Gjest Svigermor Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Jeg hadde besøk av alle sønnene mine i helga, pluss samboerne og kjærestene. Hun som har vært der lengst, i fem år er alltid blid, hyggelig og VELDIG imøtekommen og åpen. Passer bra til sønnen min, som er rocka. Den andre er det man kan kalle bimbo (hehe), men kjempe søt og hyggelig jente, klok og oppegående. Begge disse to jentene har blitt veldig glade i hverandre, og. Men dessverre møtte jeg den yngste sønnen min sin kjæreste for første gang, og er litt redd for å være dømmende på forhånd. Man kan jo ta feil av førsteinntrykk. Men hun virket uhøflig, høylytt, selvgod og negativ. Det var som om hun ikke snakket, med mindre det ble nevnt noe negativt. Ble litt bekymret, men er jo kjempe dumt å dømme slik på forhånd om det er en jeg må forholde meg til, selvom det ikke er opp til meg hvem sønnen min vil ha. (Så med andre ord, jeg vil ikke gjøre noe stort ut av det) Men det satt i gang tankegangen min litt. Liker du kjærestene til barna dine?
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Hm. Mine barn er ikke så gamle enda, at de har kjærester.. i alle fall ikke offisielle som kommer på besøk! Men jeg tenker en del på det. Fordi min egen svigermor ønsker meg død. Lang historie, jeg og mannen har et sterkt og godt ekteskap. Men dama hater meg så mye at hun ikke engang har kontakt med sønnen mer. Jeg håper at jeg skal greie å smile pent og ta det som er av kameler når den tid kommer. Både med og uten hår!
ToveM Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Bare eldstemann som har kjæreste her i huset (eller han bor jo ikke her lengre da) De har vært sammen siden hun var 15 og han 18, Nå er de samboere på 19 og 22. Hun er en hærlig jente, og jeg kan godt se for meg at det blir de to. Det holdt i alle fall det året han var i militæret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå