Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får begynne med det jeg har fått servert:

- "Jeg har ikke gjort noe, du er gal" (Nekter)

- "Hun prøver bare å ødelegge for oss, skjønner du ikke det? Hun er sånn, har alltid vært sånn, du må holde deg unna henne, jeg vil ikke at du skal ha noe med henne å gjøre!" (Sår tvil om kildene)

- "Jeg innrømmer at jeg har gjort noe, men det er ikke sånn som ** sier!" (det var det så det, så)

- "Det sies at de som har vært utro selv mistenker partneren, så hva har egentlig DU gjort? Du har vært utro du! Ondskapsfulle b...! Skjønte jeg aldri burde ha stolt på deg, du er ikke verdt meg!" (Prøver å snu på situasjonen)

- "Hvis du allerede vet det, så trenger jeg ikke å si noe, da?" (Prøver å komme seg unna uten å innrømme noe som helst)

....går over til å bli:

- "Jeg var full!" (.......)

- "Vi hadde problemer da!" (Det var jeg ikke klar over, hva med å si det?)

- "Jeg trodde ikke du ville ha meg lenger!" (Jeg hadde tatt han i løgn og sagt at jeg ikke ville snakke med han før han sa sannheten)

- "Jeg var usikker på følelsene mine" og "Jeg visste ikke hva jeg ville, men NÅ vet jeg! Jeg elsker bare deg / vet nå at jeg elsker bare deg / elsket bare deg hele tiden". (Er så redd for å miste meg at han tror han elsker meg bare fordi han føler intense følelser når han er redd for å bli alene)

- "Jeg løy om det fordi jeg ikke ville såre deg!" (Når han vet jeg heller vil ha smerte enn løgn?)

- "Jeg løy om det fordi jeg ikke ville miste deg!" (Synd, sjansen var større for å beholde meg om han hadde sagt det rett ut)

- "Jeg vet jeg har ødelagt alt, men gjort er gjort, jeg kan ikke endre det!" (og det visste han nok at han kunne si da han valgte som han gjorde)

- "Det er første gang jeg har gjort noe sånt, jeg lover, jeg skal aldri gjøre det igjen, du vet jeg er en bra fyr!" (Kjempebra.)

...til samlivs-overterapautisert-varianten:

- "Jeg følte meg ikke satt nok pris på i forholdet!" (Blir det noen sinne nok for deg?)

- "Jeg har et alkoholproblem" (Nei, du har et karakterproblem)

- "Jeg følte ikke at jeg kunne snakke godt nok ut om følelsene mine, og når jeg møtte hun andre så...." (Du har fremdeles et karakterproblem)

- "Jeg hadde behov for å føle meg ...." (Definitivt et karakterproblem.)

Det er noe av det jeg har hørt i årenes løp, de fleste av en og samme person. Noen som har noen mer originale på lager?

Videoannonse
Annonse
Gjest lykkelig eks-frue ii
Skrevet

Mine ektemann: "Ojsann, skjedde det virkelig?!"

Min første samboer: "Ja men jeg er jo mann" (notorisk utro gjennom 6 år)

Skrevet
Mine ektemann: "Ojsann, skjedde det virkelig?!"

Min første samboer: "Ja men jeg er jo mann" (notorisk utro gjennom 6 år)

"Ojsann, skjedde det virkelig?!" Ha ha, er det mulig. Ble han tatt på fersken eller bare konfrontert med rykter fra julebordet?

Din første samboer skal nesten få et lite poeng fordi han i det minste er en ærlig sjåvinist.

Gjest flirer...
Skrevet

Jeg må jo få lov til å ha venner!! Legge skylda over på meg, at jeg var ute etter en bestemt fyr. Absurd siden vi ikke hadde hatt kontakt på ti år... Du hyler og skriker så det går jo ikke an å snakke med deg. (Hever aldri stemmen..så den der har jeg ledd av en del i ettertid) Du fantaserer, har psykiske problemer, er gal, ser ting, innbilder meg. SMS er jo private brev....(forlangte til slutt å se sms som konsekvent tikket inn kl 0200 på natta, men fikk ikke) Han var deprimert fordi jeg "tvang" ham til å både kjøpe hus og flytte fra familien (en familie han hadde lite med og til overs for ellers) Jeg TVANG ham.. jada. Med min usynlige pistol...det er en god grunn til å ligge med venninna mi ja. *gremmes over meg selv at jeg holdt ut så lenge*

Skrevet

Ei jeg kjenner ble kjeftet huden full fordi hun hadde lest msn-loggen hans og tatt han i utroskap pga det.

Greit nok at det aldri er en OK ting å gjøre, men fyren klarte faktisk å snu hele situasjonen slik at hun endte opp med å bli den som krøp på knærne og ba om tilgivelse. Hun hadde (med rette) mistanke om utroskap før dette og, og da klarte han å gi henne elendig samvittighet fordi hun hadde "såret" ham ved å sette spørsmålstegn ved et par ting.

Snakk om kald og manipulerende fyr..

De var utrolig nok sammen en god stund etter dette, men det gikk jo som det måtte gå til slutt.

Gjest lykkelig eks-frue ii
Skrevet
"Ojsann, skjedde det virkelig?!" Ha ha, er det mulig. Ble han tatt på fersken eller bare konfrontert med rykter fra julebordet?

Han var utro på julebordet ja :legrine: Og ble fersket av andre kollegaer som kjente meg. Så det var ikke så vanskelig å "ta" ham på den ;)

Skrevet

"Jeg har behov. Menn og kvinners behov er forskjellig, vi har mer behov! Og akkurat da var ikke du der da jeg hadde behov"

Skrevet
Jeg må jo få lov til å ha venner!!

:skratte: Den glemte jeg, ja! "Har jeg ikke lov til å ha telefonnummer?"

Skrevet
Snakk om kald og manipulerende fyr..

De var utrolig nok sammen en god stund etter dette, men det gikk jo som det måtte gå til slutt.

99% av utroskapshistoriene jeg hører om inneholder slike taktikker...

Tydeligvis finnes mange kalde, manipulerende drittsekker der ute, ufattelig.

Kjenner de som har holdt ut i 8-10 år og som er sammen enda. Skjønner det bare ikke, jeg fikk nok etter 2.

Skrevet

Aldri opplevd noe sånt og håper jeg slipper! Har kun vært i et langvarig forhold da!

Skrevet
"Jeg har behov. Menn og kvinners behov er forskjellig, vi har mer behov! Og akkurat da var ikke du der da jeg hadde behov"

Herregud. Er det mulig å i det hele tatt si noe slikt? :sjokkert:

Så hver gang han hadde lyst på sex og du ikke var tilgjengelig så rettferdiggjorde han for seg selv at han lå med noen andre? For en type.

Skrevet

Min samboer har innprentet meg hvor straffbart det er å snoke på andre sine telefoner. Og det ETTER at jeg avslørte utroskap. Er ikke så vanskelig å skjønne at noe er galt når de vokter telefonen sin som en hauk.

Gjest til trådstarter
Skrevet

hehehehe *klapper* har hørt et par av samlivsterapeutvariantene

og er helt enig med deg: Karakterproblem!

Gjest Gjest_else_*
Skrevet

Forklaring fra utro mann til den bedratte kona:

"Du ser at dama (elskerinnen) var så syk, stakkars og derfor tok jeg henne med på en sydenreise for å muntre henne opp litt - du vet jo at jeg er den barmhjertige samaritan".

:lur:

Skrevet

:hakeslepp:

Gjest Gjest_Guest_*
Skrevet

Hva med en ex. dame som var notorisk drita og utro. Sa til meg "Skjedde bare 2 ganger, men jeg var så full at jeg trodde det var med deg" Hun gjorde jeg gravid, tror jeg. Hun ble desperat på å ta abort, visste jo ikke hvem faren var. :lur:

Skrevet
Herregud. Er det mulig å i det hele tatt si noe slikt? :sjokkert:

Så hver gang han hadde lyst på sex og du ikke var tilgjengelig så rettferdiggjorde han for seg selv at han lå med noen andre? For en type.

Yes, og han skjønnte ikke at jeg ikke kunne godta det. Han ble dumpa rimelig fort kan du si.

Gjest Gjest_stella_*
Skrevet

Kameraten hans forteller meg forsiktig at x-kjæresten min er utro.

Som jeg konfronterer han med, som utvikler seg til krangel ala:

"Han er ute etter deg, og gjør alt for å ødelegge mellom oss!"

"Tror du virkelig mer på den tilbakestående idioten der enn meg?"

"Jeg skal knuse den jævelen som setter ut rykter for å ødelegge mellom oss!"

"På seg selv kjenner man andre!" Aaargh, er så lei av den påstanden :P

"Du må stole på meg, vi kan ikke fortsette om ikke du kan stole på meg!"

osv osv...

Det skal sies at kameraten hadde et ekstra øye til meg på den tiden, så jeg var veldig usikker på hvem jeg kunne stole på.

De endte til slutt med at det ble slutt, men i ettertid møtte jeg en tidligere klassekammerat av x som helt ut av det blå kunne bekrefte at han visste han hadde vært utro mot meg, noe jeg også fikk bekreftet fra begge jentene han hadde holdt på med da jeg fikk tak i navn etterhvert..

Var en fryktelig lettelse til slutt å vite at magefølelsen hadde vær rett, selv om x var utrolig dyktig på å juge og å gi meg dårlig samvittighet :)

Skrevet
Kameraten hans forteller meg forsiktig at x-kjæresten min er utro.

Som jeg konfronterer han med, som utvikler seg til krangel ala:

"Han er ute etter deg, og gjør alt for å ødelegge mellom oss!"

"Tror du virkelig mer på den tilbakestående idioten der enn meg?"

"Jeg skal knuse den jævelen som setter ut rykter for å ødelegge mellom oss!"

"På seg selv kjenner man andre!" Aaargh, er så lei av den påstanden :P

"Du må stole på meg, vi kan ikke fortsette om ikke du kan stole på meg!"

osv osv...

Vi har nok vært sammen med samme fyr, vi :)

Skrevet
hehehehe *klapper* har hørt et par av samlivsterapeutvariantene

og er helt enig med deg: Karakterproblem!

Det er da det begynner å bli sykt vettu, når de får sånn kvasi-innsikt at selv Dr.Phil hadde nikket forståelsesfullt med et empatisk "M-hmmmmm, I see"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...