Honey Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Noen ganger dukker det opp de mest detaljerte spørsmål i hjernen til en kommende brud og derfor er mitt spørsmål som følger: Følger det med kaketopp på bryllupsakakene man bestiller hos bakeren? :klø:
Gjest Koukla Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Neeei..? Har jeg aldri hørt om. Da ville det jo ikke vært nødvendig å kjøpe det separat, og man får jo kjøpt det overalt! Dyre er de, óg!
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Noen ganger dukker det opp de mest detaljerte spørsmål i hjernen til en kommende brud og derfor er mitt spørsmål som følger: Følger det med kaketopp på bryllupsakakene man bestiller hos bakeren? :klø: er 99 % sikker på at det følger med kaken vi skal bestille. skal på bakeriet i morgen, så da vet jeg helt sikkert
Gjest Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Har aldri opplevd det. Da ville nok ikke kaketopper blitt solgt i alle bokhandler o.l.
Spent brud Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Trodde nok man må kjøpe kaketoppen selv ja. Jeg er veldig spent på hva slags kaketopp vi kommer til å få, for denne er det brudgommen som skal stå for.... tvitvi
Honey Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2009 Har aldri opplevd det. Da ville nok ikke kaketopper blitt solgt i alle bokhandler o.l. Jeg vet at kaketopper blir solgt overalt, men det tenkte jeg var mest for de som skal bake selv, vil ha en annen topp enn den som følger med osv.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #7 Skrevet 20. januar 2009 jeg leser i kakebrosjyre nå! der står det at kaken er inkludert pynt! både et brudepar på toppen, og hest og kjerre nederst...
Anniq Skrevet 21. januar 2009 #8 Skrevet 21. januar 2009 Kan jo hende det er med, men er vel greit å kjøpe noe som er litt personlig eller noe som er likt dere. Kjedelig vist bruda på kaka er brunette vist man er blondine selv... Finnes jo masse fine kake topper. Wilton har en masse forskjellige å ganske morsomme kaketopper.
Jade Skrevet 21. januar 2009 #9 Skrevet 21. januar 2009 Noen som vet om det skal være kaketopp både på bryllupskaken og kransekaken?
Gjest Gjest_Koukla_* Skrevet 21. januar 2009 #10 Skrevet 21. januar 2009 Vi skal ha kaketopp på kransekaken!
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2009 #11 Skrevet 21. januar 2009 Må man ha kaketopp? Jeg har tenkt at vi ikke skal ha det egentlig, for syns det ødeligger litt av kaken for å være ærlig.. Er vel en smaks-sak?
Jade Skrevet 21. januar 2009 #12 Skrevet 21. januar 2009 Man må ikke hvis man ikke vil. Man har selv de kakene og de toppene (eller ikke toppene) man ønsker.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2009 #13 Skrevet 21. januar 2009 Vi skal kun ha kaketopp på kransekaka, friske blomster på bryllupskaka.
Frøken eple Skrevet 22. januar 2009 #14 Skrevet 22. januar 2009 Gjorde det på vår... tror ikke vi har den enda, har hvertfall ikke sett den siden he he. Men det kan jo hende den ligger et eller annet sted (hadde bryllup "hjemme")
Frøken eple Skrevet 22. januar 2009 #15 Skrevet 22. januar 2009 Kan jo hende det er med, men er vel greit å kjøpe noe som er litt personlig eller noe som er likt dere. Kjedelig vist bruda på kaka er brunette vist man er blondine selv... Et tips fra en godt gift er at man nesten ikke legger merke til hverken kaka eller bruden på toppen Så det ville jeg faktisk prioritert bort
Gjest Gjest_Mary_* Skrevet 22. januar 2009 #16 Skrevet 22. januar 2009 Et tips fra en godt gift er at man nesten ikke legger merke til hverken kaka eller bruden på toppen Så det ville jeg faktisk prioritert bort Spørs vel åssen kaketopp man har det da! Jeg hadde en morsom kaketopp og kaka fikk MASSE oppmerksomhet
Spent brud Skrevet 22. januar 2009 #17 Skrevet 22. januar 2009 Spørs vel åssen kaketopp man har det da! Jeg hadde en morsom kaketopp og kaka fikk MASSE oppmerksomhet Nå ble jeg nysgjerrig... har du bilde??
Frøken eple Skrevet 22. januar 2009 #18 Skrevet 22. januar 2009 Spørs vel åssen kaketopp man har det da! Jeg hadde en morsom kaketopp og kaka fikk MASSE oppmerksomhet Ja, det er sikkert sant. Vi var på utkikk etter en helt spesiell vi også, men fant ikke helt den rette, så da lot vi være. Og jeg angret ikke, for den dagen gikk jeg rundt i en sky og la i grunn ikke merke til så mye detaljer sånn sett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå