Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Kjæresten min har på et eller annet merkelig vis greid å sjonglere to forhold samtidig, han. Vi har vært sammen i noen måneder, jeg har aldri vært så lykkelig før og jeg har aldri vært i tvil om at han elsker meg. Så finner jeg meldinger fra henne på en annen telefon, sånne som bare kjærester skriver til hverandre, fra noen mnd tilbake i tid og frem til nyere dato. Alt fra kjærlighetserklæringer til "kan du kjøpe med brød" og "mamma og pappa kommer i helgen og ville ha oss med ut og spise lørdag kveld, kan du spørre deg fri fra jobb da?". Jeg ble rasende, han ba på sine knær i noen timer men så dro han faktisk til henne istedet, og der har han vært siden. Jeg har hatt et helvete den siste tiden, har sett for meg hvordan han har samkjørt dette sånn at ingen av oss skulle få mistanke. Jeg har til og med prøvd å sjekke datoer opp mot hverandre, men jeg tenker for uklart til å få noe til å stemme. Han gir meg aldri en forklaring som føles 100% ærlig. Hvordan han hadde tenkt å gjøre det og hvor lenge han hadde tenkt å ha to forhold vil han ikke svare på. Han sier hun vet alt, men det tviler jeg på. Han sier også at hun har tilgitt han fordi de elsker hverandre. Hvem tilgir vel så raskt? Han er nedlatende og sier at jeg må bare ikke våge å prøve å ødelegge mellom dem. Det mest akutte raseriet har lagt seg og nå er jeg innstilt på å komme meg videre, men for at dette skal kunne skje må dette opp i lyset. Nå har jeg derfor bestemt meg for å kreve en skikkelig prat med alle tre til stede, sånn at han ikke har mulighet til å spille spillene sine lenger og må stå til rette for det han har gjort, ikke bare gjemme seg bak all mulige slags unnskyldninger og bortforklaringer. Jeg synes ikke det er en sak mellom "meg og han" eller "han og henne". Han har bedratt oss begge to og må han ikke stå til rette for oss begge to samtidig kommer han bare til å spille oss mot hverandre. Jeg har mye større respekt for rundbrennere og playere som er single, og det skal jeg fortelle han. Det spørs om han tør å sette på den klysete minen når hun også er til stede. Feige jævelen som må helgardere seg for å kunne ha alle muligheter åpne, uten tanke på at han kan ødelegge menneskeliv. Måtte bare få det ut.
Gjest Flode Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 For en dritt!!! Ønsker deg lykke til!!!!
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 wooow... du må fortelle hvordan det har gått
Jade Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Elske etter noen måneder? Uansett; for en dust! Vær glad du er kvitt han før du fikk enda mer følelser for han (eller den du trodde han var)! Hvor lenge hadde han vært sammen med hun andre da?
MonicaR Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Herregud... Tror jeg hadde blitt både sjokka, såret og skikkelig forbannet... Kom deg videre i en fei og ikke ofre energi på den dusten!!
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 Og ts har tydeligvis tenkt å fortsette å være sammen med fyren etter et såkalt oppvaskmøte. Hvor dum går det an å bli?
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 Og ts har tydeligvis tenkt å fortsette å være sammen med fyren etter et såkalt oppvaskmøte. Hvor dum går det an å bli? Vel, slik oppfattet ikke jeg det. Jeg oppfattet det slik at hun ønsker å ha en samtale med den andre kvinnen slik at også hun får skikkelig innsyn i hva som har skjedd. TS vet jo egentlig ikke at den andre kvinnen vet om henne. Kjæresten sier at hun har tilgitt, men kan TS egentlig være sikker på at hun vet om utroskapen i det hele tatt? Når kjæresten sier at "hun kan prøve seg med å ødelegge noe for dem" så kan dette jo tyde på at TS faktisk har informasjon som kunne være i stand til å ødelegge noe. Den andre kjæresten bør få mulighet til å vite at kjæresten hennes har drevet med dobbeltspill.
Jade Skrevet 19. januar 2009 #8 Skrevet 19. januar 2009 Men han har jo tydeligvis ikke tenkt å dumpe hun andre. Hvis ikke han blir dumpet først, da. Nei, hvis TS skal fortsette forholdet, så kan hun jo bare ha det så godt. Men Gjest over her må jo ha misforstått..?
Ethereal Skrevet 19. januar 2009 #9 Skrevet 19. januar 2009 Syns det er bra at du krever å få ordnet opp i dette her! Kanskje redder hu også den andre jenta fra denne idioten...
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 19. januar 2009 #10 Skrevet 19. januar 2009 Elske etter noen måneder? Uansett; for en dust! Vær glad du er kvitt han før du fikk enda mer følelser for han (eller den du trodde han var)! Hvor lenge hadde han vært sammen med hun andre da? Kall det elske eller kall det sterk forelskelse, jeg var ikke i tvil om at jeg var den eneste og beste for han. Han vil ikke si det. Om det er lengre eller kortere enn meg, er det relevant? Han kommer uansett til å skylde på at han ikke visste hva han ville, som om han er en uskyldig stakkar som bare har gjort en liten feil.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 19. januar 2009 #11 Skrevet 19. januar 2009 Og ts har tydeligvis tenkt å fortsette å være sammen med fyren etter et såkalt oppvaskmøte. Hvor dum går det an å bli? Hvor mye dummere er ikke du som automatisk går ut fra at andre er så dumme? Jeg er mer bekymret for hva kjæreste nr 2 kommer til å gjøre. Det kommer til å bli enda mer jævlig for meg om hun tilgir han. Da har han ikke mistet noe, da, det hadde liksom ingen konsekvens for han å ødelegge livet mitt.
CeeCee Skrevet 19. januar 2009 #12 Skrevet 19. januar 2009 Han har jo ikke ødelagt livet ditt! Han har jo gjort det bedre i.o.m. at du har blitt kvitt drittsekken... og m.t.p. kjæreste nr. to: Om hun tilgir ham kan hun bare ha det så godt... Bare vær glad DU er kvitt ham!
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 19. januar 2009 #13 Skrevet 19. januar 2009 Han har jo ikke ødelagt livet ditt! Han har jo gjort det bedre i.o.m. at du har blitt kvitt drittsekken... og m.t.p. kjæreste nr. to: Om hun tilgir ham kan hun bare ha det så godt... Bare vær glad DU er kvitt ham! Jeg prøver å tenke sånn, men det er så vanskelig. Jeg kommer til å bli enda mer knust hvis hun tilgir han og det ender opp med at han viser seg å være en veldig bra mann som bare gjorde en feil. Tanken på at han kunne ha vært min bare jeg hadde handlet annerledes er vanskelig. Jeg har nemlig aldri hatt det så bra før som sammen med han.. Om hun tilgir så kommer han enten til å holde seg på matta lenge og vise hvor bra han er helt til han sklir ut på et eller annet vis, eller..kanskje han våkner opp og innser at sånn går det ikke an å holde på. At han elsket bare henne hele tiden og at jeg ikke betydde noe..
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #14 Skrevet 19. januar 2009 Drit nå i hvordan det kommer til å gå for ham, du vil uansett bare se den lykkelige siden. Vær heller glad for at du fant ut dette nå, og kom deg videre med livet ditt. Om hun velger å fortsette å være sammen med ham, så vil han forsette å være utro mot henne. Vær glad du kom deg vekk fra ham du
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 19. januar 2009 #15 Skrevet 19. januar 2009 Drit nå i hvordan det kommer til å gå for ham, du vil uansett bare se den lykkelige siden. Vær heller glad for at du fant ut dette nå, og kom deg videre med livet ditt. Om hun velger å fortsette å være sammen med ham, så vil han forsette å være utro mot henne. Vær glad du kom deg vekk fra ham du Jeg prøver å trøste meg med det, men så ser jeg så mange innlegg her inne f.eks. som handler om hvor bra de har fått det sammen etter svik og utroskap. Jeg har hardt for å stole på menn etter tidligere svik, og det visste han.. likevel gjør han dette, og han sitter jo trygt i det når han har 2, kan jo alltid tilpasse historien sånn at hun kan føle seg spesiell, som han prøvde å gjøre til meg når han lå på kne. Jeg får ikke til å bare drite i han og være glad for det! Er det noen som skjønner meg?
