Gå til innhold

Dere som har/har hatt kneproblemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

I 10 år har jeg hatt smerter i venstre kne (på utsiden av kneskålen kan du si), som har kommet og gått med laaange mellomrom. Enkelte år har jeg bare kjent det 2-3 ganger i løpet av hele året.

De gangene jeg har fått vondt, har smerten kommet i det jeg reiser meg for å gå ut av sengen, eller hvis jeg har vridd kneet på en eller annen måte (ofte i forbindelse med idrett).

Da kjennes det ut som om noen stikker en kniv inn i kneet, og foten knekker på en måte sammen. Etter kanskje bare noe minutter kan jeg imidlertid gå helt fint igjen...

Nå fikk jeg problemer da jeg sto på snowboard i juleferien, og nå har jeg smerter ganske hyppig. Jeg trener aerobic, og får vondt hvis jeg tar steg mot venstre og legger tygden på venstrefoten eller hvis jeg hopper.

Jeg har legetime om en måneds tid, men lurer i mellomtiden på om noen kjenner igjen symptomene og har en mening om hva det kan være... Jeg har lurt litt på om det kanskje er skade i ytre menisk, men er jo ikke sikker.

Takker så mye for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en langvarig kneskade Pga. mistet en 14 L kasserolle på kneet. Som var en skade på brusken under knesjelet.

Pga. selve slaget og en svært sene undersøkelser, feilbehandling og overbelastning har jeg fått tilleggsplager. En signalforstyrrelse på brusken og overømfintlige sener, muskler og brusk, hulfot (pga. brusken har krympet), skjv fot og svært svake muskler. Kan vel si jeg har litt... erfaring med kneproblemer.

Legen vil nok gjøre en del bøy, tøy og vridning undersøkelse på kneet. Men som så mange almennpraktiserende leger er ikke slike ting det de har mest knennskap til.

Ingen vanlige leger som har undersøkt mitt kne har funnet noe "feil". og jeg har vært hos flere.

Fysioterapauten og en ortoped lurte en stund på menisk skade.

Smertene på det skulle vist være stikkende (ganske så kraftig) smerte, såpass at det gjør vondt å gå. Noe hovent, bli noe rødlig og varmt rundt kneet. (bortsett fra rødfargen hadde jeg alle symtomene med skaden min. Menisken min er vist det eneste som er ok.)

Smerter i kneet kan komme fra prolaps i ryggen. Stikkende smerter i kne, mest på siden av selve kneet både på innsiden og yttersiden. En får gjerne også smerter på hele innsiden av låret og gjerne yttersiden av benet. Ilende og ofte intens smerte fra ryggen, hoften og helt ned til foten.

(jeg har prolaps i ryggen også pga. svært lenge på krykker, men motsatt side av kneskaden mellom 4\5 virvel)

Brusk skade (som var starten på min skade. I mitt tilfelle er ligger kneskålen skjeft, deler av brusken er borte og gnisser mot ben under)

Det var smerter i selve kneet og kneet føltes ustabilt. Balangsetrening- sidelengs gåing samt hopping\løpe ble veldig vondt. Belastet jeg for mye i den perioden ble det vondt å bøye knærne. Å sitte på kne var helt umulig.

Det er vist et svært vanskelig sted å få en riktig diagnose på etter hva jeg har erfart. Selv om jeg hadde et konkret tilfelle å henvise smertene fra (slaget jeg fikk)

Jeg vil på det sterkeste annbefale at du ber om å bli sendt til en ortoped spessialist for en grundigere undersøkelse. Da er du mer trygg på rett diganose og event riktig behandling på et mye tidligere tidspungt.

Får du ikke hennvisning til noen flinke ortopeder og fremdeles har vondt kan jeg annbefale NIMI i oslo.

Svært grundig undersøkelse hvor en blir tatt på alvor med en gang. Koster en del, men for min del var det det som skulle til for å få riktig diagnose og senere riktig behandling. (desværre tok det altfor lang tid før jeg fikk det og hadde fått mange tilleggsp plager\skader)

CT og MR ser kun ben skader som brudd\brist og variasjoner i kne (som fek.mindre brusk) men en ser ikke sener eller brusk på slike bilder.

Jeg har tatt en mende slike bilder uten å komme videre. Det virket mest som en måte å få "dradd ut tiden" lengst mulig og pga.lege som ikke ante hva han skulle gjøre. Et bilde av vær, er mer en nok.

En kan og ta en kikkhulsoperasjon. Da går en inn i kneet med et lite kamra. Finner en noe blir det reparert der og da. Men behovet for en slik undersøkelse er om ortoped spessialisten er usikker og tror det er ting han ikke kan se eller kjenne.

Håper svaret kunne forklare litt, selv om du nok helt sikkert ikke kom noe nærmere en diagniose.

Prøv å få fremskyndet timen også, lenge å gå i en mnd. med vondt og mye usikkerhet.

Stå på og ikke gi deg før du føler du har funnet ut hva det er og blidt undersøkt godt nok.

Gjest LanaLane
Skrevet

Har hatt slike symptomer som du har på begge knærne. To helt forskjellige ting, i det ene kneet hadde jeg en cyste, det andre kneet var skjevt.

Måtte operere på begge to, det skjeve må nok opereres en gang til.

Men gå og ta en MRI som Netten skrev, kan være så mangt med kneet. Men ikke utsett det! Jeg gjorde det i 3 år og nå kan jeg aldri dra på joggetur igjen :tristbla:

Skrevet

Tusen takk for svar begge to! :klem: Jeg klarer fint å vente en måned på lege - det er ikke spesielt vondt sånn i det daglige. Det som irriterer meg er at jeg ikke kan drive med den treningen og de aktivitetene som jeg liker. :( Hvis jeg er forsiktig og går forsiktig, så går det som regel greit.

Skal be om henvisning videre! Håper nesten det er menisken, for det kan visstnok fikses ganske greit med sånn kikkhullsoperasjon har jeg hørt.

Hvis andre har innspill å komme med, så setter jeg stor pris på det!

Gjest gjesten
Skrevet
Tusen takk for svar begge to! :klem: Jeg klarer fint å vente en måned på lege - det er ikke spesielt vondt sånn i det daglige. Det som irriterer meg er at jeg ikke kan drive med den treningen og de aktivitetene som jeg liker. :( Hvis jeg er forsiktig og går forsiktig, så går det som regel greit.

Skal be om henvisning videre! Håper nesten det er menisken, for det kan visstnok fikses ganske greit med sånn kikkhullsoperasjon har jeg hørt.

Hvis andre har innspill å komme med, så setter jeg stor pris på det!

Jeg har operert 2 ganger i venstre kne etter flere år med plager og smerter. Jogget jeg og satte meg ned etterpå så stivnet kneet i den vinkelen jeg satt med det i.. Ikke kunne sitte på kne heller, da kjentes det ut som kneet revna..

Ved første opersjon, atroskopi, så fant de mye rart inni der. Slimhinnene/leddfolden som smører kneleddet, der var den ene vridd og lå klemt på motsatt side av der den skulle være så den var så ødelagt at den fjernet de. I tillegg var der noe brusk greier og betennelse i Hoffas pute, men i tillegg så er festet for kneskåla på undersiden skjev, den roterer ut mot venstre i stedet for rett ned. Så de skadene jeg hadde inni der var nok etter mange år med håndball, fotball og svømming (brystsvømming er ikke bra for denne type skade/svakhet). Men jeg ble likevel ikke bra etter 1. operasjon så måtte inn igjen etter et år. Men heller ikke da ble jeg bra etterpå, men ortopeden frarådet flere operasjoner så det ble NIMI og tapeteknikker for å tape kneskåla på plass under trening. Hjalp forsåvidt noe, men smertene inni der var der fremdeles. Det som jeg tilslutt ble bedre av var ultralyd hos fysioterapeut, ultralyden knuste de løse bruskbitene som lå og irriterte i leddet. Men den dag i dag sklir kneskåla ut av stilling hvis jeg sitter skjevt med kneet, men det sklir på plass igjen av seg selv etter noen minutter. I tillegg blir det vondt når det er veldig kaldt ute..

Diagnosen jeg i utgangspunktet fikk het Chondromalacia Patellae så du kan jo google litt og se om det kan stemme med dine symptomer. Ellers vil jeg anbefale deg en time på NIMI om du har mulighet. Fastlegen kan gi deg henvisning dit hvor du da får alle utgifter dekket .. (- egenandel).

Lykke til! :)

Skrevet

Jeg er gjest som svarte tidligere.

Chondromalacia Patellae grad II var min start diagnose etter skagskaden jeg fikk med den 14 L kasserollen.

Så selv på MR at kneskålen lå skjeft og var nesten i ett med ben under på ene siden.

Skaden fikk sterkt overbelastning i 2 år, i forsøk på å komme tilbake i tung fysisk jobb. (arb.sted saboterte i tillegg all form for tilrettelegging)

Siden fysioterapauten ikke fikk noe info om skaden fikk jeg feilbehandling i 10 mnd. Før jeg hadde så vondt at jeg ble lagt inn på smerteavdelingen på sykehus pga intense smerter i hele benet.

På NIMI 2 år senere fant de i tillegg til

Chondromalacia Patellae grad II

L15 Pfa

L81 Funksjonel Pes Planus Transvers

L19 Muskelartofi inaktivitet \ Quadricaps

En Ortoped jeg ble sendt til gjennom fysioterapauten min, ble det tillegsdiagnose med at jeg har en fått en bruskforstyrrelse\ sykdom som gjør at brusken krymper. (var forklaringen jeg fikk der)

Som resulterer i sterkt hulfot (må bruke såler) og at hele benet er blidt skjeft.

Fysioterapauten teipet også kneet mitt og jeg måtte gå med teip vær dag til teiprullene var brukt opp. (ca 2 mnd)

Mange treningsøvelser for å styrke hele benet for hjemme trening vær dag.

Laser, masarsjeaparat og akupungtur.

Noen mener jeg skal komme meg helt tilbake på bena igjen, mens andre sier jeg mest sansynlig må gå med smerter og ha plager resten av livet.

Jeg kan bare håpe på der første.

Du som hadde samme startdiagnose.

Hadde du en direkte skade, eller kom plagene uten noe konkret hendelse ?

Hva var årsaken til at du ble sendt til atroskopi ?

Så di noe på MR eller undersøkelse hos ortoped el. NIMI i forkant at du hadde behov for operasjon ?

Undrer litt siden jeg har samme type start diagnose.

Jeg har hatt så og si konstante smerter i 2 år. Kan annslå at det kun er 10 dager totalt jeg kan si det har vært moderat\ lite smerter men da på dager jeg har tatt det veldig med ro. Har vært så ille at jeg ikke har klart å belaste benet noe og gått på 2 krykker i lange perioder (2-3 mnd i strekk)

Har trent hele tiden som jeg har fått beskjed om (i perioder litt mindre pga.smertene) Men kjenner ikke helt den "store" fremgangen etter 2 mnd. Selv med en svært godt annerkjent fysioterapaut som er spessialist på kneskader.

Skrevet

Jeg har slitt med knærne i mange år, og i høst fikk jeg en skikkelig skade. Fikk en vridning i kneet og hadde problemer med å gå på og strekke ut foten i flere dager etterpå. Det viste seg at det var det ytre leddbåndet som nesten var revet av!!

Gikk med en skinne i 6 uker, så nå er jeg på opptrening igjen. Men kan fortsatt ikke vri kneet for da får jeg smerter...

Trodde ikke det var leddbåndet som var årsaken egentlig. de smertene jeg har hatt har kjentes ut som har kommet fra inni kneet, men nå var det nå leddbåndet da...

Ellers så kan årsaker til vondt i kneet være menisk...

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Chondromalacia Patellae grad II var min start diagnose etter skagskaden jeg fikk

På NIMI 2 år senere fant de i tillegg til

Chondromalacia Patellae grad II

L15 Pfa

Du som hadde samme startdiagnose.

Hadde du en direkte skade, eller kom plagene uten noe konkret hendelse ?

Hva var årsaken til at du ble sendt til atroskopi ?

Så di noe på MR eller undersøkelse hos ortoped el. NIMI i forkant at du hadde behov for operasjon ?

Undrer litt siden jeg har samme type start diagnose.

Jeg har hatt så og si konstante smerter i 2 år. Kan annslå at det kun er 10 dager totalt jeg kan si det har vært moderat\ lite smerter men da på dager jeg har tatt det veldig med ro. Har vært så ille at jeg ikke har klart å belaste benet noe og gått på 2 krykker i lange perioder (2-3 mnd i strekk)

Har trent hele tiden som jeg har fått beskjed om (i perioder litt mindre pga.smertene) Men kjenner ikke helt den "store" fremgangen etter 2 mnd. Selv med en svært godt annerkjent fysioterapaut som er spessialist på kneskader.

