socio Skrevet 26. juni 2003 #1 Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg tenkte å gi min bestemor på 85 år, en biltur med 2- 3 overnattinger og severdigheter i bursdagsgave. Starter fra det sentrale østland dvs Oslo, Drammen. Noen gode forslag på hvor vi bør kjøre, hva vi bør få med oss, evt rimelige overnattinger? Noen som har gjort noe lignende? Forslag tas imot med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 26. juni 2003 #2 Del Skrevet 26. juni 2003 Trugstad gård i Nannestad ville gjort suksess tror jeg. www.trugstad.no Nydelig mat og sjarmerende overnatting. Halvtime fra Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 26. juni 2003 #3 Del Skrevet 26. juni 2003 Har alltid hatt lyst til å reise oppover kanalen i Telemark jeg. Det må da også være en ypperlig tur for din bestemor. Tenk deg så deilig å sitte på dekket og skue utover! Fant denne web-siden for deg: http://www.visittelemark.com/no/kanalen.asp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå