Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Noen som har prøvd hårproduktene fra L'Oreal Professionnel Intense Repair? Noen som har noe positivt eller negativt å si om disse produktene? Spesielt hårkuren?
Gjest Gjest_lisa_* Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Noen som har prøvd hårproduktene fra L'Oreal Professionnel Intense Repair? Noen som har noe positivt eller negativt å si om disse produktene? Spesielt hårkuren?
mari4ever Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 (endret) Noen som har prøvd hårproduktene fra L'Oreal Professionnel Intense Repair? Noen som har noe positivt eller negativt å si om disse produktene? Spesielt hårkuren? yes! denne serien lukter helt fantastiskt og virker helt utrolig bra på mitt farget, behandlet og store hår. håret blir mykt, lett, glansfullt og faktiskt litt reparert! og jeg har utrolig tjukkt hår^^ hårkuren nyyydelig. Endret 19. januar 2009 av mari4ever
hufsa! Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Heia,orka ikke inn å sjekke, men om det er den gule hårkuren er den kjempegod men legger til at den rosa også er helt super, så jeg bytter litt på de.Jeg har bleika hår men den gule shampo/balsamen syntes jeg ikke noe om men den rosa er super.
Arkana Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Jeg bruker den og synes den er veldig bra. Jeg har hår som fort kan bli ganske "brusete", men det er helt klart bedret etter at jeg begynte med denne. Og så et pluss at den lukter behagelig.
Essie_ Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 Jeg har brukt denne hårkuren. Var veldig fornøyd.
Litla:) Skrevet 22. januar 2009 #7 Skrevet 22. januar 2009 Jeg bruker den gule hårkuren. Kjempefornøyd! Gjør håret mitt mindre slitt iallefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå