Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en 21 år gammel jente som leier en leilighet med min samboer, jeg har nettopp begynt i full jobb og han er student.

Det jeg lurer på er hva slags forsikring er ideelt for oss? Noen som har noen erfaringer? Har nå bodd ett år uten forsikring, men det er jo bedre å være fære var enn etter snar :).

Har sjekket ut IF startpakke, inkl. innbo, reise, uføre og et til tror jeg.

Noen som har erfaringer med IF startpakke?

Kom gjerne med innspill og forslag ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Jeg er en 21 år gammel jente som leier en leilighet med min samboer, jeg har nettopp begynt i full jobb og han er student.

Det jeg lurer på er hva slags forsikring er ideelt for oss? Noen som har noen erfaringer? Har nå bodd ett år uten forsikring, men det er jo bedre å være fære var enn etter snar :).

Sjekk om dere har noen forsikringer gjennom jobb eller fagforening. Avhengig av hva kjæresten din studerer, får han ofte gode rabatter gjennom det.

Innboforsikring, samt reiseforsikring er lurt å ha. Sjekk priser forskjellige steder, det kan være penger å spare på det. Ofte har man også ulike typer forsikringer gjennom kundeprogram i bank.

Skrevet
Hei!

Hei

Forsikring er kjekt å ha hvis en ulykke skulle skje.

Siden du har begynt å jobbe, kanskje forsikring gjennom fagforening er billigste alternativ. Sjekk evt. med tillitsvalgt på jobben om medlemskap, eller ta kontakt med forbundet du skal være organisert. Se:

http://lo.no/s/Medlemskap/?tabid=683

Skrevet

Han samboeren min får billig forsikring gjennom skolen sin, men det dekker kun han. Skal høre litt med jobben, IF koster jo 1600 for et år og det dekker ganske mye. Men kanskje det er bedre gjennom jobben ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...