Gjest g Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 ville helst være anonym nå. Jeg elsker Vi menn og Mann og FHM, typen kjøper det hele tiden, og jeg liker sexspaltene, sexspørsmålene, tips om stillinger osv. Så det jeg lurer på er om det er sånne, bare for damer? Hvor det er bilder av gutt, jenter forteller sexopplevelser og stiller spm om kjærester ogsånt. Noen tips?
Brunhilde Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Jeg vet ikke om det er "sånne" bare for damer, men jeg syns du skal kjøpe deg et Cupido og se om det kan falle i smak.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Jeg fikk iallefall masse sextips fra (amerikansk og engelsk) Cosmopolitan da jeg var ung. De skriver relativt mye om sex, noe av det ganske interessant. Men mye er selvsagt det samme pisset som står i alle dameblader, det finnes grenser for hvor mange ganger jeg gidder å lese at man skal bruke fjær og isbiter.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 ville helst være anonym nå. Jeg elsker Vi menn og Mann og FHM, typen kjøper det hele tiden, og jeg liker sexspaltene, sexspørsmålene, tips om stillinger osv. Så det jeg lurer på er om det er sånne, bare for damer? Hvor det er bilder av gutt, jenter forteller sexopplevelser og stiller spm om kjærester ogsånt. Noen tips? du har jo blader WOMAN som er utgitt av samme produsent som menn og FHM. kjøpt det bladet ifra første utgivelse,og jeg syns det er veldig bra. der er det alt ifra mote,sminke,sex og kalendergutt vær mnd. bladet kommer ut en gang i mnd.
Gjest bladetmo Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 ville helst være anonym nå. Jeg elsker Vi menn og Mann og FHM, typen kjøper det hele tiden, og jeg liker sexspaltene, sexspørsmålene, tips om stillinger osv. Så det jeg lurer på er om det er sånne, bare for damer? Hvor det er bilder av gutt, jenter forteller sexopplevelser og stiller spm om kjærester ogsånt. Noen tips? Cosmopolitan og Woman
Involvert Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 Jeg vet ikke om det er "sånne" bare for damer, men jeg syns du skal kjøpe deg et Cupido og se om det kan falle i smak. Enig! Mye spennende der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå