Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å svømme. Svømmer 3-4 ganger i uken, ca en halvtime med høy intensitet ink en liten pause. Svømmer kun bryst. Liker det veldig godt :) Men hvilke resultater kan jeg vente meg, sånn kroppslig/utseendemessig? Hvor blir jeg større? Hvor blir jeg mindre? Noen andre som driver med svømming som har erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har begynt å svømme. Svømmer 3-4 ganger i uken, ca en halvtime med høy intensitet ink en liten pause. Svømmer kun bryst. Liker det veldig godt :) Men hvilke resultater kan jeg vente meg, sånn kroppslig/utseendemessig? Hvor blir jeg større? Hvor blir jeg mindre? Noen andre som driver med svømming som har erfaringer?

Du vil oppleve at formen blir bedre og bedre og om du etterhvert også klarer å presser deg selv m.t.p. tempo og lengder vil du selv se hvor bra trening det er. Kondisjonen din vil bli topp, musklene vil jobbe godt og det er en from for trening der belastning og skader nesten er lik null. Alt i alt = kjempebra treningsform, fortsett med dette. Kan godt ha en dag eller to med ren styrketrening i tillegg for å gjøre det perfekt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...