Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2003 #1 Del Skrevet 26. juni 2003 Er så lei nå :cry: Huden min ser ikke ut.......forstår ikke hva det er.Har aldri hatt problemer med kviser før,men de siste månedene har de blomstret.Huden min er ikke fet,og jeg renser den ofte uten hjelp.Dermalogica funker heller ikke..... Tror jeg må ta meg en tur til lege og kanskje få antibiotika eller noe.....jeg har gitt opp dyre kremer.På haka har jeg harde byller under huden som klør og ansiktet mitt er ofte rødflammet.Sensitiv hud med masse kviser! Noen som har råd og hva som kan ha gitt meg slik hud?Kan det være allergi mot f.eks melk?Da hadde jeg vel kanskje merket det på magen og....blir gal av dette!!Håper noen kan komme med råd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 26. juni 2003 #2 Del Skrevet 26. juni 2003 Har ingen råd å gi deg annet enn å gå til legen. Siden du nevner allergi for melk, så kan du jo kutte det ut en periode for å se om det blir bedre. Men det enkleste er vel å gå til legen og så kan h*n ta prøver av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå