Fresi Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #421 Del Skrevet 28. januar 2009 Og jeg freste så mye av raseri over det at jeg sendte en PM. Himmel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. januar 2009 #422 Del Skrevet 28. januar 2009 Og jeg freste så mye av raseri over det at jeg sendte en PM. Himmel. Fint, Fresi. Og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #423 Del Skrevet 28. januar 2009 Fint, Fresi. Og Ja, ikke snakk om at jeg kan holde meg edru nå. Hjertet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 28. januar 2009 #424 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg har hatt nok med feberen i kveld, men skåler med dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. januar 2009 #425 Del Skrevet 28. januar 2009 Ja, ikke snakk om at jeg kan holde meg edru nå. Hjertet mitt! Pouilly fume-flasken i kjøleskapet fikk akkurat gjennomgå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #426 Del Skrevet 28. januar 2009 Skål! Og jeg som endelig har fått dreisen på døgnrytmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 28. januar 2009 #427 Del Skrevet 28. januar 2009 Skål! Og jeg som endelig har fått dreisen på døgnrytmen. Jeg også. Jeg burde, i hvertfall. I morgen skal jeg sove til 7, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 28. januar 2009 #428 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg også. Jeg burde, i hvertfall. I morgen skal jeg sove til 7, tror jeg. DU!!! 7-7.30 sa du før i dag! *pekefinger* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 28. januar 2009 #429 Del Skrevet 28. januar 2009 Skål! Og jeg som endelig har fått dreisen på døgnrytmen.Jeg var også inne i en god stim, men nå er jeg lysvåken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 28. januar 2009 #430 Del Skrevet 28. januar 2009 Når man endelig kommer hjem etter å ha vært borte siden 07 er det rett på KG. Og tenk. En av de få dagene jeg ikke er innomm KG med jevne mellomrom er det sjikkli æksjn her. Nu rødvin nigo: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #431 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg også! Hva bedre er, jeg skal sove før fire i natt. Håper jeg da. Men nå er jeg litt gira. helt seriøst, jeg blir sjelden eller aldri opprørt sånn ordentlig over hva folk skriver på nett. Dagen i dag er på ale måter et unntak. Jeg er maks premenstruell og må si jeg har funnet en utmerket måte å kanalisere raseriet på. Død over idiotene og fuck the system! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 28. januar 2009 #432 Del Skrevet 28. januar 2009 DU!!! 7-7.30 sa du før i dag! *pekefinger* Så hva tror du det blir til? Jeg har ingen undervisning å gjennomføre, men lassevis å planlegge. Brannslukkingen er dessverre ikke over pga. Teit Døgnrytme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #433 Del Skrevet 28. januar 2009 Vennligst overse tastefeil, jeg gidder ikke rette opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. januar 2009 #434 Del Skrevet 28. januar 2009 Vennligst overse tastefeil, jeg gidder ikke rette opp. Stemmer i med et helhjertet signerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #435 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg tok den lettvinte varianten og gleder meg til Depeche på TV aldeles straks. Hm. Noen flere å rase mot der ute? Jeg er ikke riktig kvitt alt freset ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #436 Del Skrevet 29. januar 2009 sss, der fislet det sinnet ut. Jeg går over til mat. Jeg har ikke laget ukemeny, men har skrevet ned en slags oversit over hva som skal spises i løpet av denne uken. Mandag: Fylt kyllling med fetaost, hjemmelaget pesto og soltørket tomat, diverse tilbehør. (Realiteten: Frossenpizza) Tirsdag: Ovnsbakt laks med bl. a nydelig sennepsdings og diverse (Realiteten: Eurydikelasagne) Onsdag: Thaisuppe med kylling og koriander (Realiteten: Tagliatelle med røkelaks, brokkolitopper, persille, fløtesaus, parmesan) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 29. januar 2009 #437 Del Skrevet 29. januar 2009 Ikke dårlige erstattere der der da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 29. januar 2009 #438 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg ler. For en fantastisk oppløftende oppsummering. Men hva angår KG-bråket? Nysgjerrig. Jeg drakk også vin igår (eller rettere sagt til idag kl. 02.45); O hadde kjøpt nye rødvinsglass som måtte drikkes inn. Begynner å bli en dreven livsinnordner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 29. januar 2009 #439 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg også! Hva bedre er, jeg skal sove før fire i natt. Håper jeg da. Men nå er jeg litt gira. helt seriøst, jeg blir sjelden eller aldri opprørt sånn ordentlig over hva folk skriver på nett. Dagen i dag er på ale måter et unntak. Jeg er maks premenstruell og må si jeg har funnet en utmerket måte å kanalisere raseriet på. Død over idiotene og fuck the system! Go Fresi! Jeg har også masse raseri å kanalisere for tiden. Men i stedet blir jeg bare trist og lei. Jeg går over til mat. Jeg har ikke laget ukemeny, men har skrevet ned en slags oversit over hva som skal spises i løpet av denne uken. Mandag: Fylt kyllling med fetaost, hjemmelaget pesto og soltørket tomat, diverse tilbehør. (Realiteten: Frossenpizza) Tirsdag: Ovnsbakt laks med bl. a nydelig sennepsdings og diverse (Realiteten: Eurydikelasagne) Onsdag: Thaisuppe med kylling og koriander (Realiteten: Tagliatelle med røkelaks, brokkolitopper, persille, fløtesaus, parmesan) Og hva er i veien med det? Kan jeg i det hele tatt tolke det sånn at du etablerer en parallell mellom min lasagne og frossenpizza?! *kanaliserer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 29. januar 2009 #440 Del Skrevet 29. januar 2009 Og hva er i veien med det? Kan jeg i det hele tatt tolke det sånn at du etablerer en parallell mellom min lasagne og frossenpizza?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå