Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor lang leveringstid det er på everyday mineral?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et sted mellom 7 og 14 dager, det har det i alle fall tatt de gangene jeg har bestilt.

Skrevet
Et sted mellom 7 og 14 dager, det har det i alle fall tatt de gangene jeg har bestilt.

Såpass ja :( Jeg har gått å ventet i spenning i 7 dager, så da får jeg bare vente litt til da :) Takk for svaret :)

Skrevet

Har sett flere som har klaget på leveringstiden i det siste, på det meste har det tatt 20 dager :tristbla: Men standard er 7-14 dager som personen over skriver.

Skrevet

Jeg bestile 22 Desember og har fortsatt ikke fått det!! Har sendt mail til de i dag.. :rope:

Skrevet
Jeg bestile 22 Desember og har fortsatt ikke fått det!! Har sendt mail til de i dag.. :rope:

aldri fått mine varer derifra. eleeendig service. betalt for alt også og vertfall sendt over ti mailer til dem om det og de har forsatt ikke svart. har betalt for varene også:(

Gjest Løve66
Skrevet

Har bestilt prøver derfra et par ganger og begge ganger kom varene etter 7-8 dager - senest forrige uke.

Skrevet

Hvordan og hvor mye betaler man for prøvepakke?

Har hørt cirka 30kr... Men det er for godt til å være sant eller?

Kan man bestille prøvepakke igjen og igjen til man finner "sine" farger?

Gjest Løve66
Skrevet (endret)
Hvordan og hvor mye betaler man for prøvepakke?

Har hørt cirka 30kr... Men det er for godt til å være sant eller?

Kan man bestille prøvepakke igjen og igjen til man finner "sine" farger?

Selve prøvene er gratis og du kan bestille prøvepakker flere ganger - man betaler kun for portoen som varierer litt i f.t. dollarkursen, men ca. 30,- kr. nå ja. Les mer om bestilling av prøver og Everyday her.

Endret av Løve66
Skrevet
Selve prøvene er gratis og du kan bestille prøvepakker flere ganger - man betaler kun for portoen som varierer litt i f.t. dollarkursen, men ca. 30,- kr. nå ja.

Kommer den i posten med faktura, eller betales det hos posten når man henter den der?

Gjest Løve66
Skrevet
Kommer den i posten med faktura, eller betales det hos posten når man henter den der?

Jeg betaler enten med kredittkort eller paypal når jeg bestiller. Mao; det er ferdig betalt når varene kommer i postkassen hjemme.

Gjest StockDama
Skrevet
aldri fått mine varer derifra. eleeendig service. betalt for alt også og vertfall sendt over ti mailer til dem om det og de har forsatt ikke svart. har betalt for varene også:(

Utrulig kjedelig situasjon =/

Har du sjekket om det står at varene er sendt på brukerprofilen din?

Har heldigvis bare fått god service så langt..

Skrevet

Jeg har handlet fra EM i ett par år, aldri opplevd at varene ikke har kommet.

Og leveringstid, rundt 2 uker.

• 2 år senere...
Skrevet

Jeg bestilte rundt jul, og da tok det omtrent èn hel måned før det kom! Men skjønner det kanskje litt, på grunn av "de travle juletider".

Veldig fornøyd med produktene! :rodmer:

• 1 år senere...
Skrevet

Bestilte 20. oktober, og fortsatt ingen tegn til varene.. Bør jeg bli litt bekymret, eller er det helt normalt ? :vetikke:

Skrevet

Jeg bestilte i starten av oktober, da tok det litt over to uker. Jeg venter også en pakke fra de nå, den ble sendt 22.okt og jeg har enda ikke fått den. Så du er i det minste ikke den eneste som ikke har fått pakke. Syns de er innmari treige!

Anonym poster: 105a92c1ccfa966d203492e7e50a44c5

Skrevet

Jeg pleier å få pakkene etter 20-30 dager, men har venta over 3 mnd én gang (da hadde den vært jorda rundt, etter diverse stempler å dømme). Sist gang jeg bestilte tok jeg kontakt da jeg ikke hadde fått pakken etter ca. 30 dager, da sa de at de anså pakken som tapt i postgangen og jeg fikk refundert beløpet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...