Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Hva betyr det at man velger å sex igjen med en person etter ONS? Er man da interessert i mer enn sex? Eller er det sånn at menn ikke klarer å si nei til sex hvis anledningen byr seg selv om han ikke er interessert i noe mer? Eller kan dere være sinnsykt tent på en jente uten å ville noe mer med henne?
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Hva betyr det at man velger å sex igjen med en person etter ONS? Er man da interessert i mer enn sex? Eller er det sånn at menn ikke klarer å si nei til sex hvis anledningen byr seg selv om han ikke er interessert i noe mer? Eller kan dere være sinnsykt tent på en jente uten å ville noe mer med henne?
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Det betyr sex uten forpliktelser, altså ingenting annet.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Det betyr sex uten forpliktelser, altså ingenting annet. man kan altså være totalt likegyldig til en person og samtidig syntes sex med den personen er fantastisk? Betyr virkelig sex så lite?
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Ja, mange gutter kan det. De er skrudd sammen litt annerledes enn oss jenter.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 Ja, mange gutter kan det. De er skrudd sammen litt annerledes enn oss jenter. Fryktelig kjønnsdiskriminerende uttalelse. På kvinners vegne. Som om kvinner ikke har fysiske behov... Én av livets mange vedtatte "sannheter". Dvs. myter.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 Fryktelig kjønnsdiskriminerende uttalelse. På kvinners vegne. Som om kvinner ikke har fysiske behov... Én av livets mange vedtatte "sannheter". Dvs. myter. Enig. Kjønn blir brukt som forklaring på det meste her på forumet, det er vanvittig avleggs og diskriminerende og i de aller fleste tilfeller helt på jordet. Både menn og kvinner kan ha sex uten forpliktelser. Det betyr ikke akkurat at man er totalt likegyldig til personen, men at man skiller mellom tenning og forelskelse, mellom sex og kjærlighet. Jeg synes sex kan være helt fantastisk selv om jeg ikke vil gifte meg og få barn med personen jeg har det med. Har hatt temmelig hete forhold til folk som jeg aldri i livet kunne blitt sammen med. Sånn er i hvert fall jeg skrudd sammen. Og jeg er kvinne.
Gjest jente33 Skrevet 19. januar 2009 #9 Skrevet 19. januar 2009 jeg hørte en gutt uttale seg om forskjellen mellom lyst og det å ville noe mer. Hvis man etter ONS ikke har lyst på den personen igjen handlet det bare om lyst, men vil man ha mer så er man jo interesser? Men, det er vel kanskje ikke alltid så enkelt?
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 19. januar 2009 #10 Skrevet 19. januar 2009 Enig. Kjønn blir brukt som forklaring på det meste her på forumet, det er vanvittig avleggs og diskriminerende og i de aller fleste tilfeller helt på jordet. Både menn og kvinner kan ha sex uten forpliktelser. Det betyr ikke akkurat at man er totalt likegyldig til personen, men at man skiller mellom tenning og forelskelse, mellom sex og kjærlighet. Jeg synes sex kan være helt fantastisk selv om jeg ikke vil gifte meg og få barn med personen jeg har det med. Har hatt temmelig hete forhold til folk som jeg aldri i livet kunne blitt sammen med. Sånn er i hvert fall jeg skrudd sammen. Og jeg er kvinne. Jeg er kvinne og jeg må si ikke kunne tenkt meg sex gang på gang med en gutt jeg ikke følte noe spesielt for. Mye av spenningen ligger jo i tiltrekningen med den gutten, at han er spesiell og at jeg har lyst på noe mer enn bare sex med han.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #11 Skrevet 19. januar 2009 Jeg er kvinne og jeg må si ikke kunne tenkt meg sex gang på gang med en gutt jeg ikke følte noe spesielt for. Mye av spenningen ligger jo i tiltrekningen med den gutten, at han er spesiell og at jeg har lyst på noe mer enn bare sex med han. Ja, jeg svarte ikke på vegne av hele kvinnekjønnet. Du og trådstarter har et annet syn på sex enn meg, og det er helt vanlig. Jeg mener bare at det ikke kan forklares med kjønn. For meg kan spenning ligge i at jeg bare føler meg fysisk tiltrukket av han, at vi har en sterk seksuell kjemi. Ofte liker jeg jo andre kvaliteter ved ham og selvsagt, men det skal en del til før jeg blir sammen med en person. Synes den O Store Kjærligheten er svært vanskelig å finne og kommer ikke ofte i livet, men mennesker jeg trives i selskap med og liker å ha sex med er det flere av.