Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Hva syns dere om Christina Aguilera sin nye parfyme? Jeg syns den har en veldig merkelig lukt. Kan ikke si den lukter kjempegodt, men den blir da bedre etter den har sitti litt på huden.. men er nysgjerrig på hva dere syns om den? Kjæresten min likte den ikke, førsteinntrykket mitt var at den var kvalm.. jeg fikk 15 ml i julegave. Hva syns dere om den? og hvilken er deres yndlingsparfymer? Mine er: Britney Spears fantasy & midnight fantasy Deseo- JLO Versace bright crystal Dior addict 2 With love Hilary Duff Escada Pacefic paradise
Gjest Raptuza Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Min favoritt for øyeblikket er Penhaligons "Violetta". Fås ikkje i norske butikkar så vidt eg veit. Ein behagelig fiolduft!
lenema Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Mine er Paris Hilton - Can can Jennifer Lopez - Live Luxe Versace Bright Crystal Britney Spears - Fantasy Escada - Sunset Heat
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 mine er : Lolita lempicka (orginalen) Vercase bright crystal Escada - de sommerduftene som alltid kommer er best synes jeg
^^Belle^^ Skrevet 22. januar 2009 #7 Skrevet 22. januar 2009 Mine er: Hugo Boss Dark Red Armani She Vaniljeparfyme i krem-form som sikkert ikke kostet noe som helst. Og så er jeg utrolig svak for Azzaro Chrum manneparfyme da. Det er den beste i heeele verden, men den selges ikke i Norge så vidt jeg vet...
lovenemo Skrevet 22. januar 2009 #8 Skrevet 22. januar 2009 Min er Hypnôse fra Lancôme Den der er så sinnsykt god! Bruker Miracle Forever, er vel Lancôme det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå