Infinity Skrevet 19. januar 2009 #1 Del Skrevet 19. januar 2009 Skriver ikke Grand prix vinnerene, navnet sitt feil ? Mener å huske det var en sheep, flere sheep... Mulig at jeg er helt på jordet her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #2 Del Skrevet 19. januar 2009 Ja, de skriver det feil. De har sagt at det er for å erte engelsklæreren, men jeg har en mistanke om at de hadde satt bandnavnet før de skjønte at det var feilstavet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #3 Del Skrevet 20. januar 2009 While we're at it, hva pokker betyr tittelen på den sangen de vant med ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vesla86 Skrevet 20. januar 2009 #4 Del Skrevet 20. januar 2009 Det betyr visst ”ti stille, hund” og sangen handler om en hund som er så tjukk og usunn at den til slutt blir syk, i følge MGPjr sin nettside. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 20. januar 2009 #5 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Skriver ikke Grand prix vinnerene, navnet sitt feil ? Mener å huske det var en sheep, flere sheep... Mulig at jeg er helt på jordet her.. Jepp. Det skjærer i ørene/øynene hver gang jeg ser og hører det. At de skulle erte engelsklæreren, tja, vet ikke om jeg tror helt på det. Men får håpe de får det med seg, de som strever og skal lære seg engelsk nå da- og har dem som idoler. At det var en fleip, mener jeg. Endret 20. januar 2009 av hjertesukka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå