Gå til innhold

Berlinerpoplene

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er det bare meg, eller er det flere som synes denne serien stoppet teit? trodde ikke det var slutten (det hendte jo ingenting!) og trodde det kom ny episode, men nei... Gikk jeg glipp av noe vesentlig, for jeg skjønte ikke slutten?! noen som vil dele sin tolkning av slutten??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde bare lest de to første bøkene - der stoppet min begeistring. Så de to siste episodene litt til og fra, men synes det var skuff. Torunn ble deprimert, og that's it liksom. Tror hun tok livet av seg. Eller - vi skal tro det og Anne B. Ragde dukker plutselig opp med en oppfølger likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Hei. Eg har ikkje sitt serien på tv, men eg har lest bøkene. Bok 1 og 2 va kjempe bra...gledet meg enormt te bok 3....snakk om stor skuffelse. Den mest elendige slutten på en triologi jeg har vert ute for...ser for meg at slutten på tv har vært likedan....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper da inderlig Torunn dro tilbake til Oslo for å fortsette livet sitt der, jobbet hun ikke som dyrlege før hun reiste til Trøndelag? Håper da ikke hun tok livet sitt. Tviler på det. Hun ble deprimert etter tapet av faren og innså at hun måtte vekk fra gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en trist og intetsigende slutt.

Hadde gledet meg til å se prosjektet "sommerbolig" til danskene - det var jo på tegnebrettet og de virket så optimistiske og glade. Barn ventet de også. Altså mye gledelig på gang.

En liten konflikt med broren som ville ha kistelageret sitt der, ville nok oppstått, men så for meg at de løste det i minnelighet.

Men så glir det ut i ingenting nærmest. Sier til meg selv at det gikk bra med Torunn da hun kom seg bort fra gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...