Gjest Reiseklar Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Hei! Jeg og kjæresten skal ta en liten ferie i februar. Vi leter etter et varmt strøk, strand og masse avslapning, men ikke så langt unna. Gran Canaria og Lanzarote har vi vært, hvor kan dere anbefale?
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Hei! Jeg og kjæresten skal ta en liten ferie i februar. Vi leter etter et varmt strøk, strand og masse avslapning, men ikke så langt unna. Gran Canaria og Lanzarote har vi vært, hvor kan dere anbefale? Har egentlig lyst til å anbefale Sorrento ved kysten av Napoli, men er litt usikker på temperaturen der i februar. Det er ganske langt sør i Italia, og da jeg var der i midten av oktober, var det absolutt shortsvær. Men februar... Sjekk dette, i tilfellet... Kreta er en klassiker stort sett hele året, ditto for Sicilia.
Gjest Charming Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Hva med Tenerife, eller Egypt? Går jo mange direkteruter til Egypt og ikke så dyrt å reise dit i februar. Bare bemerk at det er visse steder det er varmere enn andre (f.eks Luxor).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå