Gjest *Mim* Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Lurer litt på å abonnere på Morgenbladet. Er det bra?
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Det er eneste avis vi abonnerer på, og vi er godt fornøyde. Grundige artikler om samfunn, økonomi, politikk og kultur (de er kanskje spesielt gode på bøker, selv om jeg ikke er så menings-fan av hovedanmelderen - som jeg forøvrig har gått på skole med ), og noen interessante debatter. Synes de har blitt mer kommersielt fokusert på musikk, men. Deilig med en avis som varer hele uka om man skal lese alt
Fakse Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Jeg har abbonert i noen år nå, og blir bare mer og mer fornøyd. Liker artikler som får meg til å tenke
Gjest Abonnent Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Jeg har også abonnert i et par-tre år, og kommer til å fortsette med det. Jeg har forsøkt andre tidskrift og aviser samtidig, men det er kun Morgenbladet jeg fortsetter med. Veldig fornøyd!
Gjest *Mim* Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Da er det notert. Tror nok jeg prøver et abonnement.
Gjest Deception Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 Du kommer ikke til å angre. Jeg har det liggende på kjøkkenet, og leser det virkelig fra perm til perm, og det er det ingenting annet som får æren av her i huset. Jeg liker godt at det er kritisk og analytisk dybde framfor sensasjonsoverskrifter.
FangeLiv Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 Du kommer ikke til å angre. Jeg har det liggende på kjøkkenet, og leser det virkelig fra perm til perm, og det er det ingenting annet som får æren av her i huset. Jeg liker godt at det er kritisk og analytisk dybde framfor sensasjonsoverskrifter. Som om jeg skulle sagt det selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå