Gå til innhold

L'Oreal Professionnel Intense Repair

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

Noen som har prøvd hårproduktene fra L'Oreal Professionnel Intense Repair? Noen som har noe positivt eller negativt å si om disse produktene? Spesielt hårkuren?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_lisa_*
Skrevet
Noen som har prøvd hårproduktene fra L'Oreal Professionnel Intense Repair? Noen som har noe positivt eller negativt å si om disse produktene? Spesielt hårkuren?
Skrevet (endret)

yes!:) denne serien lukter helt fantastiskt og virker helt utrolig bra på mitt farget, behandlet og store hår.

håret blir mykt, lett, glansfullt og faktiskt litt reparert! og jeg har utrolig tjukkt hår^^ hårkuren nyyydelig.

Endret av mari4ever
Skrevet

Heia,orka ikke inn å sjekke, men om det er den gule hårkuren er den kjempegod men legger til at den rosa også er helt super, så jeg bytter litt på de.Jeg har bleika hår men den gule shampo/balsamen syntes jeg ikke noe om men den rosa er super.

Skrevet

Jeg bruker den og synes den er veldig bra. Jeg har hår som fort kan bli ganske "brusete", men det er helt klart bedret etter at jeg begynte med denne. Og så et pluss at den lukter behagelig.

Skrevet

Jeg har brukt denne hårkuren. Var veldig fornøyd.

Skrevet

Jeg bruker den gule hårkuren. Kjempefornøyd! Gjør håret mitt mindre slitt iallefall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...