Gjest Elastica Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Er det noen som har tips til ting å ha i badstuen? Vi har ovn og belysning, så det er mer småting jeg tenker på. Kanskje noen linker også?
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Noen ting som kan være kjekke å ha: - Bøtte med øse - Termo-/hygrometer - Sandur Jeg pleier også og ha litt eukaluptusolje som jeg bruker i vannet fordi jeg synes det lukter så godt, men det er selvsagt smaksak.. Og så er det jo kjekt med en god badekåpe på vei inn og ut. Glemte nesten det viktigste: Bjørkeris
Gjest Elastica Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Det er mye bjørk der, så det siste skulle gå bra. Takk for tips! Badekåpe hadde jeg helt glemt!
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Tror den store Maxbo på Alnabru har en del utstyr til badstu. Jeg kjøpte i hvert fall en sånn trebøtte til vann der for noen år siden. Stilen var vel kanskje av den tradisjonelle typen, men det skal det vel kanskje være i en badstue?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå