Gå til innhold

Melder/skriver/ringer du

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du sier til noen at du skal skrive en e-post, sende et postkort eller brev, en meldig eller ringe, gjør du det alltid da? Både privat og på jobb/studier? Hvis du ikke gjør det, er det fordi du glemmer det? Eller er det av andre grunner?

Selv irriterer jeg meg grønn over folk som sier de skal ringe/melde/e.l. og ikke gjør det. Dette gjelder ikke folk jeg møter på byen eller på fest, eller tilfeldig bekjente. Det gjelder både venner og folk som jeg har en eller annen "business" med.

Må selvfølgelig innrømme at jeg gjør det selv innimellom. Det er som regel fordi jeg rett og slett glemmer det eller fordi jeg må fortelle noe som mottakeren ikke vil bli glad for å høre og dermed utsetter det til det ikke er relevant lengre.

Hva gjør du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg sagt jeg skal ringe/sende sms/epost etc en bestemt dag eller på et bestemt tidspunkt, gjør jeg det.

Skrevet

Hvis jeg har lovet å ringe el så gjør jeg vanligvis det. Det har hendt at jeg har glemt det, men det hører med til sjeldenhetene.

Skrevet

Jeg gjør som regel hva jeg sier! Men såklart hender det at jeg glemmer det, men ringer/melder så fort jeg kommer på det igjen og beklager! :)

Skrevet

Jeg glemmer det nesten alltid. Men jeg har begynnt å gi beskjed om at jeg mest sansynelig vis glemmer det, så da ringer/melder den det gjelder meg om jeg har glemt det.

Det er ikke noe jeg gjør med vilje. Jeg har bare veldig dårlig hukommelse.

Skrevet

Samme her! Hvis jeg sier at jeg skal ringe, sendes mld eller mail så gjør jeg som regel det.

Jeg hater folk som sier de skal gjøre det men ikke gjør det. Men jeg tror av og til så føles det naturlig å si det etter at man har møtt noen.

Gjest Gjest_Lina_*
Skrevet

Jeg klarer som regel å huske det når jeg har sagt det selv. Det var en gang en bekjent spurte meg om vi skulle ta en kaffe. Vi avtalte en dag, men at vi skulle bestemme klokkeslettet senere. Hun sa: "og kan ikke du sende meg melding den dagen og minne meg på at vi har en avtale, for ellers kan jeg glemme det." Ha ha, hun hørte ikke noe fra meg. Noen mennesker lever i sin lille boble uten å skjønne hvordan de oppfattes. :)

Skrevet
Jeg gjør som regel hva jeg sier! Men såklart hender det at jeg glemmer det, men ringer/melder så fort jeg kommer på det igjen og beklager! :)

Samme her :)

Gjest Charming
Skrevet

Jeg pleier alltid å gjøre det, men det er jo ganske fort gjort at ting går i glemmeboken hvis det skjer veldig mye rundt deg. Så da pleier jeg og ringe og beklage straks jeg kommer på det igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...