009 #511 Del Skrevet 29. januar 2009 Mim! Det synes jeg ikke du skal. Men jeg har jo glemt deg. Hos deg får jeg nok femretters, skiterreng og en baby å kose med, i tillegg til alle kakene. Det blir muligens et langvarig opphold. Du bør absolutt legge inn et langt stopp hos Mim. Gjerne allerede i kveld - hun har nybakte boller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #512 Del Skrevet 29. januar 2009 Nå vet jeg det: Du kan legge inn et par ukers stopp på Moslid! Så får du bonderomantikk, selvdyrket mat (kanskje, kanskje) og kroppsarbeid så det holder, slik at du får brent litt av alle kaloriene vi andre har påført deg. Og så er du lzm med å redde jorda littegrann. Og hvor lenge holder jeg med stiletthælene mine og sarkasmene oppi hun derre Jenny? Til lunsj? På den annen side kunne det jo ha vært litt interessant, spesielt når jeg drar frem sigarettene og vinen og snakker nedsettende om tullebunader. Etter å ha sovet til tolv. Redde jorda vil jeg jo på en måte. Svi av de tre kiloene jeg selv har klart å påføre mageregionen det siste året er jo heller ingen dum idé. Men der oppe er det jo sultedøden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #513 Del Skrevet 29. januar 2009 Røkejakke! Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hva dere skal spionere å altså. Naboene til Rosalind er dekadente og uttagerer på verandaen. Du bør absolutt legge inn et langt stopp hos Mim. Gjerne allerede i kveld - hun har nybakte boller. Boller! Hvorfor baker jeg aldri? Det skal jeg begynne med. Vel, min matturné ser ut til å flaske seg, bedre enn jeg kunne ha håpet. Er det frekt å legge inn ønsker? Jeg vil i alle fall ha kje hos Fakse siden jeg bare har smakt det en gang. Håper hun får til slakt og partering utpå vårparten, jeg får kanskje tipse henne om bæresjal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 29. januar 2009 #514 Del Skrevet 29. januar 2009 Mye bedre enn folkehøyskole som jeg vurderte forrige uke. Sosialt, men uten all brukskunsten og den kleine gitarklimpringen, håper jeg. Et unntak er muligens hos Rosalind, men der er de jo kompetente musikere, så det blir nok fint. Røkebord er jo i seg selv brukskunst! Men jeg må innrømme at det opprinnelige røkebordet er på sørlandsferie. Nå brukes en liten hjulbeint sak, adoptert fra en avdød fyr som pleide å bo på Nordstrand. Vi fikk med en fin grønn stol også, som fikk følgende karakteristikk av min besøkende bror: -Den får i alle fall full pott for komfort! Jeg avslutter hos deg. Da er jeg nok fetet opp inntil det groteske og ugjenkjennelige og har ikke det minste behov for mat. Rødvin og røkebord og spionering via teaterkikkert er mitt forslag. Nydelig. Jeg gleder meg. Teaterkikkert og munnstykke. Til nøds kan jeg også by på italiensk gourmet-pizza fra bydelens beste. Eller byens. Du vet, nattmat. Dessuten har jeg gått til anskaffelse av store vinglass. O-reen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 29. januar 2009 #515 Del Skrevet 29. januar 2009 Og hvor lenge holder jeg med stiletthælene mine og sarkasmene oppi hun derre Jenny? Til lunsj? På den annen side kunne det jo ha vært litt interessant, spesielt når jeg drar frem sigarettene og vinen og snakker nedsettende om tullebunader. Etter å ha sovet til tolv. Redde jorda vil jeg jo på en måte. Svi av de tre kiloene jeg selv har klart å påføre mageregionen det siste året er jo heller ingen dum idé. Men der oppe er det jo sultedøden. Men nå har jeg jo allerede begynt å glede meg til det blogginnlegget du skal skrive etterpå og greier! Om sigg og soving til tolv og sånn. Sveltihjel er det ja. Selve den originale, antakelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 29. januar 2009 #516 Del Skrevet 29. januar 2009 Naboene til Rosalind er dekadente og uttagerer på verandaen. Visste ikke at R var naboen til Jan Tomas og lillegutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 29. januar 2009 #517 Del Skrevet 29. januar 2009 Nydelig. Jeg gleder meg. Teaterkikkert og munnstykke. Til nøds kan jeg også by på italiensk gourmet-pizza fra bydelens beste. Eller byens. Du vet, nattmat. Dessuten har jeg gått til anskaffelse av store vinglass. O-reen? Jeg vil være med på kikkingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 29. januar 2009 #518 Del Skrevet 29. januar 2009 Legger igjen noen boller her - for å motvirke sveltihel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 29. januar 2009 #519 Del Skrevet 29. januar 2009 Vel, min matturné ser ut til å flaske seg, bedre enn jeg kunne ha håpet. Er det frekt å legge inn ønsker? Jeg vil i alle fall ha kje hos Fakse siden jeg bare har smakt det en gang. Håper hun får til slakt og partering utpå vårparten, jeg får kanskje tipse henne om bæresjal. Fresi da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 29. januar 2009 #520 Del Skrevet 29. januar 2009 Legger igjen noen boller her - for å motvirke sveltihel. Bollefest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå