Gå til innhold

Tjorven

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei

Husker du skulle på hurtigruten i juni. Har du vært, eller skal du? Ville bare høre dine erfaringer. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, endelig en egen tråd rettet bare til meg. :ler::hoppe::ler:

Joda, jeg var på hurtigruta forrige uke, og det var en helt fantastisk tur. Vi hadde knallvær. Havet var blikkstille, det var ikke ei sky på himmelen og midnattssola skinte som aldri før. Det var virkelig helt fantastisk og en stor opplevelse! Har jo vært en del i Nord-Norge siden mannen min er derfra, men dette var en helt annen opplevelse. Virkelig! Turen ble nok ekstra fin p.g.a. været også!

Hentet bildene fra turen i går og ble litt skuffet. Bildene var utrolig dårlig i kvaliteten og jeg er veldig usikker på hva det skyldes. Håper det bare var fremkallingen som gjorde det og at kameraet vårt ikke er i ferd med å ta kvelden...

Hyggelig at du husket på turen min care! Det satt jeg veldig pris på! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du var heldig med været, det betyr mye når man er i NN.  :blunke:

:enig: Det var det som gjorde turen så fin som den var også. Hadde litt morgentåke 1 av dagene og ting var liksom ikke så flott da nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåke er faktisk en naturlig del av været i NN. Savner tåken av og til jeg :blunke:

:ler: Jeg bodde 1 år i NN og var så heldig at det nesten ikke var tåke den perioden i det hele tatt. Utrolig nok forbinder jeg derfor NN med sol, blå himmel, god temperatur og lite snø. Egentlig et ganske forvridd bilde. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...