Hei. Jeg antar det er meg du spør, jeg skrev 16:11?

Nå er dette en god del år tilbake i tid det hele begynte, så jeg husker ikke så helt detaljert.. Men knesmertene begynte i 6.-7. klasse, i -87 -88, spilte da aktivt håndball og fotball og jogget veldig mye i skog og mark med ulendt terreng. I 8.-9. klasse drev jeg aktiv konkurransesvømming, spesielt brystsvømming.

Legen avviste mine plager som såkalte voksesmerter, selv om det var både hovent og smertefullt og ikke kunne gå på det benet, så det tok en del år før jeg endelig ble tatt på alvor og sendt til spesialist. MR fantes vel ikke nord for polarsirkelen den gang da så den var jeg ikke innom, så ortopeden mente ut fra mine beskrivelser og sine egne tester at det var best å bare gå inn og se, dermed ble det artroskopi. Dette fikk jeg da i 1.gym,-92, altså 4-5 år tok det før legen endelig tok affære. Ortopeden fant jo en del rart inni der da. Men bra ble jeg jo ikke så ny artroskopi året etter. Ikke helt bra etter den heller, så da ble jeg sendt til NIMI, altå i -93. I samme slengen ble jeg sendt på nukleærmedisinsk på gamle Riksen, hvor det ble injisert noe radioaktivt stoff i meg og som skulle vise blodgjennomstrømningen i kneet, for han spesialisten på NIMI hadde mistanke om at det var for dårlig. Det var en del redusert, men kunne være pga de 2 foregående operasjonene (arrvev).

Det var nok ikke én spesiell hendelse som medførte denne typen skade jeg har/hadde, det var en liten serie med uheldige kombinasjoer: slitasje over lengre tid i forbindelse med håndball, feile sko vi brukte på den tiden med mye løping på hardt underlag og feile vridninger i kneet under taklingene, i kombinasjon med feil rotasjon i festet under kneskåla og i vekstperioden.

Det var det spesialisten på NIMI fortalte meg og det er nok helt riktig. Også med tanke på at den leddfolden var vridd og lå motsatt side inni kneet, typisk er jeg høyrehendt så det ble jo venstrekneet som fikk den hardeste belastningen når jeg spilte håndball. Så håndballen får skylden for min del :) Spesialisten bare ristet oppgitt på hodet når han hørte om skoene vi brukte på håndballen og han sa det burde nesten vært forbudt med sånne sko og håndballtrening i den verste vekstfasen i livet, spesielt for jenter i det vi visstnok har et litt "mykere" skjelett i den alderen.. I tillegg var jeg visst et av de verste tilfellene av denne typen skade han hadde sett i landet.. Oppmuntrende :lete: Men det hang sammen med at festet i kneskåla var skjev i utgangspunktet.

Så jeg måtte lære en spesiell tapeteknikk, tape kneskåla slik at den ikke belastet festet under og i tillegg holde den på plass, den "hoppet" nemlig når jeg f.eks. gikk i trapper, nedover.. I tillegg brukte jeg en spesiell skinne fra Rehband som også støttet kneskåla, samt eget treningsporgram. Sykling med høyt sete, langrenn på vinteren og svømming (crawl) var stort sett det jeg kunne trene. Men det hjalp ikke nevneverdig, så ultralyd hos fysioterapeut var det som endelig hjalp.

Jeg er 90% bra i dag, merker sjelden noe til det men det er nok fordi jeg ikke trener noe eller løper noe lengre. Men kjenner fortsatt smerte i kneet om jeg sitter feil, altså at kneet er litt vridd.. Da kan også kneskåla skli ut og da må jeg vente med å røre benet til det har sklidd på plass igjen.

Men vet du hva disse funnene L15 Pfa L81 Funksjonel Pes Planus Transvers

L19 Muskelartofi inaktivitet \ Quadricaps betyr for noe?

Du vet at det kan ta opptil 2 år før du merker noen forbedring med det treningsopplegget? At du ikke merker noe etter 2 mndr syns jeg ikke skal ta motet fra deg, sånne typer skader tar laaaang tid, så tålmodighet må du nesten innfinne deg med :) .. Men jeg ville undersøkt ang ultralyd, for er det bruskbiter som er en del av dine plager så hjalp det ihvertfall meg..

Skrevet

Takker så mye for svar.

Den forklaringen jeg fikk fra NIMI med

L15 Pfa

Er at det blidt en signalforstyrrelse i brusken som gjør at den endrer seg, krymper. (en annen ortoped kaldte det brusksykdom)

En kan fysisk se på benet at det er skjeft\ vridd fra kneet ned. Ankelen har fått en "innadvipp". Og under foten har brusken blidt såpass borte at jeg har blidt veldig hulfot. Det er tydeligvis noe som har blidt værre av feibelastning\overbelastning.

(Har aldri hatt skjeft ben \fot \eller under fot fra før)

Hele benet går såpas mye innover at kneskålen sklir sidelengs innover (ut av stilling, men skjeldent helt ut av stilling)

Vanlig rolig gange er av og til nok til at det hovner opp under kneskålen. Kneet går litt ut av stilling, hører gjerne en knekklyd fra inni kneet, etterfulgt av intense smerter. Kjennes nermest ut som når en slår støt i et kne\albuledd med en gang bare kraftigere smerter. (intens smert, svært nummen følelse, prikker og ofte en brennende følelse nedover foten) er gjerne hoven, stiv og svært vondt lenge etterpå (ofte flere dager\uker)

Pga. langvarig konstante og intense smerter over tid har kroppen rett og slett brutt kontakten med en god del av nærver, muskler og sener. Inakriv.

Psykomotorikeren forklarte på an annen måte, at muskler og sener var i koma.

Andre muskler, sener og brusk er også blidt svært irritert og overfølsom over tid. Brusk blir normalt ikke "irritert".

Før jeg fikk akupungtur var det kun et lite feitrinn, liten vipp el. ubalangse som kunne utløse ubeskrivelige smerter. Har heldigvis blidt noe bedre med det (har fått nåler vær uke i 2 mnd. Mest rundt kne, men også i lår og legg)

Venter ennå på resultat fra en ortoped som undersøkte selve foten tidlig i desember ang. hulfoten\ brusk. Det offentlige er utrolig tregt.

Sliter ennå og med leger, en av fysioterapaute med at de tror på at jeg ikke "simulerer" vondt. Eller at smertene kun er psykisk.

He he... har nok muligens god "vilje" men å "simulere" store smerter i 2 år er nok litt vel drøyt for selv for en som mer "vilje" en meg.

(fikk nå kjeft så det holdt, av en annen fysioterapaut for at jeg sto på for hardt og ikke tok nok hensyn\ stoppet treningen\ jobb, når smertene ble for intense. Jobbet bokstavlig talt til jeg stupte.

Både NIMI og den pskomotoriske fysioterapauten var\er veldig klar på at det største "problemet" ikke er psykisk men fysisk.

Er vel ikke så uvanlig at en får psykiske problemer etter en god tid, når en går med konstante intense smerter en ikke får forklaring eller behandling for. Og samtidig må slite med uhorvelig mye annet problem bla.helsesystem og jobb samtidig.

Fikk ikke problem med psyken (panikk angst\ angst)før etter et 1\2 år. Da skyltes den mest ting\person som hadde med å forsøke komme tilbake i jobb å gjøre... men det er en annen historie.

Men både det NIMI og psykonotorisk fysioterapauten sier,(i tillegg til min logikk)

Skulle jeg ikke da bli vesentlig bedre, ja kanskje helt bra det første 1\2 året uten psykiske plager og di periodene psyken ikke har vært noe problem i lange perioder ?

Psyken har gjerne kommet tilbake 1-3 mnd -etter- sammenhengende intense smerteteperiode. Og alldri vært start- årsak til at smertene har kommet.

Synes helsevesnet er altfor snar med å avskrive ting\plager\skader\ sykdommer de ikke klarer finne ut av med en gang som psykisk, innbildt, eller ting en bare må leve med. Uten å gjøre noe grundig undersøkelser !

I motsetning til deg har jeg aldri har vært plaget\ skadet eller hatt vondt på noe som helst måte med bena (eller andre kropsdelene) mine før etter skaden intraff. Alle plagene med kne\ben\fot kom etter ulykkestilfellet.

Vil nok si jeg var over gjennonsnits fysisk sterk til å være jente. Oppvokst på gård og altid vant med svært fysisk tungt arbeid. Kraftig benbygning og en typisk guttejente. Trivdes med og føltes godt å bruke muskler. Men jeg fikk aldri noen plager av å bruke kroppen, ble knapt nok støl etter en dag i vedskogen.

Og kokkeyrket er jo ikke av det minst fysiske arbeid heller. *S* Ingen problem å ta en "giga" varemottak helt alene, føltes bare godt å bruke kroppen.

Det at kroppen min har vært såpass godt vant med tungt fysisk aktivitet håper jeg kan væreen fordel med opptreningen igjen.

Har fått høre at både Chondromalacia Patellae og de andre brusk\ muskel\ sene plagene jeg har fått, også kan komme uten noe konkret\direkte skade.

Krangler med fosikrikgsselskapet om akkurat det pga. at dette er en yrkesskade og mulig erstating for økonomisk tap (koster å bli skadet\ syk)

Siden jeg aldri har hatt noen plager med bena før skaden, mener jeg helt klart at skaden jeg fikk er årsak til de andre plagene i kneet også. De ordnet med en uavhengig spessialist for å gjøre en ny vurdering. Så jeg får nå se.

Viktigst av alt for meg er å komme meg på bena igjen.

Googlet litt i går og fant ut at det kunne ta 1-2 år med riktig trening før en ble helt bra med start diagnosen. Var rimelig god % som ble helt bra.(håper jeg er blant dem, er mer usikker på dette som har med brusk ol. å gjøre)

Men fikk bekreftet at treningsprogrammet, teipingen var riktig. (det var betryggende å hvite)

Så jeg får nok smøre meg med tolmodighet og bygge meg opp sakte men sikkert. Kan ikke annet en å tro og håpe på at jeg er blant den % som blir helt bra igjen over tid.

Skal undersøke med ultralyd om ikke kneet blir noe bedre. Men vil nok la det gå noen mnd til først.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Grr... ikke nok med kneskade tydeligvis. Har vist antakelig flere prolapser i ryggen og som skaper trøbbel også.

Vet jeg har et lite prolaps på v.side (motsatt side av kneskaden). Har fått beskjed om at det ikke skal forstyrre kneskaden tidligere.

Våknet i dag med store stikkende smerter i kneet igjen. Har ikke hatt vondt akkurat -dær- på veldig lenge. Stikkende intense smerter. Helt umulig å bøye kneet. Litt vridning så går kneet helt i stå, gir etter med intense smerter.

Er som et bånd over selve kneskålen, litt mot innsiden av kneet. Stivner jeg litt (sitter rolig) "sprer" det seg på hele innsiden av benet og i overkant (låret) Ser ut til å hjelpe å gå og strekke ut litt både i ryggen og benet.

Da jeg var hos fysioterapauten i dag og hun undersøkte, ble hun nå bare mer og mer sikker på at akkurat disse plagene er det en får ved prolaps.

Prolapsen jeg har fra før kunne vist forstyrre kneet alikevel !!!

Etter nærmere undersøkelser anntydet hun at jeg muligens har en høytliggende prolaps også !

Kom til å tenke på at det faktisk har vært anntydet for 1 1\2 år siden av en annen fysioterapaut. Men legen ville ikke undersøke det noe videre.

Har hatt noe "greier" som kjennes ut som vipper ut av stilling lengre opp i ryggen (helt oppe ved skulderbladene) etter lengre krykkebruk. Etterfulgt av store, stikkende smerter i hele ryggen opp i nakkeparti og ut i armen på samme side (visner i fingrene). Men har bare anntatt at det er spenninger, kanskje en kink.

Skulle ikke forundre meg om jeg også skal ha en til prolaps i ryggen som ikke er oppdaget tidligere. Grrr... synes virkelig det holdt med plager nå.

Håper bare det går å gå "ordnet" på dette også med trening og behandlign.

Er det noen som har erfaring med høytliggende prolaps ?

• 3 år senere...
Skrevet

Jeg er ei jenta på 20 år og har hatt problem med kne i 1 og halv år og det ble ikke bedre. Har vært innom hos legen i 2011 og de sier at det var betennelse og jeg fikk medisin i 3 uker. De sa at hvis det ikke ble bedre så blir jeg videre undersøkt, etter 3 uker var det borte.. Men nå i 2012 kommer det dessverre tilbake og ble ikke bedre.. Hva kan det være årsaken til? Bør jeg blir undersøkt av spesiale eller vanlige lege?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...