Gjest *smak* Skrevet 19. januar 2009 #16 Skrevet 19. januar 2009 Kan ikke skjønne at du bryr deg om han etter den oppførselen han har vist. Han er en drittsekk som ikke er noe å samle på! For min del hadde følelsene død ut med en gang om jeg hadde blitt behandla så dårlig. Gå ut å treff nye menn, det finnes mange kjekke menn der ute som venter på å bli kjent med deg. Det vet jeg for jeg har en snill mann selv..
lulle Skrevet 19. januar 2009 #17 Skrevet 19. januar 2009 Jeg prøver å trøste meg med det, men så ser jeg så mange innlegg her inne f.eks. som handler om hvor bra de har fått det sammen etter svik og utroskap. Jeg har hardt for å stole på menn etter tidligere svik, og det visste han.. likevel gjør han dette, og han sitter jo trygt i det når han har 2, kan jo alltid tilpasse historien sånn at hun kan føle seg spesiell, som han prøvde å gjøre til meg når han lå på kne. Jeg får ikke til å bare drite i han og være glad for det! Er det noen som skjønner meg? Du må bare tenke at han er er en mann som ikke hadde noen skrupler med å ha to på en gang. Tror du virkelig han er en person som kommer til å være trofast med en og samme partner gjennom livet? Jeg tror du har spart deg selv for mange skuffelser med å oppdage ham nå. Om hun andre tilgir, hva så? Det verdrører ikke ditt liv. Du skal videre, finne deg en mann som bare vil ha deg!!
Jade Skrevet 19. januar 2009 #18 Skrevet 19. januar 2009 (endret) Han gir meg aldri en forklaring som føles 100% ærlig. Hvordan han hadde tenkt å gjøre det og hvor lenge han hadde tenkt å ha to forhold vil han ikke svare på. Han sier hun vet alt, men det tviler jeg på. Han sier også at hun har tilgitt han fordi de elsker hverandre. Hvem tilgir vel så raskt? Han er nedlatende og sier at jeg må bare ikke våge å prøve å ødelegge mellom dem. Han forteller deg at han elsker hun andre? Han er nedlatende og sier at du ikke får ødelegge mellom deg? Jeg ser ikke dette for meg som et svik og en utroskap som du og han kan komme over. Jeg ser ikke for meg at han har tenkt å droppe henne og fortsette med kun deg og han. Hadde han ikke da grenet og sagt at han skulle droppe henne med det samme? Istedet for å si at du ikke må våge å ødelegge mellom dem? Hvis jeg var deg, så ville jeg aldri i livet håpet at det skulle ende opp med dere to, som elsket hverandre og skulle jobbe for å komme over dette. Han har jo tydeligvis ikke planer om å forlate hun andre. Utifra det du skriver, altså. Endret 19. januar 2009 av Jade
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 19. januar 2009 #19 Skrevet 19. januar 2009 Det vet jeg for jeg har en snill mann selv.. Det trodde jeg også jeg hadde! Følelsene er borte en stund, men så kommer de tilbake igjen. Særlig når jeg tenker "kanskje han egentlig er en kjempefin gutt som har rotet det til", da er det nesten så jeg knekker sammen.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 19. januar 2009 #20 Skrevet 19. januar 2009 Du må bare tenke at han er er en mann som ikke hadde noen skrupler med å ha to på en gang. Tror du virkelig han er en person som kommer til å være trofast med en og samme partner gjennom livet? Jeg tror du har spart deg selv for mange skuffelser med å oppdage ham nå. Om hun andre tilgir, hva så? Det verdrører ikke ditt liv. Du skal videre, finne deg en mann som bare vil ha deg!! Jeg prøver å tenke sånn! Hva om de har vært sammen lenge, og at dette er første gang han gjør noe lignende? Som så mange poengterer: "alle kan gjøre feil".... Skjønner du hva jeg mener?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå