Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kommet over et organisk veganermerke som heter LUSH. Er veldig nysgjerrig siden det blir skrytt opp i skyene på youtube og makeupalley.

Har veldig lyst til å bestille shampoo, rensebar, fuktighetskrem og dusjsåpe, men det var så dyr frakt på lush.com.

Noen som vet om en billigere nettside som selger LUSH?

Har allerede sjekket ebay, men der var det ikke stort. Vet at det kan være vanskelige produkter å selge på nett, da de ikke har så lang holdbarhet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tusen takk for svar:

Ja, det er den hjemmesiden man kommer inn på gjennom lush.com, men frakten er så dyr (115 kr er det vel).

Lurer derfor på om det finnes andre steder:)

Endret av Rexina
Skrevet

Lushnorge står det at frakten kommer på 115 kr uansett størrelse og vekt... Syns kanskje ikke at det var så billig heller...

Kunne tenkt meg å sjekka ut flere ting der.

Skrevet

De har jo butikker rundtom, har lenge hatt en bra en i Bergen, men vet ikke om den er der lengre da.

Skrevet

Har testet og skrevet omtale av flere av produktene deres og de er gode, men frakten på 115,- er perverst :D

Vet ikke om andre nettbutikker som selger merket, men du kan jo alltids vente til det dukker opp butikker rundt om i Norge.

Skrevet

Men hvor sendes disse produktene fra da? Hvis de sendes fra for eks. Bergen, er det jo helt drøyt at de kan ta 115 kr i frakt!

Sendes de fra Canada (mener jeg leste et sted at det var et kanadisk merke), så kommer vel toll i tillegg?

Skrevet (endret)

^

De sendes fra Norge da Lush skal åpne butikk(er) i Norge i løpet av vinteren/våren. Mener å ha lest et sted at man kan hente varene selv fra lageret og slippe frakten - om man bor i Tr.heim (?)

Endret av Mischa
Skrevet

Det er billigst å bestille fra lush.co.uk. Det er jo uansett der den norske nettbutikken får varene sine fra, siden de ikke lager noe selv.

Er selv fornøyd med massasjebarene, karma-shampoo baren (har bare prøvd den av de to jeg har).

Dusjbombene og jungle-balsam baren fungerer ikke så bra. Men begge deler lukter kjempegodt!

Om de skal åpne butikk i norge, hadde det vert kjempefint.

Skrevet

Jeg har prøvd noen ting fra LUSH og jeg er veldig fornøyd (kjøpte da jeg var i Roma i sommer). Skal bestille noe snart tror jeg. Håper det åpner en butikk nær meg så jeg slipper frakten.

Skrevet (endret)

Jeg trodde de fantes overalt i Norge jeg, har handlet litt fra butikken i Bergen flere ganger i lengre tid.

Nå har jeg bestilt litt shampo til meg og mannen og barberkrem til mannen. Jeg syns ikke frakten på 115,- er så hårreisende. Hvis dere tenker på hva portotakstene er i Norge i dag...

Tom. 550gram koster vel 60,- og neste grense for brevpost er 120 for 1kg? Og ca. 120,- for den minste Norgespakken.

Jeg syns sånns ett de fleste nettutikker i Norge har hårreisende portotakster, men det kommer jo av de takstene som er her. Det er jo helt latterlig at det er billigere å få pakker fra USA og UK enn innenlands :klaske:

Endret av Strix
Skrevet

Det er sant, Strix:)

Wow, var mye billigere på den britiske hjemmesiden. Gorgeous-kremen koster 365 kr (mot 635 kr i den norske nettbutikken), men siden det overskrider 200 kr grensen, blir vel det endel toll ol. på pakken vil jeg tro.. Eller er nettbutikken "grei" på dette, og skriver lavere verdi?:)

Skrevet
Om de skal åpne butikk i norge, hadde det vert kjempefint.

Første butikken kommer i Trondheim, deretter i Oslo. Begge i 2009 :)

Gjest Raptuza
Skrevet

Sjekk ebay.co.uk. Der har dei Lush produkt som det går an å by på og kanskje få til ein rimelegare penge. Samt billegare frakt frå ebay i UK enn USA:

Skrevet
Sjekk ebay.co.uk. Der har dei Lush produkt som det går an å by på og kanskje få til ein rimelegare penge. Samt billegare frakt frå ebay i UK enn USA:

Takk for tipset:)

Synd det var så få som sender til Norge, men.

Gjest Raptuza
Skrevet

Du kan spør selgjaren om dei kan senda til Norge og by etterpå.

Skrevet
Du kan spør selgjaren om dei kan senda til Norge og by etterpå.

Hm, trudde ikke det var mulig. Eller at det var noe poeng i å spørre om det siden selgerne velger f.eks. bare å sende innlands.

Gjest Raptuza
Skrevet

Har fått lov å kjøpe produkt på ebay som egentlig berre skulle selgas innomlands. Spørs kor sugen selgaren er på et salg. Ikkje lang frakt frå England til Norge i høve til andre land i Europa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...