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #12 Skrevet 19. januar 2009 Hvis jeg ikke "virkelig liker" ( dvs, har ett ønske om å bli bedre kjent med på alle plan ) så kan jeg kanskje ha han for en natt. Liker jeg ham så venter jeg, gir tlf nr og ser om han følger opp.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 19. januar 2009 #13 Skrevet 19. januar 2009 Ja, jeg svarte ikke på vegne av hele kvinnekjønnet. Du og trådstarter har et annet syn på sex enn meg, og det er helt vanlig. Jeg mener bare at det ikke kan forklares med kjønn. For meg kan spenning ligge i at jeg bare føler meg fysisk tiltrukket av han, at vi har en sterk seksuell kjemi. Ofte liker jeg jo andre kvaliteter ved ham og selvsagt, men det skal en del til før jeg blir sammen med en person. Synes den O Store Kjærligheten er svært vanskelig å finne og kommer ikke ofte i livet, men mennesker jeg trives i selskap med og liker å ha sex med er det flere av. ok, jeg skjønner jo at man kan ha faste sexpartnere uten forpliktelser hvis begge er enige om det, men jeg snakker om den fasen hvor man ikke har snakket om hva dette betyr, hva betyr det da at man velger å ha sex gang på gang? Vil en gutt trekke seg fort unna hvis han merker at han ikke er interessert eller holde det gående for sexens skyld til samtalen kommer opp. Er gutter kyniske på den måten?
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #14 Skrevet 19. januar 2009 ok, jeg skjønner jo at man kan ha faste sexpartnere uten forpliktelser hvis begge er enige om det, men jeg snakker om den fasen hvor man ikke har snakket om hva dette betyr, hva betyr det da at man velger å ha sex gang på gang? Vil en gutt trekke seg fort unna hvis han merker at han ikke er interessert eller holde det gående for sexens skyld til samtalen kommer opp. Er gutter kyniske på den måten? Jeg mener man bør gjøre det klinkende klart tidlig om man bare er interessert i sex, men kan godt se for meg at en fyr (eller dame) kan holde det gående for sexens skyld til samtalen kommer opp. Om hverken du eller han har vist interesse for noe annet enn å ha sex, så kan det være han tar det for gitt at det er dealen. Såvidt jeg forstår er spørsmålet ditt om en fyr er interessert i noe mer fordi han har sex med deg mer enn en gang. Svaret er altså at han nok ikke nødvendigvis er det, det kan begrense seg til at han bare liker sex med deg. Men om han tar initiativ til å møtes flere ganger etter ONS, så kan det jo selvsagt bety at han er interessert i noe mer og. Slikt finner du fort ut av ved å spørre.
Gjest Gutt_innom Skrevet 19. januar 2009 #15 Skrevet 19. januar 2009 Eller er det sånn at menn ikke klarer å si nei til sex hvis anledningen byr seg selv om han ikke er interessert i noe mer? Hvorfor skulle vi være så mye mer slave av lystene våre enn jenter? Kan se på pene damer og kjenne en lyst, men sex med en fremmed bare for sexens del er ikke aktuelt.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #16 Skrevet 19. januar 2009 Hvorfor skulle vi være så mye mer slave av lystene våre enn jenter? Kan se på pene damer og kjenne en lyst, men sex med en fremmed bare for sexens del er ikke aktuelt. er så gla det finnes slike menn
Gjest Gjest_jente29_* Skrevet 19. januar 2009 #17 Skrevet 19. januar 2009 Hvorfor skulle vi være så mye mer slave av lystene våre enn jenter? Kan se på pene damer og kjenne en lyst, men sex med en fremmed bare for sexens del er ikke aktuelt. Men hvis det ikke var en fremmed, men en jente du har hatt sex med før, men som du vet du ikke er interessert i noe mer med, ville du da hatt sex hvis hun var keen eller ville du takket nei?
Gjest Gutt_innom Skrevet 20. januar 2009 #18 Skrevet 20. januar 2009 Det vil vel bli det som ofte kalles en knullekompis... Har aldri hatt det og det tiltaler meg ikke noe særlig. Tror at i sånne forhold vil den ene av partene før eller senere få sterkere følelser for den andre og så vil det bli vanskelig. Så mye bedre med en jeg kan tillate deg å bli ordentlig glad i og som kan bli glad i meg! Men i en tenkt situasjon da jeg absolutt ikke ønsket et forhold, ville jeg nok foretrukket det fremfor en serie med one night stands.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå