Medinilla Magnifica Skrevet 26. juni 2003 #1 Del Skrevet 26. juni 2003 HUNDENS 11 BUD: 1. Jeg lever bare i 15 år. Enhver atskillelse fra deg betyr sorg for meg. 2. Gi meg tid til å forstå hva du forlanger av meg. 3. Gjør meg tillitsfull - du er hele livet mitt. 4. Vær ikke sint på meg lenge av gangen, og sperr meg ikke inne som straff. 5. Du har ditt arbeide, dine fornøyelser, dine venner. Jeg har bare deg. 6. Snakk med meg. Selv om jeg ikke forstår ordene så blir jeg glad over å høre stemmen din. 7. Husk at jeg aldri glemmer hvordan du er mot meg. 8. Før du slår meg; Husk at tennene mine kan knuse hånden din, men jeg bruker ikke styrken min mot deg. 9. Når du er irritert på meg fordi du har mye å gjøre, så tenk på at jeg kanskje er syk, eller at jeg er trøtt og lei meg. 10. Ta deg av meg når jeg blir gammel. 11. Vær hos meg når jeg har det vanskelig. Alt blir lettere å bære fordi jeg har deg - Jeg elsker deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 26. juni 2003 #2 Del Skrevet 26. juni 2003 :cry: Blir helt rørt jeg :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 26. juni 2003 #3 Del Skrevet 26. juni 2003 Jepp, lest den før. Har den til og med printet ut. Og sann er den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 26. juni 2003 #4 Del Skrevet 26. juni 2003 Vakkert. Har lest den før jeg også, og den varmer virkelig, og setter fokus på viktige ting! Måtte vi alle (hundeeiere) etterleve den i størst mulig grad..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 26. juni 2003 #5 Del Skrevet 26. juni 2003 Å så fint det var... :D Vi har ringt på hund i dag og dette var nyttig lesing.. Gleder meg til å få en liten hundevalp i hus. De er så gode at.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 27. juni 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 27. juni 2003 :cry: Blir helt rørt jeg :cry: Ble det selv jeg Care. Hva slags valp skal du få deg Skusla? Kan tenke meg du gleder deg helt vannvittig? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 27. juni 2003 #7 Del Skrevet 27. juni 2003 Vofsen min er enig i alle punktene og selv synes hun ikke at hun har det så aller verst. Er litt furten fordi hun aldri får leke med den hissige nabokatten og fordi hun ikke på ligge OPPÅ tastaturet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 27. juni 2003 #8 Del Skrevet 27. juni 2003 Ååå, blir også rørt og får lyst på en liten hund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 28. juni 2003 #9 Del Skrevet 28. juni 2003 Denne burde alle hundeeiere ha. Har den selv hengende på kjøleskapet, og ser den hver dag :blunke: Ikke en valp blir levert fra dette huset, uten at nye eiere får sendt med denne, og en skikkelig kontrakt. Ang. valper......om 14 dager samler vi alle valpekjøperene våre, og treffes til valpetreff i skogen. Grilling og masse kos. Storgleder meg til å se alle "barna" mine igjen. Spesielt gledelig at en av valpekjøperene mine faktisk kjører over 100 mil, for og bli med på treffet. Har jeg verdens beste valpekjøpere heller ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 29. juni 2003 #10 Del Skrevet 29. juni 2003 Denne burde alle hundeeiere ha. Ang. valper......om 14 dager samler vi alle valpekjøperene våre, og treffes til valpetreff i skogen. Grilling og masse kos. Storgleder meg til å se alle "barna" mine igjen. Spesielt gledelig at en av valpekjøperene mine faktisk kjører over 100 mil, for og bli med på treffet. Har jeg verdens beste valpekjøpere heller ?? Kanskje har du flotte valpekjøpere, men det tyder på at du gjør dine ting riktig og bedre enn de fleste også!! All honør til deg for det :D ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå