Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 http://drx.typepad.com/psychotherapyblog/i...n_osullivan.jpg
Gjest tuffffffsen Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 vet ikke. Det var et ganske rart bilde. hva tror du?
Perhaps Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 http://drx.typepad.com/psychotherapyblog/i...n_osullivan.jpg Barbarisk, skremmende, harry og psykotisk: laget av og for sinnsyke.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 to kulturer som møtes.. gikk jeg glipp av noe eller? hehe
annamaria8 Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Barbarisk, skremmende, harry og psykotisk: laget av og for sinnsyke. Er ikke helt enig i denne. Synes bildet verken er barbarisk, skremmende eller psykotisk, selv om bakgrunnen kan minne om noe black metal-orientert. Jeg tenkte først at bildet måtte være reklamebilde for en fjernsynsserie à la Fanget i Amazonas. Så slo det meg hvor liten den mannen helt til høyre i bildet er (han som hilser). Jeg tenkte at det var underlig at en gjeng så forskjellige mennesker hadde havnet sammen. Og til slutt ble jeg oppgitt over at kvinner som regel blir plassert på sidelinjen, litt beklemt, puslete og sårbare.
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 Imperialistisk, det var første assosiasjonen jeg fikk.
Gjest Christabelle Skrevet 20. januar 2009 #7 Skrevet 20. januar 2009 Hvorfor lurer folk på hvordan andre tolker bilder? Gjør vi leksene deres eller?
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #8 Skrevet 20. januar 2009 Hvorfor lurer folk på hvordan andre tolker bilder? Gjør vi leksene deres eller? Hørt om filosofisk spørsmål `?
Gjest Christabelle Skrevet 20. januar 2009 #9 Skrevet 20. januar 2009 Hørt om filosofisk spørsmål `? Hehe, jeg bare lurte jeg. Er bare klassisk norsk-oppgaver, å tolke bilder. Så dere filosoferer? Ok.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #10 Skrevet 20. januar 2009 Er bare klassisk norsk-oppgaver, å tolke bilder. Det må være etter min tid. Vi hadde aldri det når jeg hadde norsk oppgaver på skolen for snart 10 år siden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå